Zelfs als ie zich niet scheert zou je nog een negerlul voor hem nemen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen heeft deze wedstrijd helemaal niets fout gedaan hoor
Kan hij niet, bijzonder matige speler.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:44 schreef TJV het volgende:
Ik moet toch eerlijk zeggen dat onze Deense diva Eriksen ook mijn neus uit begint te komen. Veel praatjes maar steeds weer dat nonchalante gedoe, sjokt meer dan Theo en Demy bij elkaar. Speel eens een beetje volwassen man.
Het ligt niet aan een speler. Het is niet terecht om nu te zeggen dat Eriksen, de Jong of van Rhijn hun niveau niet halen. Het is een collectief falen. Iedereen is hier even schuldig aan. De gehele mentaliteit van het elftal deugt van geen kant. Na die snelle 1-3 was ik elke keer bang dat die 2-3 en 3-3 zou vallen. Ajax speelde zo onrustig en angstig, dat moet de hele ploeg zich aanrekenen, ze moeten een wedstrijd als deze gewoon professioneel uitspelen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:44 schreef TJV het volgende:
Ik moet toch eerlijk zeggen dat onze Deense diva Eriksen ook mijn neus uit begint te komen. Veel praatjes maar steeds weer dat nonchalante gedoe, sjokt meer dan Theo en Demy bij elkaar. Speel eens een beetje volwassen man.
Ik zeg: Ajax speelde kut en dit was natuurlijk niet te rechtvaardigen maar met een normale grens heb je gewoon 3 punten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat?! Je gaat me toch niet vertellen dat het niet zo is.
die 3-3 lag gewoon aan de verdediging.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het ligt niet aan een speler. Het is niet terecht om nu te zeggen dat Eriksen, de Jong of van Rhijn hun niveau niet halen. Het is een collectief falen. Iedereen is hier even schuldig aan. De gehele mentaliteit van het elftal deugt van geen kant. Na die snelle 1-3 was ik elke keer bang dat die 2-3 en 3-3 zou vallen. Ajax speelde zo onrustig en angstig, dat moet de hele ploeg zich aanrekenen, ze moeten een wedstrijd als deze gewoon professioneel uitspelen.
Sjokt idd meer dan Theo en Demy bij elkaar, 13km per wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:44 schreef TJV het volgende:
Voor hem een negerlul? Nee liever niet. Maar ik was realistisch na Ajax - Utrecht en had ook mijn kritiek op hem, lees maar terug. Eriksen heeft deze wedstrijd geen raar balverlies geleden of wat dan ook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:46 schreef TJV het volgende:
[..]
Zelfs als ie zich niet scheert zou je nog een negerlul voor hem nemen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kan hij niet, bijzonder matige speler.
Natuurlijk is dat waar, maar mag je van iemand die al 3 seizoenen speelt en tevens de beste speler is verwachten dat hij ook maar een klein beetje het voortouw neemt? Als de rest goed speelt doet ie het prima, maar als ie continu opgejaagd wordt is het om te janken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het ligt niet aan een speler. Het is niet terecht om nu te zeggen dat Eriksen, de Jong of van Rhijn hun niveau niet halen. Het is een collectief falen. Iedereen is hier even schuldig aan. De gehele mentaliteit van het elftal deugt van geen kant. Na die snelle 1-3 was ik elke keer bang dat die 2-3 en 3-3 zou vallen. Ajax speelde zo onrustig en angstig, dat moet de hele ploeg zich aanrekenen, ze moeten een wedstrijd als deze gewoon professioneel uitspelen.
Hij redt je 3 keer, verneukt het daarna een keertje. Dat weet je met Vermeer.quote:
Het is gewoon triest om de scheidsrechter de schuld te geven, terwijl je als Ajax zijnde het makkelijk uit moet spelen. Een kampioen speelt dat waardig uit. Vandaag hebben we dat niet gezienquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:47 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik zeg: Ajax speelde kut en dit was natuurlijk niet te rechtvaardigen maar met een normale grens heb je gewoon 3 punten.
Omdat de rest zo fucking slecht is dat er geen voortouw aan valt te nemen, Eriksen is een middenvelder die de wedstrijd beslist met een prachtige steekpass, niet met een prachtige goal. Maar als niemand een goede looplijn heeft of de pass van Eriksen afmaakt/aanneemt tja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:48 schreef TJV het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat waar, maar mag je van iemand die al 3 seizoenen speelt en tevens de beste speler is verwachten dat hij ook maar een klein beetje het voortouw neemt? Als de rest goed speelt doet ie het prima, maar als ie continu opgejaagd wordt is het om te janken.
Kleine 2 jaar, daarvoor was het invallen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:48 schreef TJV het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat waar, maar mag je van iemand die al 3 seizoenen speelt en tevens de beste speler is verwachten dat hij ook maar een klein beetje het voortouw neemt? Als de rest goed speelt doet ie het prima, maar als ie continu opgejaagd wordt is het om te janken.
Ja want de afgelopen 2jaar stonden we 30 punten voor na 10 wedstrijdenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:49 schreef kreekie het volgende:
kampioenschap kunnen ze nu wel vergeten.
Laten we dat nou nog niet roepen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:49 schreef kreekie het volgende:
kampioenschap kunnen ze nu wel vergeten.
Waarom is dat triest? tuurlijk moeten ze dit rustig kunnen uitspelen MAAR dit lukte vandaag niet EN door de grens kost dat 2 punten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is gewoon triest om de scheidsrechter de schuld te geven, terwijl je als Ajax zijnde het makkelijk uit moet spelen. Een kampioen speelt dat waardig uit. Vandaag hebben we dat niet gezien
Vlak voor de 3-3 had Castillon nog een reuzekans, als Armenteros iets scherper was, dan was die 3-3 al eerder gevallen. De laatste 10-15 minuten was Ajax het spoor volledig bijster. De landskampioen die terugloopt, met de rug tegen de muur, meer balverlies lijdt dan de gemiddelde eredivise club en verdedigend zeer nonchalant uitverdedigd. Die tweede goal van Heracles ook, ongelofelijk, dat kan alleen bij Ajax. Bij ging enkele club zie je zoveel knulligheden die elkaar zo snel achter elkaar opvolgen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die 3-3 lag gewoon aan de verdediging.
MENTALITEIT -> AJAXSPELERSquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:50 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Waarom is dat triest? tuurlijk moeten ze dit rustig kunnen uitspelen MAAR dit lukte vandaag niet
Omdat het een zwaktebod isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:50 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Waarom is dat triest? tuurlijk moeten ze dit rustig kunnen uitspelen MAAR dit lukte vandaag niet EN door de grens kost dat 2 punten.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat de rest zo fucking slecht is dat er geen voortouw aan valt te nemen, Eriksen is een middenvelder die de wedstrijd beslist met een prachtige steekpass, niet met een prachtige goal. Maar als niemand een goede looplijn heeft of de pass van Eriksen afmaakt/aanneemt tja.
Ik zeg ook niet dat hij alles in zijn uppie moet doen. Ik vind het onzin om te zeggen dat de rest totaal kansloos is en dat hij het dan ook niet kan, maar ik vind het niet raar om hem te vragen wat meer pit te tonen. Lijkt mij dat als hij, de spelmaker, wat meer ballen toont de rest wel mee gaat.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:49 schreef CaasS het volgende:
[..]
Kleine 2 jaar, daarvoor was het invallen.
Maar noem 1 speler die daartoe in staat is op 20 jarige leeftijd. Om een elftal te dragen dat niet functioneert.
Reken er maar niet op dat Ajax weer een extreem succesvolle inhaalrace zal volbrengen na de winterstopquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want de afgelopen 2jaar stonden we 30 punten voor na 10 wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |