quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten.
gewoon erin gooien en dan snel editten na het postenquote:
Wat me vooral verbaasd is dat ik in het vorige topic ongeveer 12 keer dezelfde reactie heb achtergelatenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon erin gooien en dan snel editten na het posten
Met een quote geldt dat niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat me vooral verbaasd is dat ik in het vorige topic ongeveer 12 keer dezelfde reactie heb achtergelaten
Ja mij verbaasde het ook wel... misschien is het ineens ingevoerd ofzoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat me vooral verbaasd is dat ik in het vorige topic ongeveer 12 keer dezelfde reactie heb achtergelaten
quote:
quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten.
Hoe zou dat nou komen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja mij verbaasde het ook wel... misschien is het ineens ingevoerd ofzo
qualitäts topiquequote:
keine ahnung meine schätjenquote:
quote:
ik zit echt keihard te lolleren hiero... zulks een heerlijcken vrijdachgavondt humorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nog steeds geen combo-breaker gehad
Wie is Brad?quote:
NIET HATEN!!!!quote:
quote:En die icoontjes zijn echt fricking irritant. Het is niet meer te zien wie wie is./
Ik stond net nog zo te dansen bij "i like to move it, move it" van King Julianquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:57 schreef bleiblei het volgende:
Ik sta trouwens ook zo te dansen in mijn eentje![]()
namens de Brad Pitt UI-ers club kan ik bij deze wel toesteming geven toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:02 schreef bleiblei het volgende:
Ik wil discolampen.
Zou SQ daar problemen mee hebben als ik discolampen bestel?.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wie is Brad?
En die icoontjes zijn echt fricking irritant. Het is niet meer te zien wie wie is./
Deal!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
namens de Brad Pitt UI-ers club kan ik bij deze wel toesteming geven toch?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wie is Brad?
En die icoontjes zijn echt fricking irritant. Het is niet meer te zien wie wie is./
quote:
Dan moet je ze wel ophangen voor ze terug isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:02 schreef bleiblei het volgende:
Ik wil discolampen.
quote:
Slaap lekker Bradjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga ook slapen, moet morgen fit zijn![]()
Tuurlijk niet, maar dan moet je ook stroboscopen kopenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:02 schreef bleiblei het volgende:
Ik wil discolampen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar dan moet je ook stroboscopen kopen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Om kwart voor 3 vannacht een whatsap van Lin, of ik vuilniszakken kan meenemen![]()
Dat was ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Om kwart voor 3 vannacht een whatsap van Lin, of ik vuilniszakken kan meenemen![]()
Wut? Is het wel het nummer van Lin, of ben ik echt algeheel in de war?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Je bent nu met mij aan het appen hč.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
Zeer karig![]()
Maar de mannen bij de glijbaan hadden een goede dag. Mijn bovenstukje ging kapot. Met blote tieten van de glijbaan Jonguh!!
oh myquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
Zeer karig![]()
Maar de mannen bij de glijbaan hadden een goede dag. Mijn bovenstukje ging kapot. Met blote tieten van de glijbaan Jonguh!!
uien?quote:
Gebakken uitjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee bah, dan had ik wel uien geschreven
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
Zeer karig![]()
Goeden verrassing.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:11 schreef Mirjam het volgende:
Lief en ik kunnen elkaar de afgelopen tijd wel slaan en achter het behang plakken, maar hij is ook zo lief.
Ik kreeg nog geld van hem, heeft hij gewoon een smak geld bijgelegd en een nieuwe Canon voor me gekocht, als verrassing.
Schatje.
+1quote:
Goeien UI hette gijquote:
dank U!quote:
Dank je, jij ook!quote:
Goed uitgepakt dus, lief van hemquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:11 schreef Mirjam het volgende:
Lief en ik kunnen elkaar de afgelopen tijd wel slaan en achter het behang plakken, maar hij is ook zo lief.
Ik kreeg nog geld van hem, heeft hij gewoon een smak geld bijgelegd en een nieuwe Canon voor me gekocht, als verrassing.
Schatje.
+1quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goed uitgepakt dus, lief van hem![]()
ik ben dan zon vrouw die al een doel heeft bedacht voor geld dat ze nog terug krijgt, en not amused zou zijn als iemand er iets anders voor zou kopen
dit wás hbet doel, maar ik had echt te weinig geld.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goed uitgepakt dus, lief van hem![]()
ik ben dan zon vrouw die al een doel heeft bedacht voor geld dat ze nog terug krijgt, en not amused zou zijn als iemand er iets anders voor zou kopen
Ik ben jaloers jonguh!!!quote:
wie ben jij? Dit is een Brad UI-topic onlyquote:
de Brad's en ik horen er graag alles overquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:28 schreef Debsterr het volgende:
Thuis. Epische faalcamping en zwembad
.
Dat.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de Brad's en ik horen er graag alles over
quote:
Ik vind dat Brad's best mag.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Taalkundig is het vast Brads he, i.p.v. Brad's?
het staat zo stom, Brads. dus ik hou het dan maar met jouw toestemming (quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:35 schreef Debsterr het volgende:
Het falen begon gisteravond al toen we te zwaar beladen waren voor de auto van Puckzzz. 17" velgen bieden niet zo veel ruimte aan bier en zulks. Dus toen moesten we toch de Volvo van SQ gaan halen.
Verder waren het zeer kleine slaapkamers, een gare tuinset, Jenga, dropshot, kotsende mensen (in de wasbak), buren die aanschoven, een buurvrouw die haar nagels gelakt kreeg... epische meet.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Klinkt goed!
Die collega/cursusbuddy van SQ nog gezien?
Jullie gingen ze steeds Cesar Millannen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]nope. Wel velen honden, maar de mensen die bij de honden hoorden vonden ons allemaal niet zo leuk
.
We riepen heel hard HOND en vroegen dan hoe dat beeste heetquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Jullie gingen ze steeds Cesar Millannen?
[ afbeelding ]
pahahaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We riepen heel hard HOND en vroegen dan hoe dat beeste heet.
zulke mensen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]nope. Wel velen honden, maar de mensen die bij de honden hoorden vonden ons allemaal niet zo leuk
.
My thoughts excactlyquote:
Idiotsquote:IN AN INTERVIEW WITH THE UK EDITION OF CLOSER MAGAZINE, TERRI GRAHAM, 44, SAID BREAST-FEEDING HER PUG, SPIDER, MAKES HER FEEL LIKE A BETTER MOM. Credits: REDDIT
QMI AGENCY
A California mom who couldn't breastfeed her children says she gets maternal satisfaction by breastfeeding her pet dog.
In an interview with the UK edition of Closer magazine, Terri Graham, 44, said nursing her pug, Spider, makes her feel like a better mom.
She told the magazine she was devastated when she couldn't breastfeed daughter Leesa, now 9, and son Lucas, now 2.
She said Spider developed a taste for her breast milk in 2010, after he licked the nipple of a bottle she had pumped to feed baby Lucas.
"People might say I'm a freak, but having Spider suckle on my boob means I finally feel complete and a better mother," Lucas is quoted as saying in the article, which appears in the Oct. 20 issue of the magazine, under the heading "Outrageous Mum."
And Spider gets something out of it, too, she said - nutrition and love.
A graphic photo of Spider suckling on Graham's breast was posted to the website Reddit.
ik heb ZWEI!!!11!1 pakketjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:57 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD DEBSTER IS JE PAKKETJE ER???!!!!!
hendig man! Dan kun je scrubben met je nagels!quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:58 schreef Mss het volgende:
Ik moet echt ontzettend hard ruften maar ik zit in de stiltecoupe.
Godver dat klinkt zeer geslaagdquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:35 schreef Debsterr het volgende:
Het falen begon gisteravond al toen we te zwaar beladen waren voor de auto van Puckzzz. 17" velgen bieden niet zo veel ruimte aan bier en zulks. Dus toen moesten we toch de Volvo van SQ gaan halen.
Verder waren het zeer kleine slaapkamers, een gare tuinset, Jenga, dropshot, kotsende mensen (in de wasbak), buren die aanschoven, een buurvrouw die haar nagels gelakt kreeg... epische meet.
Sorry? Priem gaat vreemdquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:37 schreef Mss het volgende:
Maar wel met Priem in bed gelegen. Schaar ALL night long!
Zoenen en scharen zijn twee verschillende dingenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry? Priem gaat vreemd![]()
Ik dacht dat ik een all-exclusive had met priem zoenen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:52 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT IS DIT VERDOMME
GEEN TIETEN IN DE TT
Dat kan zoveel pijn doenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Een van de vervelendste plaatsen voor een puist: in je oor.
En je kan er zo rot bij om ze te slopen.quote:
Omdat het hele oor pijn doet zodra je het aanraaktquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En je kan er zo rot bij om ze te slopen.
Mwah, dat valt vaak nog wel mee. Ze zitten alleen altijd precies op een plek waar ik echt niet bij kan. In de schelp enzo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat het hele oor pijn doet zodra je het aanraakt
Scharen, niet muilenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry? Priem gaat vreemd![]()
Ik dacht dat ik een all-exclusive had met priem zoenen
2 China glazequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb nog steeds die lakjes van Spees niet![]()
Godverdorie, zat gewoon een China Glaze en Chanel Vertigo in
Dan is het echt een uberverrassingquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dit wÃĄs hbet doel, maar ik had echt te weinig geld.
dus goeden verrassing
had ik 2 CG's? Hehehe, was ik alweer vergeten.... maar nogmaals...neukzooi...quote:
klinkt ook epischquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ohja en Lin en Skjoe hebben vannacht in het meer gezwommen. Skjoe viel plat languit in het zand. We hebben in een toren geklommen om van de glijbaan te gaan. Ik was de wasbak kotser (rose icm dropshot) Dico was te groot voor haar bed dus staken haar voeten uit. En ze giechelt in haar slaap.....zķ schattig!
En het is maar goed dat we de boomhut (alleen bereikbaar via touwen) pas de volgende ochtend zagen. Anders waren er zeker gewonden gevallen
De auto's zijn zo mooi.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh die moet ik ook nog kijkenIs die net zo prachtig als Hobo with a shotgun?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De auto's zijn zo mooi.Hobo with a shotgun heb ik niet gezien.
Rutger Hauer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:30 schreef megamandy het volgende:
[..]Die moet je echt kijken
botsauto's, nepbloed, punkers, nepbloed, Rutger Hauer (speelt komend seizoen trouwens ook in True Blood), shotguns, nepbloed, tetten, nepbloed, zwervers, nepbloed
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ohja en Lin en Skjoe hebben vannacht in het meer gezwommen. Skjoe viel plat languit in het zand. We hebben in een toren geklommen om van de glijbaan te gaan. Ik was de wasbak kotser (rose icm dropshot) Dico was te groot voor haar bed dus staken haar voeten uit. En ze giechelt in haar slaap.....zķ schattig!
En het is maar goed dat we de boomhut (alleen bereikbaar via touwen) pas de volgende ochtend zagen. Anders waren er zeker gewonden gevallen
Dat beviel vast nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:07 schreef Mss het volgende:
En ik had het zeer matigen idee om na twee lange zuipmachten te gaan sporten.
Ik ben nu wel heel wakker, dat wel. En ik had gisteren ook een stuk minder gezopen dan vrijdagquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:28 schreef Diconnected het volgende:
Ondwerweg naar huis, poetel ligt dood op de achterbank
BLOTE TIETEN IN DE GLIJBAAN DIT DAT ALLESquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
Muilen met mss, gangnam style dansen op de veranda, mitgetgolfen en poetel die niet meer ophield met blaffen, nog 11 halve liters schultenbrau over hebben...
Ik ben blij dat je er zelf al eenquote:
Pehehehequote:Op zondag 21 oktober 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ehbo op puckzzz dr bovenstukje en HOE HOE in het zwembad
Terwijl puckzzz de wastafel volkotst gewoon lekker er naast gaan zitten plassen
Ik moest echt even een paar keer kijken of die post nou echt van jou kwamquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Pehehehe
[..]
Ik moest echt even een paar keer kijken of die post nou echt van jou kwam![]()
jottemquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier is de nieuwe Benelux next top midgetgolf-talent!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
jottem![]()
De eerste oefensessie met sien zit er op![]()
Let's do the nose trick!!
Haha snapt 'ie het echt nuquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
FILMPJES!
Nu heb ik een hont die pootjes kan geven.
Behalve nu, want hij ligt in coma
15 ekkiesquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:34 schreef Debsterr het volgende:
Lin! Hoe duur was die tangle teaser bij de DM?
Doe ik als ze het kanquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
FILMPJES!
Nu heb ik een hont die pootjes kan geven.
Behalve nu, want hij ligt in coma
Ahh okay thanksquote:
Wim is een wonder poetelquote:
Zulks enen slimmen poetel!quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ahh okay thanks.
[..]
Wim is een wonder poetel.
Ligt er aan wat je fijn vindt werken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oeh Lin, nu je hier bent, wat is een fijne eyeliner?
Ik heb nu rode lippenstift gekocht, dus daar staat dat wel leuk bij. Maar dan wil ik ook een dun en goed zwart lijntje kunnen trekken.
Maar heeft catrice ook een gewone pikzwarte gelliner dan? Want ik zag alleen een met glimmers erin. En die van Essence blijft wel goed? Want ik hoorde dat die stiftjes snel uitdrogen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je fijn vindt werken.
Stiftje: Essence sun club zwarte liner
Gel: Catrice gelliner met schuin essence kwastje
Mini-kwastje-eyeliner: Geen idee, die dingen vind ik kut
Oh, dan die van essence, is ook prima.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar heeft catrice ook een gewone pikzwarte gelliner dan? Want ik zag alleen een met glimmers erin. En die van Essence blijft wel goed? Want ik hoorde dat die stiftjes snel uitdrogen.
Dan zou ik beginnen met een stiftjequote:Op zondag 21 oktober 2012 18:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en ik heb geen idee wat fijn werkt, want heb echt nog nooit eyeliner gebruikt.
Ik heb de gelliner van de Essencequote:Op zondag 21 oktober 2012 18:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar heeft catrice ook een gewone pikzwarte gelliner dan? Want ik zag alleen een met glimmers erin. En die van Essence blijft wel goed? Want ik hoorde dat die stiftjes snel uitdrogen.
ze is een arme student!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dan die van essence, is ook prima.
En dat stiftje. Jonguh, voor die 3 euro koop je toch elke 2 maanden een nieuwe![]()
Ben ik ook mee begonnen maar dat deed niet wat ik wildequote:Op zondag 21 oktober 2012 18:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan zou ik beginnen met een stiftje
quote:
Zeker genotenquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
GENIET!!
Ik niet, ik waag morgen wel een poging
Voor die 3 euro zou ik me er niet zo druk over maken ditdat alles.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Punt is meer dat ik dat spul waarschijnlijk eens per maand gebruik. Om per 2 keer gebruiken een nieuwe te kopen is een beetje loos.
zo'n vaart loopt dat niet. Dupke er goed op en ondersteboven wegzettenquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Punt is meer dat ik dat spul waarschijnlijk eens per maand gebruik. Om per 2 keer gebruiken een nieuwe te kopen is een beetje loos.
Die van mij nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zeker genoten
En m'n keel doet pijn
Oooh, dat is een goede tip! Thanks.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo'n vaart loopt dat niet. Dupke er goed op en ondersteboven wegzetten
JUMBO KETCHUPquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die van mij niet
Mijn stem kan veel hebben
Oh, wait, ik doe zo wel ketchup op mijn broodje knakworst, GROENTE!! GENIET!
Je vraagt tips maar vindt mijn tips stomquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, dat is een goede tip! Thanks.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je vraagt tips maar vindt mijn tips stom
Jij krijgt geen tips meer
Jonguh, dat zeg ik toch helemaal niet! Ik had er nog vragen bij!quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je vraagt tips maar vindt mijn tips stom
Jij krijgt geen tips meer
Nou, nou, nou..quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jonguh, dat zeg ik toch helemaal niet! Ik had er nog vragen bij!
Maar dankjewel voor je advies lieve Lin.
Uhm... ik zal even denken voor jequote:Op zondag 21 oktober 2012 19:01 schreef megamandy het volgende:
Lindy ik had je advies ook nog nodig dit weekendMaar nu zal het zeker te laat zijn
Wilde een "iets" extremere look voor een feestje dinsdag. Met zwart enzoDus nu heb ik zelf gister liggen kloten maar ik kwam niet verder dan een kleur op mijn bewegend ooglid en dan een matte zwarte rondom + mijn crease
Jepquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oh en, die gelliner en stift gaan er allebei goed af met gewone remover?
Probleem is ook dat ik dus niet thuis ben dan, dus veel spullen kan ik niet meenemenquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep
Ohnee, ik zou jou geen tips meer geven
Zal even foto's zoekenquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:05 schreef Lindytje het volgende:
Dan zal ik even denken met dat palette in mijn achterhoofd. Wat trek je aan?
quote:
Geerte die de poetel zag en zich afvroeg waar "wim" dan bleefquote:
Ja dat dacht ik alquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:16 schreef Lindytje het volgende:
Oké, thanx! Ga ik morgen even over nadenken
Ik ben nu te gaar van de caravan
JOnguh, gaarheidquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
En waar blijven alle goeden matige foto's van gisteren en vandaag op den feestboek?![]()
![]()
Caravan voor onzen rustquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:16 schreef Lindytje het volgende:
Oké, thanx! Ga ik morgen even over nadenken
Ik ben nu te gaar van de caravan
GENIET!quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Caravan voor onzen rust![]()
Tot de kern van het leven!
Neen. Wel de polen van de overkantquote:
Die uit de kras-caravan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen. Wel de polen van de overkant.
En we kregen klachten toen we van de glijbaan afgingen
kak!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
KUT!
SKJOE WE ZIJN JE BEATRIX-KAPSEL VERGETEN!
Die schoenen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het topje van links, de rok van rechts + zwarte panty + die schoenen. Wilde waarschijnlijk MAC viva glam 1 als lippenstift gebruiken (want matrood)
Het topje is trouwens meer burgundy qua kleur (op de foto lijkt hij richting bruin te gaan maar dat klopt niet).
edit:
[ afbeelding ]
deze is het
IK LEES ALLES IN CAPS LOCK NU IN DE BIJBEHORENDE STEM!quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
IK HOOR NOG ALTIJD IEDEREEN SCHREEUWEN IN MN HOOFD JONGEUH!!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Co ligt al te slapen vanaf het moment dat ik binnen ben gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |