SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HERACLES!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Dit was toch te verwachten?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Doelpunt Babel wel onterecht afgekeurdHij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Ajax verdedigt even goed als Blom fluit.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Genieten dit!!!!!
STIL AAN DE OVERKANT
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛![]()
Het Blom waar is je jodenster mag voorlopig ook wel de kast in.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ajax is Ajax niet meer, een wedstrijd als deze mag en kan je nooit meer weggeven.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
Het Blom waar is je jodenster mag voorlopig ook wel de kast in.![]()
![]()
Dat is een pingel man.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Volhouden Heracles
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Het lag dan ook aan het veldquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
Het Blom waar is je jodenster mag voorlopig ook wel de kast in.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
OleoleoleeeeeeeeeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het was ook geen buitenspelquote:
Blom
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
kakHij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Denken kans te hebben tegen ManCity als je niet eens van Heracles Almelo kan winnen
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:34 schreef TLC het volgende:
Denken kans te hebben tegen ManCity als je niet eens van Heracles Almelo kan winnenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat denkt niemandquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:34 schreef TLC het volgende:
Denken kans te hebben tegen ManCity als je niet eens van Heracles Almelo kan winnenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
heerlijke avondje is gekomen, avondje van puntverlies
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Volgende week dus gewoon even zorgen dat we boven de Joden staan.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Staat PSV al weer voor?![]()
Alderwereld had ook de binnenkant kunnen dekken.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Is gewoon zo'n wedstrijd waar je 80 kansen hebt en geen 1 gaat maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hutch is wel een beest vandaag zeg.
Moeten ze nog goed kunnen maken na rust als je het mij vraagt.
Ajax had ook zo'n wedstrijden paar jaren terug tegen Sparta."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Tenminste een punt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]![]()
3-3quote:
RvP; Feyenoord
Daarom had Babel nu moeten spelen en Boerigter tegen City.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:34 schreef TLC het volgende:
Denken kans te hebben tegen ManCity als je niet eens van Heracles Almelo kan winnenGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Ja die 0-0 terwijl de de andere thuis duels allemaal wonne en 1 punt te weinig hadden voor het kampioenschapquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is gewoon zo'n wedstrijd waar je 80 kansen hebt en geen 1 gaat maken.
Ajax had ook zo'n wedstrijden paar jaren terug tegen Sparta.
hhhhh![]()
Karma voor het uitlachen van PSV!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2012 20:37:04 ]![]()
Mja eerst even afwachten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
Karma voor het uitlachen van PSV!!!!!
[spoilers] overigens wel terecht[/spoiler]![]()
LolOp zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Finesse schot koekoekquote:
RvP; Feyenoord
Koole smiley is dat he?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Finesse schot koekoek
[ afbeelding ]![]()
Neequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Babel stond toch helemaal niet buitenspel bij zijn afgekeurde doelpunt?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Jaquote:maar dat is gewoon gniffel.
RvP; Feyenoord
Joh. Jij bent zeker de slimste van je klas?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Babel stond toch helemaal niet buitenspel bij zijn afgekeurde doelpunt?![]()
We can do it together /Pietersquote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Genaaid worden door een scheids die voor je club is en jarenlang een seizoenskaart heeft gehad
Het kan niet mooier
RvP; Feyenoord
PSV gaat helaas nog winnen met 3-2 in de 95ste minuut.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
De Boer ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:37 schreef TLC het volgende:
Dickie gaat dadelijk uit zn vel in de kleedkamer
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja heerlijk he, Ajax voor het eerst in 12 jaar de scheids tegen in de Eredivisiequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Babel stond toch helemaal niet buitenspel bij zijn afgekeurde doelpunt?![]()
![]()
![]()
Ze hebben geen wilskracht, dus nee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
PSV gaat helaas nog winnen met 3-2 in de 95ste minuut."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Grappigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh. Jij bent zeker de slimste van je klas?![]()
![]()
Blom is ook nog eens voor ajaxquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja heerlijk he, Ajax voor het eerst in 12 jaar de scheids tegen in de Eredivisie![]()
RvP; Feyenoord
Denk 2-2.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
PSV gaat helaas nog winnen met 3-2 in de 95ste minuut.![]()
Peter rrrrrrrrrrrrrrtwitter:PeterRdeV twitterde op zaterdag 20-10-2012 om 20:38:25Het wordt tijd dat #Eyong_Enoh terugkeert bij #Ajax: breker, blokbeton en balafpakker op middenveld! Ajax te lichtvoetig steeds... reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En volgende week over het knietje in Rdam
Hij heeft nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:39 schreef Caland het volgende:
Peter rrrrrrrrrrrrrrtwitter:PeterRdeV twitterde op zaterdag 20-10-2012 om 20:38:25Het wordt tijd dat #Eyong_Enoh terugkeert bij #Ajax: breker, blokbeton en balafpakker op middenveld! Ajax te lichtvoetig steeds... reageer retweet
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Lekker muziekje in de rust bij Psv
Pursuit of Happiness of ik beeld mij dat in omdat de stream fucking kut is.RvP; Feyenoord
Omdat iedereen denkt dat PSV nog wel scoort en zo gaat Willem II winnen met 0-3"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Die manquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:39 schreef Caland het volgende:
Laat die man nou eens doodvallen.
![]()
Ajax speelt volgende week om 12.30 dat voorspelt niet veel goeds.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Doodsverwensing banquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die manLaat die man nou eens doodvallen.
![]()
Ik heb een screenshot gemaakt en dit gemaild naar de FA's.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
PSV en Ajax. Het Nederlandse voetbal is in diep verval geraakt. Wachten tot zelfs Griekenland en België ons voorbij streven.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Eensquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zijn de uitshirts van Vitesse ff een partij lelijk, goeiedag zeg![]()
En ook nog eens europees deze week. Genoeg excuses lijkt mijquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:40 schreef Wilskracht het volgende:
Ajax speelt volgende week om 12.30 dat voorspelt niet veel goeds.RvP; Feyenoord
Gaan ze weer verliezen wat ik je bromquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:40 schreef Wilskracht het volgende:
Ajax speelt volgende week om 12.30 dat voorspelt niet veel goeds.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zegt hij iets verstandigs mag dat ook niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een screenshot gemaakt en dit gemaild naar de FA's.
Thnx, dat hielp.![]()
Euphoria
RvP; Feyenoord
Vitesse winnaar van het weekend zo, hadden ze toch gelijk met hun landskampioenschap
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Of ben ik de enige die de Engelse stream kijkt
RvP; Feyenoord
ik ook. Eigenlijk altijd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
Of ben ik de enige die de Engelse stream kijkt
Prima commentaar ook.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Jalalalaal Marko Almelo![]()
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Wat een kutmuziek altijd in de pauze's bij voetbalwedstrijden
Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Leen Towersquote:
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Gemeentesubsidie was te lang.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Actie van sponsor Freo, je kan allerlei dingen lenen/winnen uit het Philipsstadion.quote:
Cursus van spelers, De pleeborstel uit de kleedkamer, avondje stappen met de dames van PSV/FCE![]()
Dat betekent dat Willem II de overwinning mag lenen. Dat doen ze nu dus.quote:
Lenen betekent echter dat je het niet mag houden, dus dat moeten ze teruggeven, waardoor PSV uiteindelijk dus gewoon de overwinning weer mag hebben.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
De bank van Engelaar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Actie van sponsor Freo, je kan allerlei dingen lenen/winnen uit het Philipsstadion.
Cursus van spelers, De pleeborstel uit de kleedkamer, avondje stappen met de dames van PSV/FCEVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Actie van sponsor Freo, je kan allerlei dingen lenen/winnen uit het Philipsstadion.
Cursus van spelers, De pleeborstel uit de kleedkamer, avondje stappen met de dames van PSV/FCE
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Kost dat geld?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Cursus van spelers, De pleeborstel uit de kleedkamer, avondje stappen met de dames van PSV/FCEIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
UEFA cup beker.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Cursus van spelers, De pleeborstel uit de kleedkamer, avondje stappen met de dames van PSV/FCEKein gewalt! Wir sind das volk!
Geven Marcelo enzo ook een cursus verdedigen?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vage actIe ja. Van gekopsv.nl
Leen se handschoene van waterman
Wie wil dat nou![]()
![]()
![]()
nee die geven ze wegquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:52 schreef mrstylo het volgende:
Geven Marcelo enzo ook een cursus verdedigen?Let me occupy your mind
As you do mine![]()
Hoezo, Narsingh is goed in een counterploeg.quote:RvP; Feyenoord
Haha ja en Wijnaldum een cursus overzicht bewaren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:52 schreef mrstylo het volgende:
Geven Marcelo enzo ook een cursus verdedigen?
Van Bommel avondje klaverjassen. (want kaarten snap je hem hahaha)
gr grVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat doet hij juist altijd.quote:
Heerlijk om Wijnaldum zo te zien klooien
RvP; Feyenoord
Ik vind de 0 - 2 achterstand van PSV tegen Willem II beschamender dan het 3 - 3 gelijkspel van Ajax tegen Heracles. Heracles heeft eigenlijk best een degelijk elftal, zeker qua middenveld en aanval.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Vermoeiende wedstrijd om te kijken."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zelfs wij wonnen van Heraclesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind de 0 - 2 achterstand van PSV tegen Willem II beschamender dan het 3 - 3 gelijkspel van Ajax tegen Heracles. Heracles heeft eigenlijk best een degelijk elftal, zeker qua middenveld en aanval.RvP; Feyenoord
Jķh.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind de 0 - 2 achterstand van PSV tegen Willem II beschamender dan het 3 - 3 gelijkspel van Ajax tegen Heracles.![]()
En Ajax speelt uit en op dat kut kunstgras. Maar toch 0-3 voor?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind de 0 - 2 achterstand van PSV tegen Willem II beschamender dan het 3 - 3 gelijkspel van Ajax tegen Heracles. Heracles heeft eigenlijk best een degelijk elftal, zeker qua middenveld en aanval.![]()
Arme open deurquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind de 0 - 2 achterstand van PSV tegen Willem II beschamender dan het 3 - 3 gelijkspel van Ajax tegen Heracles. Heracles heeft eigenlijk best een degelijk elftal, zeker qua middenveld en aanval.![]()
![]()
1-3quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En Ajax speelt uit en op dat kut kunstgras. Maar toch 0-3 voor?![]()
Dat sowieso, aangezien PSV een veel betere selectie heeft en Willem II veel slechter is dan Heracles.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind de 0 - 2 achterstand van PSV tegen Willem II beschamender dan het 3 - 3 gelijkspel van Ajax tegen Heracles. Heracles heeft eigenlijk best een degelijk elftal, zeker qua middenveld en aanval.
Maar PSV wint dit nog wel.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hebben nu 3 spitsen erin staan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoezo, Narsingh is goed in een counterploeg.![]()
Precies,. aanvallen begint met ruimte creëren, in je eigen verdediging.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Gewoon mis.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Lekker toch, makkelijk verdedigen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze hebben nu 3 spitsen erin staan.RvP; Feyenoord
Hoe voller het voorin is, des te makkelijker te verdedigen.RvP; Feyenoord
Strootman met zijn enge kop weer
RvP; Feyenoord
Derijck heeft de soa van Manolev overgenomen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Gewoon mis..Kein gewalt! Wir sind das volk!
Az is gewoon kut dit jaar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:00 schreef Bastiefcg het volgende:
az ook achter WTF gebeurd er allemaal![]()
Feyenoord en Vitesse straks de winnaars van het weekendquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:00 schreef Bastiefcg het volgende:
az ook achter WTF gebeurd er allemaal“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
In welke minuut zit jij nu?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik drink m'n pils, een blikkie s
89, staat nogsteeds 0-2quote:RvP; Feyenoord
Gefeliciteerd Markooooooooooooooo uut Almelooooooooquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik drink m'n pils, een blikkie s![]()
Typische Castaignos-actie.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Hij bedoelt zijn kunstgebit, want hij heeft geen tanden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
En hij ligt op het nachtkastje waarschijnlijk"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
No shitquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij bedoelt zijn kunstgebit, want hij heeft geen tanden.![]()
Nog 27 minuten en een beetje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dit kan toch niet heel lang meer duren?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dacht ik een kwartier geleden ook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dit kan toch niet heel lang meer duren?![]()
Roda scoort dan,MALKI !quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:07 schreef Paxcon het volgende:
Rustig maar... Twente scoort 90+3 toch wel.![]()
Jup, de 0-2quote:RvP; Feyenoord
TWENTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Triest dat iemand die ooit zo'n persoonlijkheid was nu zo staat te schreeuwen tegen Willem II..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:09 schreef Caland het volgende:
Advocaat, laat jezelf niet zo kennen man.![]()
![]()
Valt mee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat is dit nou weer zeg, kaart![]()
een duwtje van 1 newtonquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat is dit nou weer zeg, kaart![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
TWENTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Ehm.. als die vrije trap die van de lat af spatte als voorzet gezien mag worden: Chadliquote:
iddquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:12 schreef RvLaak het volgende:
zit hier beneden te genieten van de gefrustreerde psv spelers... Heerlijk dit
![]()
![]()
Wel typisch. In deze veel aanvallendere opstelling geen tegengoals, in de normale opstelling in de 1e helft 2
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Jinxquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:12 schreef RvLaak het volgende:
zit hier beneden te genieten van de gefrustreerde psv spelers... Heerlijk dit
![]()
![]()
Psv wint nog welOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Gemiddelde PSV supporter in beeld, tandeloos en met oorbellen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2012 21:14:44 ]![]()
Zit de hele familie van Strootman in EH ofzo???
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Hoe gaat die er niet in?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hup PSV
* vandermar hoopt dat het averechts werktRvP; Feyenoord
Ik zei dat het bij Ajax 3-3 zou worden dus psv wint echt wel hoorOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties Forumhop: Hop naar: