PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Qatar SCquote:
Fitness telt mee in friendlies, weet niet of dat bij jullie beiden op 99 was?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:22 schreef Janeiros het volgende:
Leuk potje bombmannl![]()
Jou team had wat langer conditie! Enig idee hoe dit bij mij zo snel omlaag zou kunnen gaan?
Waren ze wel 99 fitness?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:22 schreef Janeiros het volgende:
Leuk potje bombmannl![]()
Jou team had wat langer conditie! Enig idee hoe dit bij mij zo snel omlaag zou kunnen gaan?
Misschien zou dat het kunnen zijn, besefte nog niet dat dit ook belangrijk was bij friendlies! Lelijke afstandsschoten die er in vlogen hebben mij de das om gedraaitquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Fitness telt mee in friendlies, weet niet of dat bij jullie beiden op 99 was?
En misschien loop je maar met je spelers door een andere manier van verdedigen.
Vitesse gaat ook lekker tot nu toe.quote:
R V P is homoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
Don't cha wish ya striker was R-V-P he is so much better dan Podolski don't cha
©futhead
Bestaat er nu ook al zoiets als lelijke afstandsschoten?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:23 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Misschien zou dat het kunnen zijn, besefte nog niet dat dit ook belangrijk was bij friendlies! Lelijke afstandsschoten die er in vlogen hebben mij de das om gedraait
ga je mond met zeep spoelen man.quote:
Vorig jaar was het vooral Don't cha wish ya striker was R-V-P he is so much better than Rooney don't chaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
©futhead
Nee, dat is tikki takkaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bestaat er nu ook al zoiets als lelijke afstandsschoten?
Pace hoeren, cross abuse, lelijke afstandsschoten. Je mag alleen scoren uit een aanval over 20 schijven of?
Die eerste van Gonzalez had jou keeper makkelijk moeten hebben.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:23 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Misschien zou dat het kunnen zijn, besefte nog niet dat dit ook belangrijk was bij friendlies! Lelijke afstandsschoten die er in vlogen hebben mij de das om gedraait
quote:
Jij vindt het zo erg als iemand anders homo is?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
ga je mond met zeep spoelen man.
better alsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
©futhead
RvP is echt niet homo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij vindt het zo erg als iemand anders homo is?
Bekrompen persoon ben je. En nee ik ben zelf niet homo
Ik zeg nergens dat het niet mag, alleen dit is iets waar ze blijkbaar veel waarde aan hechten aangezien dit in FIFA12 nog niet zo was. De vreemdste schoten vliegen er inquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bestaat er nu ook al zoiets als lelijke afstandsschoten?
Pace hoeren, cross abuse, lelijke afstandsschoten. Je mag alleen scoren uit een aanval over 20 schijven of?
quote:
Jaa sws haha, die van Eto'o was gewoon te hard voor Krulliequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:26 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Die eerste van Gonzalez had jou keeper makkelijk moeten hebben.
Wordt veel in pakjes gevonden, veel aanbod dus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom is Walcott eigenlijk relatief goedkoop? Hij is toch bijna de snelste speler van het spel?
Oh oké.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wordt veel in pakjes gevonden, veel aanbod dus.
Haha klopt jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:27 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Jaa sws haha, die van Eto'o was gewoon te hard voor Krullie
kutspeler, Lennon is beterquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom is Walcott eigenlijk relatief goedkoop? Hij is toch bijna de snelste speler van het spel?
quote:
Nee, huntelaar is beterquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
ga je mond met zeep spoelen man.
Je gaat je mening bijstellen als je de samenvatting van Dortmund - Schalke ziet en die van United - Stokequote:
Nee, want RVP is homo en die horen niet in het voetbalquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je gaat je mening bijstellen als je de samenvatting van Dortmund - Schalke ziet en die van United - Stoke
quote:
lolquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Van die mensen die op een Open Bid er meteen een super hoge prijs op gooien
Waarom zou je hem niet gewoon goedkoop proberen te halen?
Omdat als er een speler voor 1k opstaat die normaal 30k kost ik niet 50x met 250 coins ga overbieden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Van die mensen die op een Open Bid er meteen een super hoge prijs op gooien
Waarom zou je hem niet gewoon goedkoop proberen te halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:35 schreef Janeiros het volgende:
Ajax wordt weer eens een doelpunt ontnomen. Tyfus grens
Dat begrijp ik nog wel, maar om meteen 30k er op te knallen is ook weer een beetje teveel van het goede hè.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat als er een speler voor 1k opstaat die normaal 30k kost ik niet 50x met 250 coins ga overbieden.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vermeer is echt zo'n prutser bah bah
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Kost je vandaag weer 3 puntenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
? hahahahaahahahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kost je vandaag weer 3 punten
Eriksen heeft ons de das om gedaan, die gast heeft werkelijk niets laten zien.quote:
50k wedden dat ze niet winnen ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:43 schreef Kamikazie het volgende:
Jullie gaan er wel allemaal vanuit dat PSV verliest, ze kunnen echt makkelijk nog terugkomen hoor.
Genaaid worden door je eigen scheidsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:35 schreef Janeiros het volgende:
Ajax wordt weer eens een doelpunt ontnomen. Tyfus grens
En dan vroeg je je af waarom sommige mensen op je hatenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:43 schreef Fuszy het volgende:
oké nog één keer
hahahahahahaahahahahahahahaahahahahaahahahahaaha![]()
![]()
![]()
![]()
3-3 en 0-2 nu
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Klopt, zo vervelend ben ik nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan vroeg je je af waarom sommige mensen op je haten
Nee, want ik heb er ook weinig vertrouwen in. Maar er wordt hier echt gedaan alsof ze al met 0-2 verloren hebben terwijl 3-2 echt niet ondenkbaar.quote:
leeft die jongen nog dan en what about roykkbal?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:44 schreef vandermar het volgende:
Euphoria in de rust bij PSV, Marcie heeft het naar zijn zin.
Je hebt weinig vertrouwen en je durft weddenschap niet aan te gaanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, want ik heb er ook weinig vertrouwen in. Maar er wordt hier echt gedaan alsof ze al met 0-2 verloren hebben terwijl 3-2 echt niet ondenkbaar.
Nee maar waarom moet je het er zo inwrijven bij Ajax/PSV supporters? Ik ga hier ook nooit als Feyenoord een keer punten laat liggen hele tijd : hahahahahahahahaha posten. Vind het nogal kinderachtig om mensen te gaan kloten als je weet dat ze al chagrijnig zijn.quote:
Marcie is hier aan het lurken en reageert in andere topicsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
leeft die jongen nog dan en what about roykkbal?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar waarom moet je het er zo inwrijven bij Ajax/PSV supporters? Ik ga hier ook nooit als Feyenoord een keer punten laat liggen hele tijd : hahahahahahahahaha posten. Vind het nogal kinderachtig om mensen te gaan kloten als je weet dat ze al chagrijnig zijn.
Omdat de arrogantie van de PSV'ers en Ajacieden hier nog erger zijn dan vandermar's liefde voor Ajaxquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar waarom moet je het er zo inwrijven bij Ajax/PSV supporters? Ik ga hier ook nooit als Feyenoord een keer punten laat liggen hele tijd : hahahahahahahahaha posten. Vind het nogal kinderachtig om mensen te gaan kloten als je weet dat ze al chagrijnig zijn.
Mijn liefde is 0, dus dat is nogal snel hogerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat de arrogantie van de PSV'ers en Ajacieden hier nog erger zijn dan vandermar's liefde voor Ajax
Nou ik ben echt nooit arrogant als het om PSV gaat hoor. En aangezien ik de enige PSV'er ben die hier nu post irriteer je er alleen mij mee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat de arrogantie van de PSV'ers en Ajacieden hier nog erger zijn dan vandermar's liefde voor Ajax
heb er wel 1 over (ps3)quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:49 schreef zerokil het volgende:
Wie heeft een 3-5-2 kaartje voor me (fokprijsje)
Zerokil is er ook nog, maar ik ga al wel weer wegquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ik ben echt nooit arrogant als het om PSV gaat hoor. En aangezien ik de enige PSV'er ben die hier nu post irriteer je er alleen mij mee.
1k ofzo. Maar dat had je zelf wel op kunnen zoekenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:50 schreef Der_Rudi het volgende:
Weet jij wat een al-raed homeshirt kost tegenwoordig ds2?
Succes morgen tegen VVV!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zerokil is er ook nog, maar ik ga al wel weer weg.
Doei lieve FOK!kertjes. Ben niet al te gefrustreerd om het puntverlies
Kamikazie ->
Kom in het liveverslagen topic dan, pizzageit is ook wel grappigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zerokil is er ook nog, maar ik ga al wel weer weg.
Doei lieve FOK!kertjes. Ben niet al te gefrustreerd om het puntverlies
Kamikazie ->
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |