Waarom wordt die kleiner? Zeg het eens?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:55 schreef truedestiny het volgende:
[..]
De kans wordt in ieder geval wat kleiner he
Jij vindt dat hij iets uitstraalt?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, want hij loopt niet over het veld als een 3 jarige.
Ik kan niet zonder je.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
GOdsamme door mensen als truedestiny weet ik ook alweer waarom ik dit topic altijd het liefst vermijd
Tuurlijk kijk je wel naar zo'n doelpunt en zeker als je er(misschien) punten door verliest.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moet niet naar dat doelpunt kijken flapdrol
Je moet het gewoon uitspelen en zorgen dat je nooit die 2 tegen krijgt, ben je nou echt zo simpel?
Ik blijf er wel op in gaan. ik weet ook niet waarom.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
GOdsamme door mensen als truedestiny weet ik ook alweer waarom ik dit topic altijd het liefst vermijd
Vorig jaar heeft hij het prima gedaan met een Anita achter zich die de meters maakte en Vertonghen als steunpilaar in de verdediging. Nu zijn de 2 belangrijkste spelers weg en daar is veel minder voor terug gekomen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Misschien verwacht ik wel teveel. Punt is dat ik nu al ruim 2 jaar naar een 'talent' aankijk dat geniaal kan voetballen, maar wel op een zijden laken. Misschien moet ik mijn seizoenskaart maar opzeggen en er een in Rotterdam halen.
MAar Ajax heeft 3-3 gespeeld door toedoen van de arbitrage, overduidelijk tochquote:
Voor de 100e keer, dat heeft met MENTALITEIT te maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:56 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Tuurlijk kijk je wel naar zo'n doelpunt en zeker als je er(misschien) punten door verliest.
Omdat 2 doelpunten scoren wat moeilijker is dan 1.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom wordt die kleiner? Zeg het eens?
Oke Calimeroquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:56 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Tuurlijk kijk je wel naar zo'n doelpunt en zeker als je er(misschien) punten door verliest.
Ben het vaak met je eens, maar nu niet. Ze scoorden allebei wel, maar verder vond ik ze allebei maar matig. Sana heeft de potentie wel maar is extreem grillig, Schone komt gewoon tekort voor het niveau wat we nastreven. Maar we wisten al dat dit een tussenjaar ging worden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sana en Schone waren de beste op het veld vandaag, worden allebei helaas wel gewisseld.
Zo kom je er nooit natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niemand in onze ploeg straalt wat uit.
Ja het heeft geen zin bij figuren zoals jijquote:
Dat een doelpunt onterecht wordt afgekeurd heeft barweinig met mentaliteit te maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de 100e keer, dat heeft met MENTALITEIT te maken.
GODSAMME
Schone was zowat de enige die altijd druk zette man. Verder heeft hij geen grote fouten gemaakt en gewoon 2 keer goed een doelpunt gemaakt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ben het vaak met je eens, maar nu niet. Ze scoorden allebei wel, maar verder vond ik ze allebei maar matig. Sana heeft de potentie wel maar is extreem grillig, Schone komt gewoon tekort voor het niveau wat we nastreven. Maar we wisten al dat dit een tussenjaar ging worden.
WAT IS AJAX?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:57 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Omdat 2 doelpunten scoren wat moeilijker is dan 1.
Vorig jaar was het Vertonghen en daarvoor Suarez en het maakt ook niks uit dat we nu geen speler hebben die dat heeft want Anita was vorig jaar ook belangrijk en had het ook niet.quote:
Een 2-3 voorsprong verdedigen welquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:58 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dat een doelpunt onterecht wordt afgekeurd heeft barweinig met mentaliteit te maken.
Dit dusquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WAT IS AJAX?
Kampioen, juist ja.
WAT VERWACHT JE VAN EEN KAMPIOEN?
Juist ja, een 2-3 voorsprong beheerst kunnen verdedigen!
IS DAT GEBEURD?
Nee.
WAAR LAG DAT AAN?
mentaliteit
WAAR GAAN WE OVER KLAGEN
Nee, niet het team. We klagen over de arbitrage
#thatshowwedoit
Nee johquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Poulsen is niks en gaat niks worden trouwens, die moet eruit.
Janssen, Enoh verhaal.
Boccara aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |