Jij mag dat een keer niet vragenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:56 schreef MohMi het volgende:
Eén van de weinige momenten dat ik niet om pics vraag though
Race kijkenquote:
Plus bij dat geluid blijf ik denken aan diarreequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:02 schreef shifto het volgende:
Dat is meestal zo saaiAls ik dat op tv zie kan ik nog geen 3min geboeid kijken
Bij zijn is wel tof hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:02 schreef shifto het volgende:
Dat is meestal zo saaiAls ik dat op tv zie kan ik nog geen 3min geboeid kijken
xDquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Plus bij dat geluid blijf ik denken aan diarree
Ja het zal wel een stuk leuker zijn dan.quote:
Wat staat daar dan voor confronterend (beeld-)materiaal?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
Om nog even terug te komen op GS zijn vraag: nee, geen baan in de horeca. Beste.man gaat volgende week op zakenreis.
Gesprek ging goed, interessante baan. Construeer en sleutelwerk, mogelijkheden tot vaak op klus, ook in het buitenland.
Gelukkig heb ik mijn Facebook afgeschermd staan, hij zei dat hij me al gevonden had
Lekker, kom je het brengen in alleen een ochtendjas?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Have a good day!
[..]
Mogguh, koffie?
Niet veel bijzonder, maar niet iedereen hoefr gelijk te weten wat ik erop zet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat staat daar dan voor confronterend (beeld-)materiaal?
Denk eerder dat het komt, omdat ze altijd op de WC zit te grommen tot dat laatste beetje spurtpoep er uit is.quote:
Waarom was ik nog net niet vertrokken en lees ik net dit over Myr?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:12 schreef twi het volgende:
[..]
Denk eerder dat het komt, omdat ze altijd op de WC zit te grommen tot dat laatste beetje spurtpoep er uit is.
twiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:12 schreef twi het volgende:
[..]
Denk eerder dat het komt, omdat ze altijd op de WC zit te grommen tot dat laatste beetje spurtpoep er uit is.
Neen, en neenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekker, kom je het brengen in alleen een ochtendjas?
En wie gaat dat weer maken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Neen, en neenMaar ik wil wel een bakkie tegen mijn beeldscherm aan slingeren in de hoop dat je em ontvangt?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:12 schreef twi het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehoord. Het ging hier over MohMi. Want van haar weet ik natuurlijk ook alles.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom was ik nog net niet vertrokken en lees ik net dit over Myr?
Kan jij lezen terwijl je zo gromt?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:15 schreef MohMi het volgende:
[..]En dan te lang blijven zitten lezen waardoor je een partij moet lopen schrobben om alles schoon te krijgen.
Daarentegen; als het zit aangekoekt, geeft het ook niet af in de broek
Dat is niet eerlijk, jij biedt koffie aan maar komt het nieteens brengenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Neen, en neenMaar ik wil wel een bakkie tegen mijn beeldscherm aan slingeren in de hoop dat je em ontvangt?
Juist dan, de beleving is dan twee keer zo intensquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:17 schreef twi het volgende:
Om een beetje een voorbeeld te schetsen: wie heeft "Dude, where's my car?" wel eens gezien?
Twi is op een niet te stoppen haatkoers de laatste week. Pas maar op.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Juist dan, de beleving is dan twee keer zo intensVan zowel het kakken als het lezen.
[..]Meestal ben je minder doorzichtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi is op een niet te stoppen haatkoers de laatste week. Pas maar op.De laatste week? Bhahahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
facebook moet je sowieso afschermen. Ik sowieso straks als ik klaar ben met mijn studie, al die leerlingen die je gaan zoekenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
Om nog even terug te komen op GS zijn vraag: nee, geen baan in de horeca. Beste.man gaat volgende week op zakenreis.
Gesprek ging goed, interessante baan. Construeer en sleutelwerk, mogelijkheden tot vaak op klus, ook in het buitenland.
Gelukkig heb ik mijn Facebook afgeschermd staan, hij zei dat hij me al gevonden had
Waarom zie ik MohMi nu voor me, dit voorovergebogen op een toiletpot hyperactief uitgrommend om het laatste beetje er uit te forceren?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:21 schreef shifto het volgende:
AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN
Inderdaad. Waarom?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:22 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zie ik MohMi nu voor me, dit voorovergebogen op een toiletpot hyperactief uitgrommend om het laatste beetje er uit te forceren?
Heb ik ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
facebook moet je sowieso afschermen. Ik sowieso straks als ik klaar ben met mijn studie, al die leerlingen die je gaan zoeken
Voor zover ik weet kan ik van iedereen die ik stalk zien wat hun cover-veranderingen zijn geweest. Om de één of andere reden vindt Facebook dat belangrijke informatie voor stalkers.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik ook
Al vraag ik me wel af hoe hij heeft kunnen zien dat ik motor rij. Die heb ik wel als omslagfoto gehad, maar nu niet meer en ik weet niet of je dat kan zien. Thuis maar even kijken.
en waar ga jij heen dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
Fucking snel gefietst. Trein net gehaald
Wel apartquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:29 schreef twi het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan ik van iedereen die ik stalk zien wat hun cover-veranderingen zijn geweest. Om de één of andere reden vindt Facebook dat belangrijke informatie voor stalkers.
Had sollicitatiegesprek net. Lees een paar posts terugquote:
ik lees het tof manquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had sollicitatiegesprek net. Lees een paar posts terug.
Nu dus weer terug naar Apeldoorn (ik had.de fiets mee).
Mogge trouwens
Is goed. Waar woon je? Mag ik foto's maken?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mogge Fera. Al een plek gevonden? Naar Kaneel?
zie editquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie een paar posts terug
Wel goed, interessante baan.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fijn dat je bij hem kan verblijven![]()
Den Bosch, en ja hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Waar woon je? Mag ik foto's maken?
Ook jij komt maar irl kijkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag ik de foto's ook zien dan?
Den Bosch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zie een paar posts terugquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag dat je gesprek goed ging. Wat voor baan is het?
Klinkt tof Vin, way to go! Wanneer hoor je meer?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie een paar posts terug![]()
Maar omdat jij t bent zal ik het nog een keer zeggen
Interessante baan, construeren (ontwerpen) en montagewerk. Mogelijkheden voor op klus, ook naar het buitenland (Frankrijk, Spanje, Chili) indien dat nodig is.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Den Bosch.Een bonuspunt voor jou. En nu nog lekker dichtbij.
Hoeft niet, als je mooie boobs hebt en ze laat zien wordt 'ie misschien groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Dat is te ver weg voor me.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Ook jij komt maar irl kijken
Foto's worden gemaakt voor prive collecties
[..]
Mensen die penissen niet aanraken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
Word jij geil van het zien van een piemel dan? Zo bijzonder zijn ze toch niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, behalve die van shifto, natuurlijk.
Haha, misschien, haha.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoeft niet, als je mooie boobs hebt en ze laat zien wordt 'ie misschien groot.
Kunst is om naar te kijken, niet om mee te spelen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is te ver weg voor me.
[..]
Mensen die penissen niet aanraken.
Als het een mooie is, kan ik er wel geil van worden. Maar ik zie er ook een zekere schoonheid in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:39 schreef twi het volgende:
[..]
Word jij geil van het zien van een piemel dan? Zo bijzonder zijn ze toch niet.
Oké, behalve die van shifto, natuurlijk.
Je hebt gelijk, je zit op fok, dus waarschijnlijk heb je medium boobs en hang ik er ook maar onenthousiast bij. Kan ook wel een ander chickie vragen het voor je op te warmen maar dat lijkt mij allemaal redelijk omslachtig.quote:
Klinkt veel toffer dan ik gedacht had jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt tof Vin, way to go! Wanneer hoor je meer?
Waar zit het hem dan in, die schoonheid?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het een mooie is, kan ik er wel geil van worden. Maar ik zie er ook een zekere schoonheid in.
In dat wat ik wel in mijn eigen piemel zie maar in bijna geen een andere. Kan het ook niet benoemen maar de meeste zijn vies ofzo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:41 schreef twi het volgende:
[..]
Waar zit het hem dan in, die schoonheid?
Zien en er niet mee spelen. Moeilijk wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Kunst is om naar te kijken, niet om mee te spelen.![]()
Daar heb ik weer andere kandidaten voor.
xDD NIGGAH!!!!quote:
Ik ben even verward op wie je hier doelt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Kunst is om naar te kijken, niet om mee te spelen.![]()
Daar heb ik weer andere kandidaten voor.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je zit op fok, dus waarschijnlijk heb je medium boobs en hang ik er ook maar onenthousiast bij. Kan ook wel een ander chickie vragen het voor je op te warmen maar dat lijkt mij allemaal redelijk omslachtig.
Jij belt hem?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt veel toffer dan ik gedacht had ja. Lekker klein bedrijf ook, 2 man maar. Eh, ik moet er even over nadenken en dan bel ik hem op voor een 2e gesprek. Maar hij gaat volgende week op zakenreis dus is nog een beetje tricky
De vorm, vooral. De verhouding eikel tot schacht. Grootte is niet zo belangrijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:41 schreef twi het volgende:
[..]
Waar zit het hem dan in, die schoonheid?
Soms wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zien en er niet mee spelen. Moeilijk wel.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:43 schreef shifto het volgende:
MohMi, hedde trouwens nog nagelakremover?Ze heeft al die meuk meegenomen en nu zit ik hier met een captain jack sparrows boat grijze pink nagel
quote:
Morgen Joof.quote:
Fera is bazin, dat concludeerde ik gister ook alquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:46 schreef shifto het volgende:
[..]
idd, wie ben jij, pics, nekked pics, pr0n movies en langskomen voor keuring.
is goed jwzquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:45 schreef MohMi het volgende:
[..]Uiteraard, jwz. Overigens komen mn zuster en d'r vriend hierheen vanaaf, kom je dan ook hierheen?
Jup ik moet hem bellenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]Mij niet kennen.
[..]
Jij belt hem?Ik zou dat tweede gesprek wel doen als ik jou was.
[..]
De vorm, vooral. De verhouding eikel tot schacht. Grootte is niet zo belangrijk.
[..]
Soms wel.
Het duurde even voordat ik in de gaten had dat je haarkleur anders was.quote:
Echt hé, die kastdeurknopquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik in de gaten had dat je haarkleur anders was.
Ik keek naar andere dingen.
Maar ziet er uit als een leuke kleur. Ik vraag me wel af hoe je er met zwart haar uit zou zien.
Ik zet niet meteen al mijn hebben en houwen op het web. Jij trouwens ook niet, anders had ik wel een link met piemel in mijn DM gehad.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:46 schreef shifto het volgende:
[..]
idd, wie ben jij, pics, nekked pics, pr0n movies en langskomen voor keuring.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fera is bazin, dat concludeerde ik gister ook al
Fera krijgt sowieso voorrang, emo maatje ditdatquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:47 schreef twi het volgende:
[..]
Wens alleen de dames maar weer een goedemorgen.
Emo boks.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fera krijgt sowieso voorrang, emo maatje ditdat
En Buurmeisje is gewoon
quote:
Mijn piemel is de enige reden dat chicks bij mij (terug) komen, je doet er maar wat moeite voorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zet niet meteen al mijn hebben en houwen op het web. Jij trouwens ook niet, anders had ik wel een link met piemel in mijn DM gehad.
Het is niet bepaald onopvallendquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik in de gaten had dat je haarkleur anders was.
Ik keek naar andere dingen.
Maar ziet er uit als een leuke kleur. Ik vraag me wel af hoe je er met zwart haar uit zou zien.
Ik maak gewoon pics van je lul, de rest zien we wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn piemel is de enige reden dat chicks bij mij (terug) komen, je doet er maar wat moeite voor
Maar je mag alles doormailen.ik ben niet lastig ofzo
moooiquote:
Zwart is misschien wat hard qua kleur, maar donkerbruin zou je wel staan. Maar ik vind dit veel mooier.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet bepaald onopvallend
Maar dat weet ik niet, tot nu toe altijd donkerblond geweest
Ja, half ontblote borstkas. Sleutelbeen ditdat.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet bepaald onopvallend
Maar dat weet ik niet, tot nu toe altijd donkerblond geweest
Ik ook niet zo, gesprekje eergister ging goed, gister weinig contact eerst, maar nu weer redelijk okay tegen elkaarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Emo boks.Hoewel ik nu niet emo ben eigenlijk.
Ik ben blij dat te horen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook niet zo, gesprekje eergister ging goed, gister weinig contact eerst, maar nu weer redelijk okay tegen elkaar
Me jelly, ik was er bijna geweest.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op naar Walibi Fright Nights. Later!
Ik ga misschien volgend weekendquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
veel plezierquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fuck, is dat dit weekend?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ja jij kan er fietsend heenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga misschien volgend weekend
Je komt dan vlak bij mijn huis trouwens
Veel plezierquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
mjah, verder kijken we wel wat er gebeurt.. komt wel goed.. ook met jouquote:
Whoa, te lief.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
mjah, verder kijken we wel wat er gebeurt.. komt wel goed.. ook met jou
En dat komt omdat jij gewoon tof bent!
succes Feratjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:58 schreef Fera het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Even de stad in en daarna richting ex. Tot vanavond iedereen.![]()
Veel plezier en succesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:58 schreef Fera het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Even de stad in en daarna richting ex. Tot vanavond iedereen.![]()
Succes bij je exquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:58 schreef Fera het volgende:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:58 schreef Fera het volgende:
Je verdient hetquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Whoa, te lief.Het is complimenten week geloof ik.
hmm, dus laatste weekend oktober is het laatste weekend? Dan zou ik moeten kijken.of ik dan ook normaal weekend heb, wat ik.betwijfel omdat ik die maandag valantie heb...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij drie weekenden achter elkaar, tot en met volgende week.
True.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. Maar je moet iets als je spullen er nih liggen.
Mensen die niet nog maagd zijn.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True.
[..]
Mensen die niet nog maagd zijn.
Dan moeten ze wel je billetjes weer dichtnaaien.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog herboren-maagd worden bij de kerk
Houden zoquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:05 schreef MohMi het volgende:
Ik ga me maar eens aankleden en wat nuttigs doen. Fijne zaterdag, lieve Fokkertjes!![]()
Tot vanaaf, shift!
schijnen ze best goed te kunnen tegenwoordig hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel je billetjes weer dichtnaaien.
autistquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou liever alles bij het oude
omslagfoto's kan je niet op prive zetten, ook niet als je ze daar niet meer voor gebruikt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik ook
Al vraag ik me wel af hoe hij heeft kunnen zien dat ik motor rij. Die heb ik wel als omslagfoto gehad, maar nu niet meer en ik weet niet of je dat kan zien. Thuis maar even kijken.
Niet zo snel he?quote:
Stom wel. Eens even kijken wat er van mij nog meer te vinden in op Googlequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
omslagfoto's kan je niet op prive zetten, ook niet als je ze daar niet meer voor gebruikt.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo snel he?![]()
Loka en Newb staan onder mijn bescherming. Net als Flips.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Verliefd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik kwam die van jou een poos terug tegen volgens mij kon ik toen wel je fotos zienquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stom wel. Eens even kijken wat er van mij nog meer te vinden in op GoogleEn het belangrijkste, of ze mijn FOK!-account niet kunnen vinden
Zou jij mij op FB op willen zoeken? Kijken wat er zichtbaar is ? Dan DM ik je de link zo.
Zou kunnen, ik heb hem nog niet heel lang geleden afgeschermd. Ik DM je even.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kwam die van jou een poos terug tegen volgens mij kon ik toen wel je fotos zien
ik heb em al gevonden ik kan maar 2 fotos van je zienquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik heb hem nog niet heel lang geleden afgeschermd. Ik DM je even.
Gitaartjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nope
Vind het gewoon een bazennummer
Hoe kan je mij zo snel vinden?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb em al gevonden ik kan maar 2 fotos van je zien
berichten niet maar wel je persoonlijke info zoals waar je hebt gewerkt
Dat doet ze goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GitaartjeIk weet niet of ik je de link al gegeven had, maar dit is een bazinnetje
![]()
![]()
Haar YT-kanaal
ja er staat een foto van jou op met je motorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan je mij zo snel vinden?Oke, dat maakt niet zoveel uit.
Belangrijkste: kun je zien dat ik een motor heb ?
Ze heeft nog veeeeel meer coversquote:
Ah, dat verklaard hetquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja er staat een foto van jou op met je motor
ach beetje logisch nadenken en toen wist ik je snel te vinden
Clouxcloux ken ik niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juhzij zou samen met clouxcloux iets moeten doen
die heb ik niet nodig gehad hoor ik ging gewoon kijken wie ik ken van fok en dan beetje door linken en tadaaa gevondenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze heeft nog veeeeel meer coversIk hou van die meid
[..]
Ah, dat verklaard hetHehehe, ja heel moeilijk is het volgens mij ook niet als je mijn fobo bekijkt en vervolgens mij opzoekt met naam en woonplaats
[..]
Clouxcloux ken ik niet.
zoek maar op,quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze heeft nog veeeeel meer coversIk hou van die meid
[..]
Ah, dat verklaard hetHehehe, ja heel moeilijk is het volgens mij ook niet als je mijn fobo bekijkt en vervolgens mij opzoekt met naam en woonplaats
[..]
Clouxcloux ken ik niet.
Handigheidquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:26 schreef Fera het volgende:
Ik ben dom. Ik had de trein moeten pakken ipv de bus.
Hahaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
die heb ik niet nodig gehad hoor ik ging gewoon kijken wie ik ken van fok en dan beetje door linken en tadaaa gevonden
Zo even zoekenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
zoek maar op,Silvain Cloux hert die gast, doet hele gave gitaar covers
Waarheen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:26 schreef Fera het volgende:
Oepsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:26 schreef Fera het volgende:
Duurt me te lang, hier: http://www.youtube.com/user/ClouxClouxquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha
[..]
Zo even zoeken
[..]
Waarheen?
Maakt dat zoveel uit dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:26 schreef Fera het volgende:
Dukenburg.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha
[..]
Zo even zoeken
[..]
Waarheen?
Vind het eigenlijk niet zo heel boeiendquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Duurt me te lang, hier: http://www.youtube.com/user/ClouxCloux
Scheelt 25 min.quote:
Ja, met een stoptrein van Nijmegen tot Deurne, ik heb hem een keer helemaal uitgezeten, bijna twee uurquote:
Al 40 jaar ofzo.quote:
Da fuqquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, met een stoptrein van Nijmegen tot Deurne, ik heb hem een keer helemaal uitgezeten, bijna twee uur
LOLquote:
Dit ja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Trein zit je nog geen 5 minuten in zeker?
Blond he.quote:
Goeeedemiddagquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:37 schreef Tamashii het volgende:
Whuuuh goedemorgen. Zo laat geworden.
Tamashiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:37 schreef Tamashii het volgende:
Whuuuh goedemorgen. Zo laat geworden.
Al klaar met werken deze ochtendquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Al klaar met werken deze ochtend?!
Volgens mij heb ik een kater..quote:
Pffft. Gelukkig hoefde ik niet te werken vandaag. Heb gister belachelijk hard gewerkt en dikke drama daar want mensen hadden niet betaald en oh oh oh. Morgen weer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Al klaar met werken deze ochtend?!
Mehh ik zou gisteren iets supertofs gaan doen. Maar ik moest vet lang werken dus dat ging niet door. En toen werd ik daarna laat wakker en hebben we de stad onveilig gemaakt en nou ben ik er weer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Noes
Je moet ook niet teveel drinken jij
Ahh okéquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mehh ik zou gisteren iets supertofs gaan doen. Maar ik moest vet lang werken dus dat ging niet door. En toen werd ik daarna laat wakker en hebben we de stad onveilig gemaakt en nou ben ik er weer.
Wat een faalhazenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kreeg een tijd geleden van mijn bijbaan een mailtje, of ik aanstaande dinsdag kon werken. Had niet opgegeven, want ik kon niet.
In de gewone mail, per week, wanneer ik kon werken had ik ook dinsdag niet opgegeven.
Krijg ik weer een mail of ik dinsdag kan werken.
NEE!
Sukkols.
Jjawohl. Maar was liever ergens anders.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké
Leuk gehad in de stad?
Ooh, do tell wherequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jjawohl. Maar was liever ergens anders.
Nouja, ze zitten gewoon met een groot tekort aan ervaren krachten. En het is een hele belangrijke dag voor ze, dus willen ze graag dat ik er ook ben. Vorige 2 keer heb ik ook daar alles in mijn eentje staan doen bijna.quote:
Hehehe, ja dan is het wel begrijpelijk, maar toch.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ze zitten gewoon met een groot tekort aan ervaren krachten. En het is een hele belangrijke dag voor ze, dus willen ze graag dat ik er ook ben. Vorige 2 keer heb ik ook daar alles in mijn eentje staan doen bijna.
Maar nu niet.
Lekker winkelen, uit eten, misschien een filmpje.
Jep.quote:
Aangenomenquote:
Gerrumquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pffft. Gelukkig hoefde ik niet te werken vandaag. Heb gister belachelijk hard gewerkt en dikke drama daar want mensen hadden niet betaald en oh oh oh. Morgen weer.
Was leuk hoor, vorige keer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, ja dan is het wel begrijpelijk, maar toch.
NiceKlinkt goed
Met Flips, right?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ze zitten gewoon met een groot tekort aan ervaren krachten. En het is een hele belangrijke dag voor ze, dus willen ze graag dat ik er ook ben. Vorige 2 keer heb ik ook daar alles in mijn eentje staan doen bijna.
Maar nu niet.
Zo snel ook weer niet, maar 't scheelt niet veel volgens mijquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
Oeh, klinkt goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo snel ook weer niet, maar 't scheelt niet veel volgens mij
[..]
Blonde uitgroei is lelijk bij bruin haar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan toch maar even goed inspecteren volgende keer.
Hehehe, dat is wel grappig jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was leuk hoor, vorige keer.
Uitgescholden worden door allemaal gasten omdat ze nog niet naar binnen mochten, paparazzi en orkestleden en directeuren omdat ze niet naar binnen konden omdat de gasten in de weg stonden.
En dat allemaal omdat ze perse 2 shows op een dag wilde doen en daartussen allerlei dingen op moesten bouwen. Als ze gewoon het normale patroon aan hadden gehouden, was er niks aan de hand geweest.
Maar goed, kreeg wel complimenten van mijn baas.
Ja, met Flips.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Blonde uitgroei is lelijk bij bruin haar.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, met Flips.
[..]
Ik bedoel iets heel anders.
Gewoon altijd beleefd blijven en blijven lachen als een psychopaatquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, dat is wel grappig ja
Nice, dat moet je hebben
En? Natural blonde?quote:
Niet lichtblond.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon altijd beleefd blijven en blijven lachen als een psychopaat
[..]
En? Natural blonde?
Bij mij blijven ze het ook proberen, ik werk verdomme al 4 van de 6 avonden, maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag, en dan vragen ze me gewoon of ik toevallig tijd heb op dinsdag en donderdagquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar nu niet.
Zondequote:
Hehe, je doet je werk gewoon goed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij blijven ze het ook proberen, ik werk verdomme al 4 van de 6 avonden, maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag, en dan vragen ze me gewoon of ik toevallig tijd heb op dinsdag en donderdag
Natuurlijk heb ik tijd, maar ik wil niet letterlijk al mijn vrije uren doorbrengen in een snackbar
Is sowieso vrij zeldzaam geloof ik. Misschien als ik stop met scheren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde
[..]
Hehe, je doet je werk gewoon goed.
Ik ben ook de enige geloof ik daar die alle diensten krijgt die hij opgeeft.
De rest wordt niet altijd ingeroosterd of staat reserve.
Heb jij al eens lichtblond schaamhaar gespot?quote:
Haha, dat heb ik ookquote:[..]
Hehe, je doet je werk gewoon goed.
Ik ben ook de enige geloof ik daar die alle diensten krijgt die hij opgeeft.
De rest wordt niet altijd ingeroosterd of staat reserve.
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Is sowieso vrij zeldzaam geloof ik. Misschien als ik stop met scheren.
IRL? Nee. Alleen maar zwart. Behalve bij mezelf.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij al eens lichtblond schaamhaar gespot?
[..]
Haha, dat heb ik ook
Ik zit er nog maar anderhalf jaar en toch werkt er maar één ander langer dan ik
True story.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
[..]
IRL? Nee. Alleen maar zwart. Behalve bij mezelf.
Ow wacht, ik ging al een uur geleden eten halen.Echt waar, ik verhonger nog van de vergeetachtigheid.
Ik ga eens naar de drumline kijkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True story.
Run van Snow Patrol is eigenlijk best een makkelijk nummer om te spelen
Klinkt ook niet zo heel lastigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga eens naar de drumline kijken
nope inderdaadquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klinkt ook niet zo heel lastig
Ooh gut, we could tryquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
nope inderdaadDus als ik daar even voor ga zitten, kunnen we die misschien wel spelen
"Ooh gut" inderdaadquote:
Tis al lang geleden dat ik voor het laatst eieren gegeten hebquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net twee spiegeleieren met kaas en spek gegeten
Succesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, ik ga eens douchen en alles, boodschappen halen
Mja, voor mij ook lang geleden dat ik wat met een ander speeldequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Ooh gut" inderdaad
Immens lang geleden en veel verder dan een standaard groove kom ik denk ik niet meer
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, voor mij ook lang geleden dat ik wat met een ander speelde
We kunnen het natuurlijk altijd proberen
Wtf. Hij heeft z'n bass niet echt onder controle.quote:
Wij hebben kippen, we moeten flink dooreten om alle eieren op te krijgenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis al lang geleden dat ik voor het laatst eieren gegeten heb
Hij doet vrijwel niks goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wtf. Hij heeft z'n bass niet echt onder controle.
Eigenlijk geen één ritme
Die keek ik net ja, baasquote:
Haha, wat leuk zeg!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij hebben kippen, we moeten flink dooreten om alle eieren op te krijgen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:26 schreef Fera het volgende:
Dit ga je niet geloven, ik was gewoon verdwaald in een winkelcentrum.
Daar hebben meer vrouwen last van, daarom gaan mannen liever niet meequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:26 schreef Fera het volgende:
Dit ga je niet geloven, ik was gewoon verdwaald in een winkelcentrum.
Geen idee. Fok doet een beetje raar voor mij vandaagquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
Why the fuck refresht mijn pagina als ik op "invoeren" druk
Ja, bij mij nu dus ook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Fok doet een beetje raar voor mij vandaag
Maar mannen weten meestal de weg, dus dat gebeurt dan niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar hebben meer vrouwen last van, daarom gaan mannen liever niet mee
Hmmm, volgens mij valt dat wel meequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar mannen weten meestal de weg, dus dat gebeurt dan niet.
Woah, honger nu.quote:
Godverdomme, het is echt zwaar irritant.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alsof de servers het moeilijk hebben of zo
Ik verdwaal nooit met n man erbij. Wel met moeder, stiefmoeder en vriendinnen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, volgens mij valt dat wel mee
Ik weet meestal wel vrij goed de weg jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar mannen weten meestal de weg, dus dat gebeurt dan niet.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik verdwaal nooit met n man erbij. Wel met moeder, stiefmoeder en vriendinnen.
Op de weg red ik me ook primaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet meestal wel vrij goed de weg ja
Ik bedoel in de stad. Als ik moet rijden dan ben ik echt een rampquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op de weg red ik me ook prima
Zijn weinig steden waar ik hard zou verdwalen
Och, toen ik net m'n rijbewijs had ben ik eens naar Eindhoven gereden voor de voetbal. Zonder navigatie of wat ook. Geen probleemquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel in de stad. Als ik moet rijden dan ben ik echt een rampGelukkig verdwaal ik dan alleen, want heb meestal toch niemand achterop
De uitzondering die de regel bevestigd.quote:
De weg naar de stad vinden heb ik niet zo'n probleem mee meestal, maar de weg ín de stad is meestal een probleem.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Och, toen ik net m'n rijbewijs had ben ik eens naar Eindhoven gereden voor de voetbal. Zonder navigatie of wat ook. Geen probleem
Oké, ik kom er wel vandaan
Maar ook naar Leiden, Amsterdam, Parijs, het interesseert me allemaal niks. Ik vind de weg toch wel
Ook weinig problemen meequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De weg naar de stad vinden heb ik niet zo'n probleem mee meestal, maar de weg ín de stad is meestal een probleem.
Ik denk dat als ik een of ander straatje moet vinden in Amsterdam dat me dat toch niet gaat lukkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook weinig problemen mee
Mijn richtingsgevoel is vaak aardig accuraat
Ik kijk dan voor ik wegrijd even op Google Maps, dan weet ik waar ik ongeveer moet zijn, dan komt het vast ook wel goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik een of ander straatje moet vinden in Amsterdam dat me dat toch niet gaat lukken
Nee, gelukkig niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig niet op weg naar je huis
Ik ben wel eens vanaf een vriend in Wageningen naar huis gereden zonder navigatie. Gewoon de bordjes gevolgd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:34 schreef Fera het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigd.
Dat doe ik meestal ook, maar ik vergeet dan of het de derde of vierde afslag is bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kijk dan voor ik wegrijd even op Google Maps, dan weet ik waar ik ongeveer moet zijn, dan komt het vast ook wel goed
Ja oké, dat gebeurt mij dan ook vaakquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal ook, maar ik vergeet dan of het de derde of vierde afslag is bijvoorbeeld
* Kaneelstokje Koopt kaartjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
All aboard the crazy train choochoo
Donderdag AILDquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GitaartjeIk weet niet of ik je de link al gegeven had, maar dit is een bazinnetje
![]()
![]()
Haar YT-kanaal
Rokjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
All aboard the crazy train choochoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |