Ik heb inderdaad ook om half 1 snachts besteld en toen ging het wel goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, in Duitslandquote:Op donderdag 27 december 2012 01:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb jij vorig jaar ook een bestelling gedaan, toch?
Ik heb Engeland vervloekt en weggeklikt
Zelfs in de aanbieding is het volgens mij nog duurder dan in de UK..quote:Op donderdag 27 december 2012 11:06 schreef automatic_ het volgende:
http://www.lush.nl/shop/product/category/path/204/sale
Lekker hoorquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Ik wil ook wel weer eens fanatiek lushshoppen maar ik heb eigenlijk niks nodig. Hooguit een fles snow fairy...
Ik wilde eigenlijk alleen Ponchequote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Ik wil ook wel weer eens fanatiek lushshoppen maar ik heb eigenlijk niks nodig. Hooguit een fles snow fairy...
Ik ook. Uiteindelijk is het maar zeep enzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk alleen Ponche
Heb nu maar niets besteld. Ik ben sterk.
Nodig heb ik t al lang niet meer, deze buit wordt liefdevol gedeeld met vriendje en schoonmoeder ookquote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Ze hebben het zo zwaar met jou....quote:Op donderdag 27 december 2012 21:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nodig heb ik t al lang niet meer, deze buit wordt liefdevol gedeeld met vriendje en schoonmoeder ookdie vindt ystw zo lekker ruiken, ik heb straks 2 potjes sweetie pie
Wow!quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:09 schreef RandomMoron het volgende:
In Haarlem heeft Emotional Brilliance ook 50% korting, de turkish delight en de Brittish nanny. Dat zijn producten waar korting natuurlijk flink aantikt.
Ohja, en een lush legends <3
k zal zo even kijken of ik een completer lijstje kan maken
/edit niet compleet maar wat ik zo snel uit mijn hoofd weet
rocket around the christmas tree
bunty
mr. bumble
up up and away
christmas candy
house of fun
enzymion
vanishing cream
ponche