ja iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Totdat ze zegt; zoek het zelf maar uit en GTST aanzet.
That's what friends are for.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd![]()
maar daarvoor dus niet, bedoel ik was niet de enige die het lastig had zij ook, en dan heb je steun aan elkaar, dat bedoel ik.
tis echt niet dat ik het niet alleen kan redden, maar het zou leuker zijn als er dan ook eens iemand met je meedenkt, ipv alleen maar commentaar geven over "hoeveel je het wel niet beter zou kunnen doen" dat ben ik echt zat iig.
Ik zei je van te voren al dat "weinig doen" qua werk zoeken geen verstandige keuze is. Ik hoop voor je dat je snel iets vind, maar zo makkelijk is dat nog niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:45 schreef kree het volgende:
[..]
kweet het niet, ik heb er eerlijk gezegd weinig aan gedaan, ook omdat ik zoiets had van laat het ff paar weken gaan, want was onwijs teleurgesteld in die vorige werkgever en ff rust en verhuizen onderhand.
maarja dan ga ik naar mn bank rekening kijken en dan denk ik oei!!!!!
oeps kan nog wel ff maar niet lang meer.
mss doe ik wel ff wat uitzendwerk tijdelijk, weet ik veel, weet nog niet echt wat ik nu verder wil ook eigenlijk.
elektro is leuk, maar goed kan daar mn hele leven mee verdienen maar tis niet iets wat ik echt wil ook.
Ik doe het meer voor het "ik wil hem gewoon graag bij me hebben" dan omdat het makkelijker zou zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ja euh dat is helemaal niet wat ik zeg heeej
Maar je zal het toch met me eens zijn dat als je met z'n tweeen bent en het samen kunt oplossen dat het makkelijker is als in je eentje te kloten?
Dan heb ik nieuws voor je, zo zijn de meeste vrouwen. Betweterig tot op het bot en als ze hun mond weten te houden mag je al blij zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd![]()
maar daarvoor dus niet, bedoel ik was niet de enige die het lastig had zij ook, en dan heb je steun aan elkaar, dat bedoel ik.
tis echt niet dat ik het niet alleen kan redden, maar het zou leuker zijn als er dan ook eens iemand met je meedenkt, ipv alleen maar commentaar geven over "hoeveel je het wel niet beter zou kunnen doen" dat ben ik echt zat iig.
want mannen weten het niet altijd beter?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws voor je, zo zijn de meeste vrouwen. Betweterig tot op het bot en als ze hun mond weten te houden mag je al blij zijn.
Wij weten het beter omdat we gelijk hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
want mannen weten het niet altijd beter?
onzin. ik zou graag met je discussiëren hierover, maar dan graag wanneer mijn hersenen optimaal werken, en niet nu ik niet geslapen heb vannachtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij weten het beter omdat we gelijk hebben.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onzin. ik zou graag met je discussiëren hierover, maar dan graag wanneer mijn hersenen optimaal werken, en niet nu ik niet geslapen heb vannacht
Ik ben heus wel voor rede vatbaar hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:53 schreef muhahaha het volgende:
Sarcasme modus uit. Sorry, die had ik aan laten staan
maakt niet uit. ik weet toch dat ik altijd gelijk heb.quote:
Ja schatjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maakt niet uit. ik weet toch dat ik altijd gelijk heb.
Heul niet. Want man.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ik ben heus wel voor rede vatbaar hoor. Ik was een beetje aan het stangen.
braaf popje, braaf.quote:
geen alcohol voor mij vandaag. ik leef nog op de kater van afgelopen nachtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
*haalt nog een biertje voor GvsE*
Oke dan heb ik een vraag voor je. Waarom zou een dame zich moedwillig emotioneel door jou laten leegzuigen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:55 schreef kree het volgende:
Ik ben het gewoon niet meer met jullie eens alweer
maar ok, tja kweet niet, twas ook allemaal lastig en niet normaal wat dat aangaat.
Maar een lieve meid die echt om me zou geven zou helpen denk en dan niet alleen als alles goed gaat, maar ook wel eens als het niet goed gaat.
bedoel zou zo'n meid dan echt altijd steunen als ik weet waar ze echt mee zit en het niet uitmaken daarom, maar ok daar ben ik de enige in dan blijkbaar?
Die kater wil een biertjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen alcohol voor mij vandaag. ik leef nog op de kater van afgelopen nacht![]()
en op koffie
Een relatie is geen oplossing. Een relatie is iets wat je neemt omdat je verliefd bent op diegene. Niet omdat je graag ondersteuning wilt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:55 schreef kree het volgende:
Ik ben het gewoon niet meer met jullie eens alweer
maar ok, tja kweet niet, twas ook allemaal lastig en niet normaal wat dat aangaat.
Maar een lieve meid die echt om me zou geven zou helpen denk en dan niet alleen als alles goed gaat, maar ook wel eens als het niet goed gaat.
bedoel zou zo'n meid dan echt altijd steunen als ik weet waar ze echt mee zit en het niet uitmaken daarom, maar ok daar ben ik de enige in dan blijkbaar?
Die kater kan zoveel willen. Ik ben de baas.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die kater wil een biertje![]()
Bij mij zuip je wat de pot schaft, bier dus
euhm ok de laatste keer was het andersom wel heeej.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke dan heb ik een vraag voor je. Waarom zou een dame zich moedwillig emotioneel door jou laten leegzuigen?
Wahahaha glokglokglokquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die kater kan zoveel willen. Ik ben de baas.![]()
waarom geloven mannen dat toch nooit?
Andersom? En hoe vond jij dat dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
euhm ok de laatste keer was het andersom wel heeej.
En ik had er geen moeite mee.
Waarom..... Gewoon omdat je om elkaar geeft denk ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |