SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣
◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤◥◣◢◤
Damn, wat super efficiënt en gigantisch allemaal. Nog even en Google wordt zelfbewust.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:24 schreef Maringo het volgende:
Fotogalerij van de datacenters van Google.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:45 schreef SuperVeloce het volgende:
[ afbeelding ]Totaal niet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En om dat te vinden hoef je noch butthurt, noch christen te zijn.
Ok stelletje hokboeren
20 december word de grootste geopend of dan volledig in gebruik genomenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Damn, wat super efficiënt en gigantisch allemaal. Nog even en Google wordt zelfbewust.
Le je snapt het niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:47 schreef padlarf het volgende:
[..]
Totaal niet grappigEn om dat te vinden hoef je noch butthurt, noch christen te zijn.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
[ afbeelding ]Je doet de TT wel eer aan. Wtf is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
[ afbeelding ]Deze is echt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Dat is dan ook weer waar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
We zijn ook pas op 20 21 posts, het kan altijd nog in de rest van het topic.
Wat de fuckquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:19 schreef Wootism het volgende:
Kwam deze tegen in een ander topic.
Moest lachen omdat ik me even een superieur mens voel vergeleken bij deze schapen...
Serieus?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:19 schreef Wootism het volgende:
Kwam deze tegen in een ander topic.
Moest lachen omdat ik me even een superieur mens voel vergeleken bij deze schapen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |