Wat ik er van begrijp is dat TS paypal x euro schuldig is ivm een onterechte terugboeking. Als het niet een exorbitant bedrag is kan hij dat via een omweg wellicht gewoon terugbetalen. Die omweg is dat hij de bestelling bij het bedrijf waar ie zn geld heeft uitgegeven annuleert en zo paypal terugbetaalt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:08 schreef destrovel het volgende:
[..]
Want? Zijn geschil is met Paypal waar ie het geld van heeft gestorneerd, niet met het bedrijf waar het geld via Paypal naartoe ging.
Stoere jongen ben je hoor, beetje een 14jarige voor lul zetten op een internet forum. Mooie toekomst ga jij tegemoet, vast bij de plantsoendienst.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:11 schreef kabelhaspel het volgende:
14 zijn en schulden hebben
Dat wordt er een met een goeie financiele toekomst
quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je belt ze gewoon maandag op. Legt het verhaal uit en je stelt voor hoe je dit zou kunnen terugbetalen.
Kereltje ga eens even naar je ouders toe met dit verhaal en leg ze het uit. Ja ze zullen niet al te blij zijn en je zal vast een paar weken huisarrest krijgen. En wacht maar even met zulke financiële zaken tot je wat ouder ben en er wel verstand van hebt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:09 schreef lucnoah het volgende:
Het gaat om iets meer dan 100 euro dat ik terug heb geboekt denk ik En ja het is niet echt slim om alles op die website te zetten ik moet het er nog afhalen...
Maar ja iets meer dan 100 euro..
Ik ben de lul kan ik beter gewoon zeggen.
Want ik ben al mn geld al weer kwijt op 5 Euro na.
Misschien wel .. :/quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:13 schreef Schild het volgende:
[..]
Stuur je ouders een e-mailtje met de link naar dit topic.
Het eerste wat ik dachtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:37 schreef Bombvis het volgende:
Ik krijg een beetje een Gijskerp gevoel bij dit topic
Wees eerlijk naar je ouders toe. Zij kunnen je gewoon goed helpen natuurlijk krijg je op je donder. Echter je bent 14 en iedereen op die leeftijd maakt stomme fouten daar leer je hopelijk wel van.quote:
Doe nou maar niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:18 schreef lucnoah het volgende:
Zou afwachten niet een optie kunnen zijn?
100 euro is toch niet het eind van de wereld manquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:07 schreef lucnoah het volgende:
Stomme fouten met hele slechte gevolgen.
Je bent niet slim geweest en nu ga je dat netjes oplossen en zorgen dat het in orde komt. En heb je het al je ouders verteld? Kin omhoog rug recht en de boel uitleggen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:07 schreef lucnoah het volgende:
Stomme fouten met hele slechte gevolgen.
Wat je ouders gaan je toch niet in elkaar meppen om wat er gebeurt is tenminste dat neem ik toch zo aan. Ja ze zullen boos zijn dat zou ik ook zijn als mijn neefje zulke fouten maakt. Nou dan krijg je straf zoals een paar weken geen zakgeld of huisarrest en dan is het klaar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:14 schreef lucnoah het volgende:
Ik durf het gewoon niet aan hun te vertellen heel mieterig maarja
Je bedoelt; PS3 uit het raam tv ingenomen voor altijd mobiel verkocht ja en rest snap je wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:05 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Wat je ouders gaan je toch niet in elkaar meppen om wat er gebeurt is tenminste dat neem ik toch zo aan. Ja ze zullen boos zijn dat zou ik ook zijn als mijn neefje zulke fouten maakt. Nou dan krijg je straf zoals een paar weken geen zakgeld of huisarrest en dan is het klaar.
Ja dat is niet tof maar zo gaat het je kunt het ze veel beter zelf vertellen dan dat je ouders er zelf achter moeten komen eerlijk zijn kom je het verste mee.
Nou dan ga je naar je ouders toe geeft je fout aan en zeg er dan bij dat je het graag wil oplossen en een van de dingen die je nu opnoemt wil verkopen om de schuld te kunnen betalen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:17 schreef lucnoah het volgende:
[..]
Je bedoelt; PS3 uit het raam tv ingenomen voor altijd mobiel verkocht ja en rest snap je wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |