JAAAAAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:54 schreef kwiwi het volgende:
En dan je eigen droomvlucht in huis bouwen
Deze quote is om in te lijstenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:55 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik ging een keer naar de Efteling, was de Droomvlucht kapot.
EN MIJN INNERLIJKE HOMO DAN, EFTELING? NOU?!
Weet je zeker dat het goed met je gaat, misschien zou een kop koffie helpen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:52 schreef CytiseChromatique het volgende:
De Droomvlucht... mijn favoriete plek op deze Aarde... ik tuf echt serieus om de paar maanden naar de Efteling en ga dan een keer of 8 in die Droomvlucht... het is gewoon mijn plek om te ontstressen, to keep me going. Ooit zelfs in een zware depressie nog bijna uit dat karretje gesprongen want ik wilde gewoon tussen die bloemetjes gaan zitten en h... nou ja, afijn, dat is dan gestoorde ik, maar wat ik me afvraag:
Die geur die je daar ruikt, weet iemand toevallig welke geur dat is? Ik wil die geur hebben, ik móet het hebben, ik heb het nodig, wat een HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
FFFFFCKNG lekkere KT ffff kck GEUR!!!!!!!!!
Weet iemand hoe die geur heet?
sorry ik heb even last van mijn gilles de la tourette, loop helemaal te shaken, koffie lijkt me dan ook niet zó'n goed plan mar het gaat wel weer overrquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:57 schreef Dawsen-Smiles het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het goed met je gaat, misschien zou een kop koffie helpen?
Echt? AWESOME!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:58 schreef Melleyn het volgende:
Die geur kan je in de efteling kopen als huisparfum. Onder andere in het winkeltje na de Fata Morgana.
oh, dan scheld je toch ook fucking veel?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:58 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
sorry ik heb even last van mijn gilles de la tourette, loop helemaal te shaken, koffie lijkt me dan ook niet zó'n goed plan mar het gaat wel weer overr
YES wat een luxe! Ik ga meteen zo'n flesje bestellen en daarna waarschijnlijk nog 10... die Efteling-CD met Droomvlucht-muziekje heb ik al...... dat worden heerlijke dromen! Dank je wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:59 schreef Melleyn het volgende:
https://www.efteling.com/(...)fum-droomvlucht.aspx
Echt? Wil ik ook een keer doen. =) En dan het sprookjesbos in ^^quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Keertje paddo's genomen en 9x achter elkaar in de droomvlucht geweest, toen was ik die tyfus elfjes wel zat hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |