Mijn ideequote:Uit angst voor inbrekers heeft een winnares van De Lotto Jackpot haar lot 5 dagen in een vuilnisbak bewaard. De vrouw won samen met acht andere spelers een bedrag van 13,5 miljoen euro.
Dat meldt het AD.
Het lot, gekocht bij postzegelhandel Markthof in Den Haag, maakt de gepensioneerde vrouw 1,5 miljoen euro rijker. Ze kreeg er naar eigen zeggen de zenuwen van. 'Na het controleren van het lot, afgelopen zaterdag, was ik zo zenuwachtig dat ik niet wist waar ik het moest bewaren. Ik verstopte het op verschillende plaatsen in huis, onder andere in de bank, maar ik besloot het lot uiteindelijk onder het deksel van de vuilnisbak te plakken.'
De 65-jarige Haagse speelt al jaren mee, steevast met dezelfde getallen: 1-7-11-12-18-23. Ze nam haar prijs gisteren in ontvangst.
http://s.ad.nl/3334824
want in jouw onderbroek komt nooit iemand? wel zielig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Mijn ideeIk zou het winnende lot in mijn onderbroek verstoppen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
want in jouw onderbroek komt nooit iemand? wel zielig.
Epic burn!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
want in jouw onderbroek komt nooit iemand? wel zielig.
Nou daar hebben we wat aan, geef het verdomme dan aan een kind van 6quote:maakt de gepensioneerde vrouw 1,5 miljoen euro rijker.
Want die kan er dan een gouden driewieler van kopen ... ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nou daar hebben we wat aan, geef het verdomme dan aan een kind van 6
Daar heeft ie dan wel plezier van, met een goude heup ga je net zo snel doodquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Want die kan er dan een gouden driewieler van kopen ... ?
De dame is gepensioneerd, niet terminaal.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Daar heeft ie dan wel plezier van, met een goude heup ga je net zo snel dood
Hoe veel jaartje heeft ze nog?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:07 schreef L-E het volgende:
[..]
De dame is gepensioneerd, niet terminaal.
ze is 65, dus die kan gemiddeld nog best wel even mee.quote:
Met behulp van ons geld jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
ze is 65, dus die kan gemiddeld nog best wel even mee.
Als het al "jouw" geld is, dan heb je het vrijwillig aan haar gegeven door mee te doen met de Lotto. Dus niet zeuren.quote:
Ik heb het over ons geld, de zorg die zij nodig gaat hebben EN krijgen om een eerloze leeftijd te berijken, terwijl haar zorgkosten gelijk blijvenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:56 schreef Tokus het volgende:
[..]
Als het al "jouw" geld is, dan heb je het vrijwillig aan haar gegeven door mee te doen met de Lotto. Dus niet zeuren.
Jah en als dat kind van 6 op haar tiende wordt overreden door een vrachtwagen en haar beide beentjes moet missen, moeten we daar waarschijnlijk nog veel langer voor betalen of we moeten zo'n kind natuurlijk onmiddellijk euthanaseren in zo'n geval. Lullig voor het kind en voor de ouders, maar het scheelt wel weer mooi een hoop poen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het over ons geld, de zorg die zij nodig gaat hebben EN krijgen om een eerloze leeftijd te berijken, terwijl haar zorgkosten gelijk blijven
Dat zou ze niet overlevenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah en als dat kind van 6 op haar tiende wordt overreden door een vrachtwagen en haar beide beentjes moet missen, moeten we daar waarschijnlijk nog veel langer voor betalen of we moeten zo'n kind natuurlijk onmiddellijk euthanaseren in zo'n geval. Lullig voor het kind en voor de ouders, maar het scheelt wel weer mooi een hoop poen.
Misschien is het wel een hele sportieve mevrouw, die over 10 jaar vredig en in goede gezondheid haar laatste adem uit blaast tijdens haar slaap natuurlijk, nadat ze net de dag daarvoor het laatste tientje van haar 1,5 miljoen heeft uitgegeven. Lekker voor haar, wat een mazzelaar, maar het is haar van harte gegund!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat zou ze niet overleven
En waarom moet je een kind laten overrijden om je punt te maken, de vrouw gaat binnen 5 jaar miljoene kosten maken, ik heb daar geen externe bronnen voor nodig
bullshit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:41 schreef Life2.0 het volgende:
de vrouw gaat binnen 5 jaar miljoene kosten maken, ik heb daar geen externe bronnen voor nodig
jij bent hier anders de enige die loopt te janken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:53 schreef Life2.0 het volgende:
Gezonde mensen staan er niet bekend om als lotterijhuillies
Onder een auto bijvoorbeeld jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
bullshit.
maar goed, jij ziet bejaarden zeker alleen in bejaarde/ziekenhuizen. Er lopen er nog veel meer rond in het wild.
Nee hoor, risk assessment, niets mis mee, het is feitelijk gewoon beter het geld aan een kind van 6 te gevenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:55 schreef Tokus het volgende:
[..]
jij bent hier anders de enige die loopt te janken.
Je had zelf weer niks zeker hè, niet eens je "eigen geldje" terug, vandaar die azijnpisserij ...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:53 schreef Life2.0 het volgende:
Gezonde mensen staan er niet bekend om als lotterijhuillies
en dat kind van zes heeft dan alles in z'n jeugd en groeit daardoor op tot een ontiegelijke klootzak. Nou, wat was dat geld dan goed besteed....quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor, risk assessment, niets mis mee, het is feitelijk gewoon beter het geld aan een kind van 6 te geven
Je eigen mening wordt niet ineens een feit doordat je het woord 'feitelijk' in een zin zet hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor, risk assessment, niets mis mee, het is feitelijk gewoon beter het geld aan een kind van 6 te geven
En toch zou ik het er gewoon voor over hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2012 08:56 schreef Leandra het volgende:
Een winnend lot van 13,5 miljoen zou ik ook wel zenuwachtig van worden
Klinkenberg en Koster zullen trots op haar zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 08:43 schreef Apuleius het volgende:
Vreemd om je lot in handen van een vuilnisbak te leggen.
Ja, dat dan wel weer, die paar dagen stress compenseer ik daarna wel met wat rust op het strand van een privé-eiland.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:01 schreef Jian het volgende:
[..]
En toch zou ik het er gewoon voor over hebben.
Pas ook al 9 winnaars voor de jackpot, zal de vorige keer geweest zijn dat hij viel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:13 schreef pinine het volgende:
toch vreemd dat bij de 13 trekkingingen hiervoor de jackpot niet viel en nu ineens door 8 spelers werd gewonnen
Laten we zeggen 15 euro per maand en dat 40 jaar lang, ach weet je wat, doe es gek, 10 euro per week! is 40 x 52 x 10 = ¤ 20800,-- Lijkt me dus een geweldige investeringquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:19 schreef jcdragon het volgende:
Ze speelt al jaren mee. Ik vraag me af hoeveel ze heeft geinvesteerd?
Want je weet nu om wie het gaat natuurlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
En dan nu de media aandacht zoeken? Heel verstandig!
Op zaterdagavond?quote:
Er staat toch 5 dagen? Of denk je dat het 5 dagen later nog steeds zaterdagavond is?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zaterdagavond?
Het is niet alsof je het zo meekrijgt als je naar de winkel gaat om je jou te laten controleren.
Dat zou ik trouwens veel zorgwekkender vinden, dat je naar de sigarenboer zou moeten met een winnend lot, dan liever gelijk maar het kantoor van de Lotto.
Juist, dan maak je dus een afspraak bij de Lotto zelf, en ondertussen moet je dat lot wel ergens bewaren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:28 schreef nowkia het volgende:
[..]
Er staat toch 5 dagen? Of denk je dat het 5 dagen later nog steeds zaterdagavond is?
En dat sigarenboertje (dat overigens een minihoekje met een rolluik ervoor is) gaat geen 1,5 miljoen uitbetalen, nee.
Ja, OK. Dat zal het wel zijn dan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, dan maak je dus een afspraak bij de Lotto zelf, en ondertussen moet je dat lot wel ergens bewaren.
Ze zal zich best maandag gemeld hebben, maar als je dan donderdag pas een afspraak hebt is het wel prettig als het tot die afspraak veilig ligt.
Ik doe niet mee aan geldverspillingquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Je had zelf weer niks zeker hè, niet eens je "eigen geldje" terug, vandaar die azijnpisserij ...
Nee want dat kind mag het niet in ontvangst nemen, de ouders welquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
en dat kind van zes heeft dan alles in z'n jeugd en groeit daardoor op tot een ontiegelijke klootzak. Nou, wat was dat geld dan goed besteed....
Het enige feit is dat het geen feit is dat het geld beter besteed wordt bij een kind van 6 dan bij een vrouw van 65.
Daar denkt mevrouw de winnares heel anders over, schat ik zo inquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan geldverspilling
Misschien wel een leuke, jonge lover, tsja voor wat hoort watquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:43 schreef jcdragon het volgende:
Zou ze nog een kleinkind willen adopteren ?
Uitzondering bevestigd de regelquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar denkt mevrouw de winnares heel anders over, schat ik zo in
De andere winnaars hebben inmiddels al meer dan hun winst aan de lotto uitgegeven?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |