Eigenlijk valt die best wel mee. Ik moest zelfs een klein beetje glimlachen er van.quote:
quote:
Wat is daar mis mee? Behalve dat het slechte werkgarantie geeft.quote:
De posts hierboven gelezen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:54 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Behalve dat het slechte werkgarantie geeft.
ohja nu je het zegtquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Manmanman.Op de foto staat 'wij zijn trots op jouw'.
okee meneer westsidequote:Op zondag 11 november 2012 08:24 schreef westside1993 het volgende:
Mijn oud buurmeisje is gewoon Nederlands nouja, half surinaams half nederlands, en die praat al 2 jaar dag in dag uit op facebook in het engels.. }: het is niet zo dat ze op een internationale school zit, of engelse vrienden heeft, integendeel.. ze zit op het mondriaan in Den Haag..![]()
Ook wel klachtwaardig vind ik.
idd na 1990 geboren zijn is al een klacht anzichquote:
arme jij.quote:Op maandag 12 november 2012 14:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb alweer een stelletje op facebook dat de kerstboom heeft staan. Kom op hee.
Met kluit, heb em ook al staan, maar ik post het niet op FaceBook, gaat mensen toch niets aan.quote:Op maandag 12 november 2012 14:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb alweer een stelletje op facebook dat de kerstboom heeft staan. Kom op hee.
Dat je 't ding opzet is niet zo relevant nee, maar wel als je ''EINDELIJK DE KERSTSFEER WEER IN HUIS'' erbij sodetieft.quote:Op maandag 12 november 2012 15:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met kluit, heb em ook al staan, maar ik post het niet op FaceBook, gaat mensen toch niets aan.
quote:Op maandag 12 november 2012 17:59 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
http://www.facebook.com/nlvaderland
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |