SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben d'r nu al wel weer klaar mee, stelletje idioten daar.Anonieme tievesclown
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:49 schreef Crimyclown het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben d'r nu al wel weer klaar mee, stelletje idioten daar.![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben d'r nu al wel weer klaar mee, stelletje idioten daar.alleen maar seksueel gefrustreerde mannetjes daar
![]()
Ghehe dit is zeker de beste tot nu toequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:51 schreef Nestalgie het volgende:
Hier de mijne, het lezen waard http://imgur.com/a/DRwVS
Hahaha prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben d'r nu al wel weer klaar mee, stelletje idioten daar.![]()
![]()
BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben d'r nu al wel weer klaar mee, stelletje idioten daar.
Because you know i'm all about that ass
Ik heb hem ook even gejat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben d'r nu al wel weer klaar mee, stelletje idioten daar.Because you know i'm all about that ass
falerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:19 schreef blow... het volgende:
Je bent nu aan het chatten met een vreemdeling.
Regio-match (?)
Jullie wonen bij elkaar in de buurt.
Vreemde: heej
Vreemde: wij wonen bij elkaar in de buurt
Jij: Jij: Politie Gelderland heeft uw IP-adres gevonden, u was van plan om via www.chatmetvreemden.nl seks te hebben met een minderjarige meisje. Dit meisje is fictief en u maakt zich op dit moment volgens de Nederlandse wetgeving strafbaar aan pedofilie.
Jij: Zowel dit gesprek als uw IP-adres zijn op dit moment bekend bij de Nederlandse politie. De politie zal u binnen 2 werkdagen uitnodigen voor een verhoor en uw computer doorzoeken.
Jij: Voordat u op gesprek bent geweest mag u Nederland niet verlaten, indien u dit wel doet pleegt u een misdrijf. Op dit moment wordt ook uw internet verleden op strafbare feiten doorzocht. Het is toegestaan hier een verklaring typen maar u bent niet tot antwoorden verplicht.
Vreemde: oke
Jij: Grapje.
Vreemde: en..
Jij: je schrok he.
Vreemde: jij bent zooo flauw
Vreemde: ik dacht, die heeft de verkeerde
Vreemde: dat moet je echt nooit mee doen
En weg.
Ook niet leuk..quote:Jij: Hallo
Vreemde: goedenmiddag
Jij: 18 V
Vreemde: ik jongen van 21
Jij: Oehh spannend
Vreemde: vind je, leuk
Jij: ja
Vreemde: ok
Vreemde: ook op zoek naar een leuke chat?
Jij: Nee, naar sex.
Je chatpartner heeft het gesprek verlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben d'r nu al wel weer klaar mee, stelletje idioten daar.![]()
∞
quote:Vreemde: hoi
Jij: hooooi
Vreemde: m/v
Jij: v
Jij: en jij?
Vreemde: alles goed ermee
Vreemde: ik man
Jij: hihi spannend hoor
Jij: jaa echt super! met jou?
Vreemde: zeer goed
Vreemde: van waar ben je
Jij: Gelukkig, wat is je naam?
Jij: Utrecht
Vreemde: mark en jij
Jij: Mary
Vreemde: hoe oud
Jij: hihihi, dat scheelt maar 1 letter!!
Jij: 16
Vreemde: wat zoek je
Jij: jou
Jij: piemel
Vreemde: dat kan
Jij: echt?
Jij: Waar woon je?
Vreemde: ik kut
Jij: hihi
Vreemde: maastricht
Jij: Daar woont mijn opa
Jij: Ik ga morgen daarheen
Jij: Zullen we afspreken?
Vreemde: geen cam om je tieten te laten zien
Jij: Even halen
Vreemde: als je wil
Jij: Okee, achter het CS?
Jij: Dan geef ik je een goede rimbeurt
Vreemde: hhmmm
Vreemde: en wat wil jij
Jij: Ken je het FOK! Forum?
Vreemde: nee
Jij: ow hihi
Jij: dat is een Forum met allemaal leuke mensen, en eigenlijk ben ik een man van 41 en ga ik dit plaatsen zodat iedereen kan lachen om jou stommiteiten, hier heb je een linkje: Chat met vreemden
Je chatpartner heeft het gesprek verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |