abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118212976
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten

Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Ons uit eindelijke doel

Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
pi_118212989
:W
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:52:35 #3
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_118213113
Bij die link kan ik alleen mijn adsense account koppelen. Maar bij het youtube account dat ik wil koppelen is er geen tab met 'inkomsten genereren'?

Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:54:27 #4
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_118213172
Oh, ik had als land nieuw guinea staan :')

Nu hopen dat de views blijven komen.
Ben 157.000 views misgelopen deze maand :(

[ Bericht 41% gewijzigd door RhytmicalRemedy op 20-10-2012 18:10:24 ]
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_118213699
Adsense :') Oh dear, ze mogen me onderhand wel eens de-blokkeren.
pi_118214073
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:16 schreef Crientj het volgende:
Adsense :') Oh dear, ze mogen me onderhand wel eens de-blokkeren.
Dat doen ze volgens mij niet. Toch?
Waarom ben je geblokkeerd?
pi_118214376
Bijna altijd eigen schuld
pi_118214582
Nee klopt, heb enkele malen gemaild met een verzoek tot deblokkeren; maar dat lukt niet.
Gevalletje eigen schuld inderdaad; jong, Adsense ontdekken, uitproberen tot t fout ging :') Beetje jammer, maargoed; no prob verder.
pi_118214759
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:47 schreef Crientj het volgende:
Nee klopt, heb enkele malen gemaild met een verzoek tot deblokkeren; maar dat lukt niet.
Gevalletje eigen schuld inderdaad; jong, Adsense ontdekken, uitproberen tot t fout ging :') Beetje jammer, maargoed; no prob verder.
Op naam van een familielid een account opzetten :)
pi_118238419
Een van mijn WordPress sites draait nu bijna twee weken, bestaat uit 52 pagina's + posts. In Google Webmaster Tools zie ik dat de sitemaps goed zijn overgenomen en dat 52 van de 52 "Web pages" zijn geïndexeerd. Wanneer ik binnen Google zoek (site:domeinnaam.nl) naar pagina's van de website vind ik alle pagina's en ook via de normale zoekwijze zie ik mijn pagina's tussen de resultaten staan (nog niet echt hoog).

Nu zie ik bij het onderdeel "Health" > "Index Status" dat er nog maar 1 pagina geïndexeerd zou zijn. Normaal gesproken duurt dit een tijdje, maar ik zie dat er bij het tabblad "Advanced" 31 pagina's "Not selected" zijn. Alle WordPress pagina's bestaan uit unieke content (zelf geschreven en bewerkt/vertaald uit het Engels). De WordPress posts zijn vaak overgenomen nieuwsberichten met een kleine wijziging.

Wie kan me hier wat meer over vertellen?
pi_118255222
Hahaha wtf ik zie nu pas dat ik met mijn oude account hier deze reeks begonnen ben in 2004 :D

Had ik nou maar me er mee bezig gehouden gedurende die jaren, dan was ik nu expert en rijk :P Heb ik zomaar de gouden jaren van SEO (pre Panda en Penguin) aan me voorbij laten schieten omdat ik m'n tijd aan het verdoen was aan een marketingstudie waar je deze shizzle geeneens fatsoenlijk leert :')
pi_118255363
Het is nog steeds redelijk makkelijk om hoog te komen hoor ;)
pi_118255831
Ik ben nog even aan het puzzelen ;) Jij hebt wel voordeel van dat je kan linken van gevestigde domeins denk ik. Hoe dan ook, van wat ik lees, was het rond 2009 nog zo dat als je keyword niche had waar andere SEO'ers zich niet mee bezig hielden je vrij snel bovenaan kon komen door enkel je links te submitten bij wat linbuilding tools en voila. Toen waren de search results echter ook niet echt je-van-het meer :') Maar wel $$$ voor de black-hat SEO'ers toen.

Grappig om terug te lezen wel het 1e topic. Ik was he-le-maal vergeten dat ik ooit al eens adsense heb gehad... in 2004 al :D

Maar had dat domein toen datzelfde jaar verkocht voor 400 euro ofzo en daarna geen website meer gebouwd... tot nu.

Anyway als grondlegger van het hele gebeuren binnen Fok wil ik graag 15% van jullie adsense-inkomsten. Dank u.
pi_118256339
Haha ik ben ook in 2004 begonnen met AdSense, weet niet wanneer precies, m'n stagebegeleider kwam er destijds mee aanzetten.

Toen een site opgezet met als onderwerp de business van het bedrijf waar ik stage liep. Jaar later verkocht voor 10k. Site stond jaren op nummer 1 en staat nog steeds op plek 5 of 6.

Wel geniaal om te zien trouwens dat een site die ik ooit heb gemaakt na bijna 10 jaar nog steeds zo hoog staat.

Edit: zondag 20 maart 2004 heb ik me aangemeld voor AdSense, toen op 22 maart 1 klikje, 13 cent, toen weken niets, 25 mei 94 cent en toen ging het opeens los met dagen van 12 euro etc :P

Heb zelf trouwens ooit Werkzoekend # 57! opgezet, ook wel ironic dat ik nu geld verdien met AdSense en een baan heb via Fok.
pi_118256860
Netjes, maar jij bent dus wel er mee bezig gebleven al die jaren?

Ik keek net even of ik dan niet al eens op mn gmail account adsense heb aangevraagd. Maar ik heb gmail sinds juli 2004. Adsense account vroeg ik in januari 2004 aan, met oude hotmail account dan ws.
pi_118257000
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef VacaLoca het volgende:
Netjes, maar jij bent dus wel er mee bezig gebleven al die jaren?

Ik keek net even of ik dan niet al eens op mn gmail account adsense heb aangevraagd. Maar ik heb gmail sinds juli 2004. Adsense account vroeg ik in januari 2004 aan, met oude hotmail account dan ws.
Nee man, pas sinds begin dit jaar weer. Toen ik mijn site had verkocht kwam er geen geld meer binnen. Door het gedoe met mijn huis (die ik verhuurde aan niet betalende mensen, sommigen zullen het topic wel kennen) wilde ik weer wat geld bijverdienen om m'n schulden af te betalen.
pi_118262160
Wat een masters hier 8-)
Facts don't care about your feelings
pi_118262284
En Google heeft betaald. *O*
pi_118262452
HIER NOG NIET!!!!!!!!!!!
Facts don't care about your feelings
pi_118262585
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:40 schreef JDx het volgende:
Bijna altijd eigen schuld
Ik ben ergens in 2003 gebanned omdat iemand als een gek op mijn ads had lopen klikken, ik had het er destijds alleen als experiment op, want mijn kosten voor mijn server waren ongeveer 20 keer hoger dan me advertentie inkomsten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:54:46 #21
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_118262885
Zo, maar ff razendsnel halloween site omhoog gegooit. :')
Meer voor oogpunt van volgend jaar. Maar we vieren het hier in de wijk ook. Dus heb sowieso bezoekers vanuit de wijk die er gaan komen.

Op zich ook nog leuk domein gevonden. Dus misschien volgend jaar wat leuks er van bakken. Nu vooral dat er wat staat. :7
pi_118263067
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:44 schreef Drawer het volgende:
En Google heeft betaald. *O*
pi_118263789
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:54 schreef ursel het volgende:
Zo, maar ff razendsnel halloween site omhoog gegooit. :')
Meer voor oogpunt van volgend jaar. Maar we vieren het hier in de wijk ook. Dus heb sowieso bezoekers vanuit de wijk die er gaan komen.

Op zich ook nog leuk domein gevonden. Dus misschien volgend jaar wat leuks er van bakken. Nu vooral dat er wat staat. :7
Gooien, 't Kofschip, gegooid. Oh wacht... i... Fokschaap dan :D
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:18:39 #24
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_118263924
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:15 schreef JDx het volgende:

[..]

Gooien, 't Kofschip, gegooid. Oh wacht... i... Fokschaap dan :D
Laten we het er maar op houden dat ik dat bericht er ook maar snel op gegooitd heb. :')
Of zal het komen door de 3e trappistes Rochefort 10 ? :')
pi_118264028
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:18 schreef ursel het volgende:

[..]

Laten we het er maar op houden dat ik dat bericht er ook maar snel op gegooitd heb. :')
Of zal het komen door de 3e trappistes Rochefort 10 ? :')
Desperado's erin gedrukt en nog zie ik die fout :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')