SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HERACLES!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Dit was toch te verwachten?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Doelpunt Babel wel onterecht afgekeurdHij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Ajax verdedigt even goed als Blom fluit.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Genieten dit!!!!!
STIL AAN DE OVERKANT
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Het Blom waar is je jodenster mag voorlopig ook wel de kast in.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ajax is Ajax niet meer, een wedstrijd als deze mag en kan je nooit meer weggeven.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
Het Blom waar is je jodenster mag voorlopig ook wel de kast in.![]()
![]()
Dat is een pingel man.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Volhouden Heracles
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Het lag dan ook aan het veldquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
Het Blom waar is je jodenster mag voorlopig ook wel de kast in.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
OleoleoleeeeeeeeeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het was ook geen buitenspelquote:
Blom
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
kakHij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Denken kans te hebben tegen ManCity als je niet eens van Heracles Almelo kan winnen
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:34 schreef TLC het volgende:
Denken kans te hebben tegen ManCity als je niet eens van Heracles Almelo kan winnenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat denkt niemandquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:34 schreef TLC het volgende:
Denken kans te hebben tegen ManCity als je niet eens van Heracles Almelo kan winnenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
![]()
heerlijke avondje is gekomen, avondje van puntverlies
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Volgende week dus gewoon even zorgen dat we boven de Joden staan.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Staat PSV al weer voor?![]()
Alderwereld had ook de binnenkant kunnen dekken.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Is gewoon zo'n wedstrijd waar je 80 kansen hebt en geen 1 gaat maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hutch is wel een beest vandaag zeg.
Moeten ze nog goed kunnen maken na rust als je het mij vraagt.
Ajax had ook zo'n wedstrijden paar jaren terug tegen Sparta."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Tenminste een punt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]![]()
3-3quote:
RvP; Feyenoord
Daarom had Babel nu moeten spelen en Boerigter tegen City.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:34 schreef TLC het volgende:
Denken kans te hebben tegen ManCity als je niet eens van Heracles Almelo kan winnenGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Ja die 0-0 terwijl de de andere thuis duels allemaal wonne en 1 punt te weinig hadden voor het kampioenschapquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is gewoon zo'n wedstrijd waar je 80 kansen hebt en geen 1 gaat maken.
Ajax had ook zo'n wedstrijden paar jaren terug tegen Sparta.
hhhhh![]()
Karma voor het uitlachen van PSV!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2012 20:37:04 ]![]()
Mja eerst even afwachten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
Karma voor het uitlachen van PSV!!!!!
[spoilers] overigens wel terecht[/spoiler]![]()
LolOp zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Finesse schot koekoekquote:
RvP; Feyenoord
Koole smiley is dat he?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Finesse schot koekoek
[ afbeelding ]![]()
Neequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Babel stond toch helemaal niet buitenspel bij zijn afgekeurde doelpunt?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Jaquote:maar dat is gewoon gniffel.
RvP; Feyenoord
Joh. Jij bent zeker de slimste van je klas?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Babel stond toch helemaal niet buitenspel bij zijn afgekeurde doelpunt?![]()
We can do it together /Pietersquote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Genaaid worden door een scheids die voor je club is en jarenlang een seizoenskaart heeft gehad
Het kan niet mooier
RvP; Feyenoord
PSV gaat helaas nog winnen met 3-2 in de 95ste minuut.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
De Boer ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:37 schreef TLC het volgende:
Dickie gaat dadelijk uit zn vel in de kleedkamer
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja heerlijk he, Ajax voor het eerst in 12 jaar de scheids tegen in de Eredivisiequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Babel stond toch helemaal niet buitenspel bij zijn afgekeurde doelpunt?![]()
![]()
![]()
Ze hebben geen wilskracht, dus nee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
PSV gaat helaas nog winnen met 3-2 in de 95ste minuut."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Grappigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh. Jij bent zeker de slimste van je klas?![]()
![]()
Blom is ook nog eens voor ajaxquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja heerlijk he, Ajax voor het eerst in 12 jaar de scheids tegen in de Eredivisie![]()
RvP; Feyenoord
Denk 2-2.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
PSV gaat helaas nog winnen met 3-2 in de 95ste minuut.![]()
Peter rrrrrrrrrrrrrrtwitter:PeterRdeV twitterde op zaterdag 20-10-2012 om 20:38:25Het wordt tijd dat #Eyong_Enoh terugkeert bij #Ajax: breker, blokbeton en balafpakker op middenveld! Ajax te lichtvoetig steeds... reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En volgende week over het knietje in Rdam
Hij heeft nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:39 schreef Caland het volgende:
Peter rrrrrrrrrrrrrrtwitter:PeterRdeV twitterde op zaterdag 20-10-2012 om 20:38:25Het wordt tijd dat #Eyong_Enoh terugkeert bij #Ajax: breker, blokbeton en balafpakker op middenveld! Ajax te lichtvoetig steeds... reageer retweet
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Lekker muziekje in de rust bij Psv
Pursuit of Happiness of ik beeld mij dat in omdat de stream fucking kut is.RvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: