Ik wil mee!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
All aboard the crazy train choochoo
Dankjequote:
Toch zeker wel seks hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:57 schreef MohMi het volgende:
Muziek is wel geil inderdaad. Je zult maar moeten kiezen tussen muziek en seksCan't be done
Muziek op tijdens de seks, duh..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:57 schreef MohMi het volgende:
Muziek is wel geil inderdaad. Je zult maar moeten kiezen tussen muziek en seksCan't be done
hij s al ontspoord.. hop de fik er inquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje
De eer ligt bij jou
[..]
Toch zeker wel seks hoor
Klinkt heel fout..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:00 schreef Fera het volgende:
Zo. Nieuwe halsband, nieuwe riem, nieuw bedje en nieuw speeltje.
Nooes geen fik erin..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hij s al ontspoord.. hop de fik er in
Niet als je een hond hebt.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nu ga ik ff weer.. daaag allen.. kusje voor mn hersband gr gr xxx
Doei rokje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nice, zal hij (of zij) vast heel blij mee zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:00 schreef Fera het volgende:
Zo. Nieuwe halsband, nieuwe riem, nieuw bedje en nieuw speeltje.
Hij. Volgens mij wel. Het speeltje wordt al gebruikt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, zal hij (of zij) vast heel blij mee zijn
Ik moet dus steeds zelf F5'en, het is net als op mobiel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij refresht ie de pagina als ik iets post. Hoe irritant
Net als vroeger.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij. Volgens mij wel. Het speeltje wordt al gebruikt.
[..]
Ik moet dus steeds zelf F5'en, het is net als op mobiel.
Het is wel vervelend. Ik ben zo gewend geraakt aan de luxe.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fok heeft probleempjes
Hopelijk vinden ze snel een oplossing
Maar ik zie ook m'n eigen reacties niet meer verschijnen, dat is wel irritant.quote:
Nicequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij. Volgens mij wel. Het speeltje wordt al gebruikt.
[..]
Ik moet dus steeds zelf F5'en, het is net als op mobiel.
Fok is kapoet!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik zie ook m'n eigen reacties niet meer verschijnen, dat is wel irritant.
Ik zit mobiel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik zie ook m'n eigen reacties niet meer verschijnen, dat is wel irritant.
Dat!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Liever F5'en dan dat je pagina gerefresht wordt als je iets post
A dirty mind is a joy forever.quote:
True.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Liever F5'en dan dat je pagina gerefresht wordt als je iets post
Later, succesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben er ook weg van
Even wat andere dingen aan m'n kop bezorgen
Dag Gitaar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben er ook weg van
Dit jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fok is kapoet!
*afkickverschijnselen krijgt*
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben er ook weg van
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet zo doen, was douchen en aankleden en alles!
Refresh uitgezet, verademingquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schijtirritant zeg... oke, nu genoeg erover
Mijne op 5, zoals altijd, maar damn dan issie leip vandaagquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij stond op 60 seconden, hoe kan dat nou weer
Ja, normaal staat hij inderdaad op 5quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijne op 5, zoals altijd, maar damn dan issie leip vandaag
Sterker nog, ik zie nergens een post daarover...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
Nog niet eens een post in KLB erover
Vreemde automatische updates en meldingenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zie nergens een post daarover...
Tease.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfff, ik zit veel te vol.
Onderbroek ook maar uit doen dan. Alle druk op mijn buik is nu te veel.
Faalquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
Danny weet zelf ook niet wat er is volgens mij
Ik zag het al jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, kijk: Vreemde automatische updates en meldingen
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag het al ja
Glowmouse mag het weer fixen
Hoi, werkt FOK! bij jou ook zo kut?quote:
Succesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dan maar boodschappen doen in de tussentijd..
Geef eens aan mij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:29 schreef kingtoppie het volgende:
Neuh, het doet gewoon normaal hier.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Just kiddin'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Heb ze normaal zelf al maar nu feestje dus moa!rrrquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb ze normaal zelf al maar nu feestje dus moa!rrr
Net als dit topic zojuistquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn bureaustoel is dood. Hij gaat vanzelf heel langzaam naar beneden
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn bureaustoel is dood. Hij gaat vanzelf heel langzaam naar beneden
Hoe ziet ie er uit?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben op zoek naar een bepaalde antieke lamp, ik heb er al 1000 bekeken, maar hij staat er nog niet tussen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe ziet ie er uit?
Kun je niet beter een bureaustoel kopen?
Daar kan ik niet zo veel meequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja, ik had er ooit een foto van. Maar die zit nu alleen nog in mijn hoofd
En neuh, zo vaak zit ik nou ook weer niet op mijn bureaustoel en zo snel gaat ie nou ook weer niet naar beneden
Maar het is een tafelmodel, een beetje groen achtige glazen? kap
Wat een rare lampquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
Het leek hierop: http://link.marktplaats.nl/605316228
Ja, i know. De vorm van die glazen kap is belangrijk. Dit is de kleur volgens mij: http://link.marktplaats.nl/604949191quote:
Ik welquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Stomme Fok, ik heb geen ad blockers
Vanalles, maar kreeg net een popup die zei dat ik wel blokkeerdequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik welAbo ftw
Maar je mag ook geen adblocker gebruiken
Wat voor add's krijg je dan?
Hmm, dat is wel apartquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanalles, maar kreeg net een popup die zei dat ik wel blokkeerde
Aboquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:24 schreef Joysa het volgende:
Adblock
Helaas is fok wel uitzondering.
Preciesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Danny zou mij moeten betalen om hier te posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
Dit is toch best gaaf?Ik heb niks met lampen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag dame.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Gave naam heb jij!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks met lampen.
[..]
Goedemiddag dame.
Middagquote:
Jij hebt het liever donker in huis?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks met lampen.
[..]
Goedemiddag dame.
Hey vinniieequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Middag
[..]
Jij hebt het liever donker in huis?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
Dit is toch best gaaf?Nee. BahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Zo hebben ze me nog nooit genoemd..quote:
Dank je. De jouwe mag er ook wezen.quote:
Ik ga slechts voor functie. Vorm boeit me niet veel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Middag
[..]
Jij hebt het liever donker in huis?
Bij dezequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:40 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Zo hebben ze me nog nooit genoemd..
Ik zat erop te wachten dat zo'n soort opmerking zou komenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je. De jouwe mag er ook wezen.
[..]
Ik ga slechts voor functie. Vorm boeit me niet veel.
Bij lampen he!
Wat voor opmerkingen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zat erop te wachten dat zo'n soort opmerking zou komen
Mag ik vragen in welke regio je woont?quote:
Functie/vorm > vrouwenquote:
Apeldoorn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:43 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Mag ik vragen in welke regio je woont?
Ben geen stalker ofzo hoor, maar in het kader van je ondertitel.
Dan passeer ik m.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Functie/vorm > vrouwen
[..]
Apeldoorn.
Zuid oost Drenthe, in zo'n lekker bekrompen kerkgangersdorpje.quote:
Weet ik, maar ben meer verzamelaar. (lees; ik heb er al 6 staan) En wou gewoon het gokje wagen dat je misschien wel erg dichtbij zat.quote:
Klazienaveen ofzoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:46 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Zuid oost Drenthe, in zo'n lekker bekrompen kerkgangersdorpje.
Dan kan ik hem nog steeds wel opsturenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:47 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Weet ik, maar ben meer verzamelaar. (lees; ik heb er al 6 staan) En wou gewoon het gokje wagen dat je misschien wel erg dichtbij zat.
Is het daar een beetje lekker wonen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:46 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Verrrrry close.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klazienaveen ofzo
[..]
Dan kan ik hem nog steeds wel opsturen
Jawel, als je tegen gekonkel achter je rug om kan en net genoeg schijt aan de rest hebt wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het daar een beetje lekker wonen?
Het is een richtprijs héquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:49 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Verrrrry close.
En ja, maar ja, 50 euries, dan weer 6,75 erover.. Wil niet zeggen dat hij het niet waard is, maar is mij iets teveel.
Zag 'm net staan jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:51 schreef NitraatPoep het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 20 oktober 2012 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is een richtprijs héBieden mag altijd.
wtf, daar zit een dorpje wat Nieuw-Dordrecht heet![]()
Juistem, nieuw-amsterdam hebben we ook.
Ja, die ontdekkingsreizigers hadden nooit echt fantasie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is een richtprijs héBieden mag altijd.
wtf, daar zit een dorpje wat Nieuw-Dordrecht heet![]()
En Nieuw-Amsterdam
![]()
Ow, jolly good.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:50 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Jawel, als je tegen gekonkel achter je rug om kan en net genoeg schijt aan de rest hebt wel.
En dan kom je uitgerekend hier? Volgens mij is het hier ook niet echt veel soeps wat banen betreft.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die ontdekkingsreizigers hadden nooit echt fantasie.
[..]
Ow, jolly good.
Ik moet misschien die kant op voor werk omdat er hier niks is.
Met een hoop veeteelt dan zeker?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:46 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Wat? Geen werk in de Randstad?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die ontdekkingsreizigers hadden nooit echt fantasie.
[..]
Ow, jolly good.
Ik moet misschien die kant op voor werk omdat er hier niks is.
Enzo ja. Inteelt ook geloof ik.quote:
Toen ik naar banen ging kijken waren ze voornamelijk in het Oosten en het Noorden van het land.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:52 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
En dan kom je uitgerekend hier? Volgens mij is het hier ook niet echt veel soeps wat banen betreft.
Niet in mijn beroep nee.quote:
Dan heb je in ieder geval wat om over te praten met twi.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:53 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Enzo ja. Inteelt ook geloof ik.
Ah ja, weet je beroep niet, maar ICT en andere hborichting banen schieten hier idd wel uit de grond. Wij boeren zijn te dom om te gaan leren, denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik naar banen ging kijken waren ze voornamelijk in het Oosten en het Noorden van het land.
[..]
Niet in mijn beroep nee.
Hoi!quote:
alles goed?quote:
Jazeker, en met jou?quote:
heey manquote:
mag niet klagen lekker lui dagje gehadquote:
Ik hou me in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
WTF. Ik open een bepaalde categorie (woonaccessoires oid), krijg ik als eerste advertentie een kaarsen lul
moet je wat bekennen ofzoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
WTF. Ik open een bepaalde categorie (woonaccessoires oid), krijg ik als eerste advertentie een kaarsen lul
oow neee zeg zegquote:
Eentje dan. Een flauwe.quote:
Vuurtje?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
gewoon doenquote:
Bah, je had m zelf al.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Brand los
[..]
Nee hoor
http://link.marktplaats.nl/1002175538
da fuckquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Brand los
[..]
Nee hoor
http://link.marktplaats.nl/1002175538
Ik snap het niet.quote:
Ja, en dat stond gewoon linksboven op de eerste pagina van die categoriequote:
Brand los?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
[..]
Ja, en dat stond gewoon linksboven op de eerste pagina van die categorie
echt de zooi die er tegenwoordig opstaanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
[..]
Ja, en dat stond gewoon linksboven op de eerste pagina van die categorie
Ohquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
echt de zooi die er tegenwoordig opstaan
Dankje.quote:
Wie is het dan wel?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:09 schreef Tamashii het volgende:
It aaaaaaaint meeeee. IT aint meeeeeeeeeee.
Het is HUM.quote:
Doen ze stout?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah.
Godse irritant dat mijn quotes niet meer gekleurd zijn
dat zijn die van mij sowieso nooitquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah.
Godse irritant dat mijn quotes niet meer gekleurd zijn
Kun je instellen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zijn die van mij sowieso nooit
Als ze er zin in hebben, offcourse.quote:
ik weet het maar vind dat niet nodig ben gewend aan hoe ik het nu hebquote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:14 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Als ze er zin in hebben, offcourse.
Dat waren mijne ookquote:
Ah, dan maakt het niet uit nee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet het maar vind dat niet nodig ben gewend aan hoe ik het nu heb
Get a roomquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
Maar! Een muziektopic zonder muziek is geen muziektopic, so:
Zo mooi vind ik haar niet hoorquote:
Zoals ik zei, ik deed het om het nummer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik haar niet hoor
Maar je adoratie voor haar is een beetje disturbing
Ze is wel goed bezig, dat welquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik deed het om het nummer.
Jawelquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:09 schreef Tamashii het volgende:
It aaaaaaaint meeeee. IT aint meeeeeeeeeee.
Hans Klok effect?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:24 schreef NitraatPoep het volgende:
Leuk ook, dat hans klok effectje.
Echt?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat, ja waarom denk je dat ze niet zweet? Juist, een ventilator.
Is dat gebruikelijk dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat, ja waarom denk je dat ze niet zweet? Juist, een ventilator.
ws wel.. tegen het druppelen en de haren in je gezicht en tussen de drumsticks (mits lang haar dan)quote:
ik bedoelde de ventilator.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sarcasme?
[..]
Dat je zweet tijdens het drummen? Meestal wel, best intensief namelijk
Nou ja, op concerten natuurlijk niet, of tenminste, ik heb het nooit gezien. Maar dit is gewoon ergens thuis/in een oefenruimte. Dan komen de haren zoals joof zij niet voor haar gezicht. En het is wat verkoelingquote:
Ah, vlechtjes helpen ook. En dan maar zweten..quote:
dat wel maar is wel een van de meest snelle drums die ik ooit gezien hebquote:
Ja, kut altijd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:35 schreef MohMi het volgende:
That awful moment you have to pee en je nagellak is nog niet droog![]()
Is dit niet sneller?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel maar is wel een van de meest snelle drums die ik ooit gezien heb
Helemaal als je net ongesteld bent. Een drama. Een drá-má zeg ik je.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:35 schreef MohMi het volgende:
That awful moment you have to pee en je nagellak is nog niet droog![]()
Koud waterbadje, instant harde nagellak. Hoorde het eens van een negroide vrouw, en heb t geprobeerd. Werkt perfect, als je snel genoeg bent.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal als je net ongesteld bent. Een drama. Een drá-má zeg ik je.
Wacht, dit is sneller:quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel maar is wel een van de meest snelle drums die ik ooit gezien heb
Hoe kom je aan zon bizar kansloze username?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:38 schreef NitraatPoep het volgende:
Ik ben even eten enzo, fijne avond mensen!
Dezelfde website waar je jouw kansloze avatar gevonden hebtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zon bizar kansloze username?
HAHAHHAquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:40 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Dezelfde website waar je jouw kansloze avatar gevonden hebt)
Zal ik de volgende keer doen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:37 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Koud waterbadje, instant harde nagellak. Hoorde het eens van een negroide vrouw, en heb t geprobeerd. Werkt perfect, als je snel genoeg bent.
dat is ook wel ziek goed jaquote:
Klopt, maar mijn flesjes koud water die normaal gesproken standaard in de koelkast liggen, zijn allemaal opquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:37 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Koud waterbadje, instant harde nagellak. Hoorde het eens van een negroide vrouw, en heb t geprobeerd. Werkt perfect, als je snel genoeg bent.
Flesjes koud water hoeven ook niet in de koelkast te liggen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn flesjes koud water die normaal gesproken standaard in de koelkast liggen, zijn allemaal opEn koude kraan is niet koud genoeg
En...en... *kraskras*
Die ga ik niet helemaal uitleggen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:49 schreef Murdera het volgende:
Is het geloofwaardiger als je het hoort van een negerin?
Als jij nu snel je username veranderd komt het best goed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:54 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Die ga ik niet helemaal uitleggen...
Leuke avatar trouwens
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als jij nu snel je username veranderd komt het best goed.
Weet ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:00 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Deze is nog leuker, btw.
Hubba Hubba.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik.
Dit is hoe ik er echt uitzie.
Hey ME, hoe was t surfen?quote:
Je hebt verhuisd?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:07 schreef Fera het volgende:
Wat een gedoe, maar ging nog vrij vlot.Alleen de wasmachine nog in huis zien te krijgen.
Spullen bij ex opgehaald idd.quote:
Leuk dat je er naar vraagtquote:
Leuk om te horen! Ga je aan het hosselen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:12 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Leuk dat je er naar vraagt
Surfen is supervet hele leuke peeps ontmoet nu drankje drinken op boulevard met hen.
Eentje is zoooo :$
en weer een hoofdstuk afgesloten?quote:
Ehm ja denk het wel. Maar word een vroegertje want morgen werken. En van nachten doorhalen ben ik niet zo vanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk om te horen! Ga je aan het hosselen?
quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:07 schreef Fera het volgende:
Wat een gedoe, maar ging nog vrij vlot.Alleen de wasmachine nog in huis zien te krijgen.
Nog niet helemaal, er staan nog twee kasten, een hondenmand, twee schilderijen en mijn chins.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
en weer een hoofdstuk afgesloten?
aah oke maar meeste heb je in ieder geval weer terugquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, er staan nog twee kasten, een hondenmand, twee schilderijen en mijn chins.
Succes ermee dan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:15 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ehm ja denk het wel. Maar word een vroegertje want morgen werken. En van nachten doorhalen ben ik niet zo van
En ik maar wachten hier thuis totdat je me kwam ontmaagden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:15 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ehm ja denk het wel. Maar word een vroegertje want morgen werken. En van nachten doorhalen ben ik niet zo van
hand voor je mondquote:
Hand voor mn mooie mond?quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, niet in slaap vallen he.
hmmz mja eigenlijk welquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Hand voor mn mooie mond?
[..]nee net al gedaan.. leren schoot dus niet op....
Een vrouwenmond is alleen mooi met iets er in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Hand voor mn mooie mond?
[..]nee net al gedaan.. leren schoot dus niet op....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vrouwenmond is alleen mooi met iets er in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.magnum gold
oioiquote:
dus
echt welquote:
Klinkt goed, succesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:31 schreef MissExpert het volgende:
Net opnieuw gesoliciteerd bij restaurant in dordrecht. Meneer klonk veelbelovend. Volgende week terug bellen. Hopen dat deze meneer me werk geeft
succesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:31 schreef MissExpert het volgende:
Net opnieuw gesoliciteerd bij restaurant in dordrecht. Meneer klonk veelbelovend. Volgende week terug bellen. Hopen dat deze meneer me werk geeft
Nou, als dat geen batsen wordt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:34 schreef MissExpert het volgende:
nu onder toezicht van een de zonsondergang en de surfdudes mezelf volgieten met baco
I wishquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, als dat geen batsen wordt.
Ahwquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Vermoeiend, omdat ik steeds in slaap val
thnx.. al knuffel ik natuurlijk liever een leuke kerelquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True
Pokeren! Dat is wel tofLang niet gedaan. Veel plezier
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:45 schreef Evie het volgende:
[..]
thnx.. al knuffel ik natuurlijk liever een leuke kerelMja ben bang dat die niet meer bestaan
knuffelen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:45 schreef Evie het volgende:
[..]
thnx.. al knuffel ik natuurlijk liever een leuke kerelMja ben bang dat die niet meer bestaan
Je zei vanmiddag dat je WT leuk vond. Ga hem knuffelen dan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz horen is iets anders dan het zelf ervarenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellenZou ik ook liever doen (naja, leuke dame) Ik kan wel wat gaan opsommen dat ze heus wel bestaat etc, maar dat heb je vast al vaak genoeg gehoord
Weet heel niet of jij leuk bentquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vrouwenmond is alleen mooi met iets er in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of als er gewoon geen geluid uitkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Houd je niet van kreunende vrouwen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Of als er gewoon geen geluid uitkomt.
dat ben ik wel zo leuk als mij kom je ze zelden tegenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz horen is iets anders dan het zelf ervaren
[..]
Weet heel niet of jij leuk bent
Niet teveel in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Of als er gewoon geen geluid uitkomt.
I know, helaas wel ja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz horen is iets anders dan het zelf ervaren
[..]
Weet heel niet of jij leuk bent
Juist welquote:
Thnx for asking kaneelquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet teveel in ieder geval.
Weet jij nog een leuke kerel voor Evie?
Ik bedoelde eigenlijk wat anders maar goed.quote:
Neuh.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet teveel in ieder geval.
Weet jij nog een leuke kerel voor Evie?
I know, maar vrouwen verdraaien je woorden altijdquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk wat anders maar goed.
Vodka connecting people vanavond ben ik bang..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo ben ik he?
Kaneel, connecting people.
Ah, een dronken ONS en morgen kijk je in je bed en zie je iemand liggen die zo lelijk is als de nacht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:52 schreef Evie het volgende:
[..]
I know, maar vrouwen verdraaien je woorden altijd
[..]
Vodka connecting people vanavond ben ik bang..
Dat is helemaal waar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:52 schreef Evie het volgende:
[..]
I know, maar vrouwen verdraaien je woorden altijd
Mwoah werd vandaag wakker naast een vrouw hequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, een dronken ONS en morgen kijk je in je bed en zie je iemand liggen die zo lelijk is als de nacht.
Dan denk je: Had ik nou maar naar Kaneel geluisterd.
Ok, dan geef ik het op.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah werd vandaag wakker naast een vrouw he
Denk dat dat niet zo snel gaat gebeuren dat ik wakker ga worden naast een man voorlopig
Hahahaha moeten we wel eerst op elkaar vallen he?!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, dan geef ik het op.
Jammer, jij en WT was een mooi stelletje geweest. Beetje luidruchtig, maar wel leuk.
Ligt het probleem bij jou of bij WT?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahaha moeten we wel eerst op elkaar vallen he?!![]()
Je kan beter blijven staan hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahaha moeten we wel eerst op elkaar vallen he?!![]()
Ik vraag me af wat jij 'lekker' vind, lijkt me niks mis met die gastquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:58 schreef Evie het volgende:
Waarom is die kerel niet lekker? Anders mocht ie wel in mn bed![]()
whehe
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jij 'lekker' vind, lijkt me niks mis met die gast
Beide denk ik?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ligt het probleem bij jou of bij WT?
Hmm ja daar kan ik niet over oordelenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:01 schreef Evie het volgende:
[..]bepaalde manier van lachen
![]()
![]()
[..]
Beide denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |