PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Heb je Emenike al geprobeerd?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De verdediging van het Russische team versterkt. Misschien toch maar Gonzalez op LM, zodat Vidal op CDM kan gaan spelen. Eerst maar even kijken of dit beter speelt.
Eto'o staat al in de spitsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je Emenike al geprobeerd?Ik vond 'm nog beter dan Welliton. En anders Eto'o? Verder leuke hybrid.
Ziet er tof uit, ben ik niet van je gewend!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Als 451 niet bevalt ga ik dit maken
Pff. 5k.. Valt ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:38 schreef Waylonz het volgende:
open mn eerstje pakje in weken fut en hoppa di mariá
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ziet er tof uit, ben ik niet van je gewend!
5k?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pff. 5k.. Valt ook wel weer mee.
Jammer. Ik hoopte dat je 'm erop zette voor 5k. Ik zat al met mijn pen0r op de refreshknop.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:40 schreef Waylonz het volgende:
[..]
5k?
op ps3 gaat ie voor rond de 40k in 41212
Haha XDquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jammer. Ik hoopte dat je 'm erop zette voor 5k. Ik zat al met mijn pen0r op de refreshknop. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jammer. Ik hoopte dat je 'm erop zette voor 5k. Ik zat al met mijn pen0r op de refreshknop. [ afbeelding ]
Ik zou het gedaan hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
geniaal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus je researcht ze eerst en dan gooi je ze doelloos op de markt? Nu ben ik geconfuseerd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:43 schreef Waylonz het volgende:
[..]
geniaal.
helaas voor jou research ik wel mn spelers voor ik ze doelloos op de markt gooi
Sorry, beetje onduidelijk geweestquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus je researcht ze eerst en dan gooi je ze doelloos op de markt? Nu ben ik geconfuseerd. [ afbeelding ] Rare snuiter, jij.
Rasmus Confuciusquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus je researcht ze eerst en dan gooi je ze doelloos op de markt? Nu ben ik geconfuseerd. [ afbeelding ] Rare snuiter, jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |