hoi Buurtzwaan!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:33 schreef Buurtzwaan het volgende:
Hoi, ik ben Buurtzwaan. Ik heb een tijdje gelurkt voordat ik besloot hier te gaan meeposten.
Leuk! Welkom op FOK!quote:Op zondag 25 juni 2017 17:19 schreef Lilith_Immaculate het volgende:
Hoi
Leuk om een NL's forum te zien met veel diversiteit aan onderwerpen. Ik kom meeposten!
Welkom.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:19 schreef Lilith_Immaculate het volgende:
Hoi
Leuk om een NL's forum te zien met veel diversiteit aan onderwerpen. Ik kom meeposten!
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:33 schreef Buurtzwaan het volgende:
Hoi, ik ben Buurtzwaan. Ik heb een tijdje gelurkt voordat ik besloot hier te gaan meeposten.
Je bent goed bezig.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:33 schreef Buurtzwaan het volgende:
Jij hebt het ook naar de zin.quote:
Ik dacht heel even dat ik per ongeluk de tekst vier keer had gepost, omdat je het vier keer quote.quote:
Dat was mijn fout.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:31 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat ik per ongeluk de tekst vier keer had gepost, omdat je het vier keer quote.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2018 16:16 schreef sven_engelen het volgende:
Sommigen kennen me uit de Euro Truck Simulator 2 wereld
Wat is je lieverlingseten?quote:Op zondag 15 april 2018 23:35 schreef Cokelinx het volgende:
Ik ben Cokelinx, woonachtig en studerende te Amsterdam. Stel gerust je vragen indien je deze hebt.
Had je nog nooit eerder van FOK! gehoord?quote:Op zondag 15 april 2018 23:35 schreef Cokelinx het volgende:
Ik ben Cokelinx, woonachtig en studerende te Amsterdam. Stel gerust je vragen indien je deze hebt.
Nee. Momenteel studeer ik af in het Recht en ga volgend studiejaar door met Econometrie en na wat gegoogle betreffende mogelijke overstapproblematiek e.d. kwam ik hier terecht (:!quote:Op maandag 16 april 2018 07:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Had je nog nooit eerder van FOK! gehoord?
Ja, problematieken genoeg hier.quote:Op maandag 16 april 2018 08:24 schreef Cokelinx het volgende:
[..]
Nee. Momenteel studeer ik af in het Recht en ga volgend studiejaar door met Econometrie en na wat gegoogle betreffende mogelijke overstapproblematiek e.d. kwam ik hier terecht (:!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |