SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
Vertonghen matig tweede helft.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Was wel een matige actie dat jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:18 schreef tompsv18 het volgende:
Schopt die bal ff keihard tegen hem aanOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Mooie actie van Walker.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:18 schreef tompsv18 het volgende:
Schopt die bal ff keihard tegen hem aanGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Waarom speelde Adabayor niet vanaf het begin mee eigenlijk ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Defoe is in vorm.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:20 schreef Pedroso het volgende:
Waarom speelde Adabayor niet vanaf het begin mee eigenlijk ?![]()
Tsja, Als Defoe beter bezig is dan Adebayor...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan nog is Adabayor beter dan Defoe.![]()
stel je ze samen opquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Als Defoe beter bezig is dan Adebayor...![]()
tactiek aanpassenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als dat niet met de tactiek kan?![]()
Heeft wel een geweldige techniekquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:27 schreef tompsv18 het volgende:
Die Sigurosson kan er ook niet veel van![]()
Livermore zou bij Veendam nog niet meekunnen. Hebben ze nu echt niets beter bij de Spurs ?
Lennon wel goed trouwens.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heeft hij nog niet echt laten zien dan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft wel een geweldige techniek![]()
Bij Swansea welquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft hij nog niet echt laten zien dan.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Godver Cech
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Tottenham verliest door 4 persoonlijke fouten.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
![]()
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Geweldige wedstrijd van Mata
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik heb geen echte voorkeur. Sowieso niet qua buitenlandse clubs.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij in Engeland?![]()
Wel verdiend overigens. Vooral Mata heeft een geweldige wedstrijd gespeelt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gallas heeft mazzel dat hij gescoord heeft anders was er vast een onderzoek ingesteld wegens omkoping.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Geldt ook voor mij. Alleen wel leuk als de Nederlanders het goed doen, rest boeit me niet echt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen echte voorkeur. Sowieso niet qua buitenlandse clubs.![]()
Fantastische wedstrijd!As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Waar zijn Kagawa en Nani?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
twitter:piersmorgan twitterde op zaterdag 20-10-2012 om 16:14:44Brilliant goal, Shrek @WayneRooney ... oh hang on, didn't realise it was at the wrong end. Apologies, mate. Insensitive of me. reageer retweet
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Stoke heeft overigens de minst gepasseerde verdediging van de BPL, samen met Arsenal.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Wel aartsmoeilijk om tegen te voetballen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:47 schreef Confetti het volgende:
Wat is dat Stoke City toch godsgruwelijk voorspelbaar
Kunnen echt geen 3 passes geven.![]()
Arsenal team to play Norwich: Mannone, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Santos, Arteta, Ramsey, Cazorla, Podolski, Gervinho, Giroud
Substitutes: Martinez, Djourou, Coquelin, Wilshere, Oxlade-Chamberlain, Arshavin, Gnabry![]()
Zo'n makkelijke kans missen en dan een omhaal er bijna in schieten.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die verdediger van WBA moet toch aguiro neerleggen.
Dat is rood maar dan blijft het 1-1.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Dat West Brom verdedigt even goed als VVVGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Redelijk logische basiself, hoop alleen wel dat Gervinho van rechts komt en Giroud in de spits begint.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:39 schreef Banaanensuiker het volgende:
Arsenal team to play Norwich: Mannone, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Santos, Arteta, Ramsey, Cazorla, Podolski, Gervinho, Giroud
Substitutes: Martinez, Djourou, Coquelin, Wilshere, Oxlade-Chamberlain, Arshavin, GnabryOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
133323
1-0 HoltOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Had je anders verwacht? Wengers speelparadijs draait al enkele jaren goed hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wat zielig zeg, Arsenal laat Gnabry nu zijn debuut maken. Die jongen is net 17.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Slaat sowieso nergens op inderdaad.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wat zielig zeg, Arsenal laat Gnabry nu zijn debuut maken. Die jongen is net 17.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Wat een k**wedstrijd. Zo slecht
"tim payton @timpayton
#Arsenal flew to Norwich! Yes, flew. And then stayed in character and played like pampered millionaires. Arsene should make them walk home. "all your heroes are whores![]()
Sunderland - Newcastle United nu."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Lekker vieren voor de supporters van Sunderland
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Hij leert het ook nooitPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Was niet echt hard, maar je kan het geven.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
54 wedstrijden, 27 gele kaarten
Van richting veranderd geloof ik, mijn sopcast was nog aan het laden dus nog beetje blokkerig.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ja van richting veranderd. Keeper op het verkeerde been.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Van richting veranderd geloof ik, mijn sopcast was nog aan het laden dus nog beetje blokkerig.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
1. Everton had cornor
2. Slecht genomen, dus QPR had de bal.
3. Shaun-Wright Pilips rende over naar de kant van Everton.
4. Schoot en door een been van Everton ging hij er makkelijk in."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Bedankt man, dit is bijna net zo goed als een herhaling.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:05 schreef mrstylo het volgende:
1. Everton had cornor
4. Schoot en door een been van Everton ging hij er makkelijk in.![]()
Door een been of tussen de benen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:05 schreef mrstylo het volgende:
1. Everton had cornor
4. Schoot en door een been van Everton ging hij er makkelijk in.![]()
![]()
Als je weer een doelpunt mist, dan sta ik klaar voor je.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt man, dit is bijna net zo goed als een herhaling.Door een been van een Everton speler.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door een been of tussen de benen?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
En hoe ging deze ?quote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
1. Vrije trap voor Everton.quote:
2. Bal gaat naar een speler.
3. Hij kopt hem naar de doel.
4. Via de rug van keeper ging hij er in.
Video: http://www.dailymotion.co(...)ort#from=embediframe
[ Bericht 5% gewijzigd door mrstylo op 21-10-2012 17:45:38 ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Terecht rood Pienaar?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
OMG wat een misser
En 1-0 BentekePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Kijk zo maak je een goal
Leuk doelpuntOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Aston Villa met 10 man. Linksback Bennett met 2xgeel rood er af.
Vraag je toch af waarom wisselt die coach die onervaren speler niet al eerder.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Arsenal: Mannone, Sagna, Vermaelen, Mertesacker, Santos, Arteta, Wilshere, Ramsey, Cazorla, Podolski, Giroud
Substitutes: Martinez, Koscielny, Jenkinson, Coquelin, Walcott, Arshavin, Gervinho
Basisplaats voor Wilshere én Sagna. Hopelijk kunnen ze nu wel scoren.![]()
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Goud, Wilshere in de basis!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:12 schreef Banaanensuiker het volgende:
Arsenal: Mannone, Sagna, Vermaelen, Mertesacker, Santos, Arteta, Wilshere, Ramsey, Cazorla, Podolski, Giroud
Substitutes: Martinez, Koscielny, Jenkinson, Coquelin, Walcott, Arshavin, Gervinho
Basisplaats voor Wilshere én Sagna. Hopelijk kunnen ze nu wel scoren.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Hmm er moet echt heel wat gebeuren bij Arsenal om uberhaupt kans op plek 3 en 4 te hebben.
Anders wordt het een kansloos seizoen en ergens op plek 6 of 7 eindigen.![]()
En dan heb ik boring Arsenal zitten kijkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:53 schreef Monopoly_Man het volgende:
Reading - Fulham was geweldig. 3-3 met 5 goals in de laatste 25 minuten.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hoe speelt City?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Zag het ook jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:22 schreef YazooW het volgende:
Ze hebben gewoon die Italiaanse chick naar Nederland gehaald bij Sport1.
sig verwijderd door FA![]()
Nee zag er meteen al verkeerd uit. Rare blessure, door zijn eigen rollen leek het...quote:know'm sayin?
word? word.![]()
12 minuten dus...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
Op deze manier komt er een kwartier bij.know'm sayin?
word? word.![]()
Dr zijn er 2 van het veld gedragenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:20 schreef sausagin het volgende:
12 minuten extra? Wat is er gebeurd?![]()
-
[ Bericht 100% gewijzigd door Dos37 op 28-10-2012 12:33:51 (verkeerde topic) ]Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
idd zeg, dat de scheids daar wat in zagquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:51 schreef Banaanensuiker het volgende:
Was wel een kut schwalbe voorafgaand aan die vrije trap, zeg.![]()
![]()
Kuutt wat heb ik gemist? Ik schakel net in
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
3 doelpunten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:02 schreef marp0 het volgende:
Kuutt wat heb ik gemist? Ik schakel net in"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Arsenaltechnisch hoop ik dat Liverpool wint, anders is Everton ze voorbij.know'm sayin?
word? word.![]()
Zolang Liverpool maar wint kan de uitslag mij ook niet boeien iddquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:07 schreef GGMM het volgende:
Mooi voor de wedstrijd, uitslag zou me toch aan m'n reet roesten verder.![]()
Wat een wedstrijd idd!As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
goeie pot zeg!I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Is maar goed dat Nijhuis Everton-Liverpool niet fluit dan zouden beide teams maar 8 man overhouden.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Ik denk eerder beide teams samen 8 spelers.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:08 schreef Wilskracht het volgende:
Is maar goed dat Nijhuis Everton-Liverpool niet fluit dan zouden beide teams maar 8 man overhouden.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat had Nijhuis moeten staken maar dat heeft hij wel is eerder gedaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk eerder beide teams samen 8 spelers.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Lekker voor die griep Suarez.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Cech, Ivanovic, Cahill, Luiz, Cole, Mikel, Ramires, Mata, Oscar, Hazard, Torres
De Gea; Rafael, Ferdinand, Evans, Evra; Valencia, Carrick, Cleverley, Young; Rooney; van Persie![]()
En geen Büttner op de bankquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cech, Ivanovic, Cahill, Luiz, Cole, Mikel, Ramires, Mata, Oscar, Hazard, Torres
De Gea; Rafael, Ferdinand, Evans, Evra; Valencia, Carrick, Cleverley, Young; Rooney; van Persie
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik gok op een leuke wedstrijd en 3-2 voor chelsea.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
ChelseaManchester United
Petr Cech David de Gea
Branislav Ivanovic Rafael Pereira Da Silva
Ashley Cole Patrice Evra
David Luiz Rio Ferdinand
Gary Cahill Jonathan Grant 'Jonny' Evans
Ramires Antonio Valencia
Oscar Michael Carrick
John Obi Mikel Ashley Young
Eden Hazard Thomas Cleverley
Fernando Torres Wayne Rooney
Juan Mata Robin van Persie![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:57 schreef Doublepain het volgende:
ChelseaManchester United
Petr Cech David de Gea
Branislav Ivanovic Rafael Pereira Da Silva
Ashley Cole Patrice Evra
David Luiz Rio Ferdinand
Gary Cahill Jonathan Grant 'Jonny' Evans
Ramires Antonio Valencia
Oscar Michael Carrick
John Obi Mikel Ashley Young
Eden Hazard Thomas Cleverley
Fernando Torres Wayne Rooney
Juan Mata Robin van Persie![]()
![]()
Die schwalbe van Suarez voor de Everton bank![]()
Normaal heb ik helemaal niks met die gozer, maar dit was toch heel erg grappig
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
gifje?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Normaal heb ik helemaal niks met die gozer, maar dit was toch heel erg grappig![]()
Was mooi ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Normaal heb ik helemaal niks met die gozer, maar dit was toch heel erg grappig![]()
![]()
ook goedquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik die maak. Dus helaas een Youtube filmpje:![]()
![]()
aahhahahahaha
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik die maak. Dus helaas een Youtube filmpje:.
sig verwijderd door FA![]()
haha die vrouwquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
ROBIN![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
![]()
Maar zijn aandeel was groterquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:05 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
en iemand anders promoveerde het tot een goal![]()
en Luiz kan zijn goal moeilijk vierenquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:06 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
ja hij gaf de assist op de flipperkast![]()
![]()
je kan hem wel bedanken dat ie in z,n eigen goal gescoord heeft.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en Luiz kan zijn goal moeilijk vieren![]()
OMG van Persie, absolute koning
RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP![]()
Eerste goal is niet op zijn naam."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Bij Arsenal is het andersom..quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:13 schreef Doublepain het volgende:
Roepen ze vPersie![]()
Eerst was het nog rapist![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
Als dit goed gaat gaat er meer goed.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
En daar heb je het al
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: