Ik vind net niet dat Penny dik is en ik vind Amy ook niet vervelend. Wie ik wel vervelend vind, zijn de users die hier week na week datzelfde zeggen. Daarom, deze TT is een ode aan hen.quote:
Net niet? Dus wel bijna?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind net niet dat Penny dik is en ik vind Amy ook niet vervelend. Wie ik wel vervelend vind, zijn de users die hier week na week datzelfde zeggen. Daarom, deze TT is een ode aan hen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga zo de aflevering maar even bekijken![]()
Vieze trol (is het)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft minder tekst dan voorheen heb ik het idee. En de paar dingen die ze zegt zijn vaak wel leuk. Moeten ze zo houden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:30 schreef ZodiaX het volgende:
Vind Amy de laatste paar afleveringen minder vervelend worden.
En Penny dik vinden... dan is je beeld van de wereld wel heel erg naar de klote.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:49 schreef Peunage het volgende:
Nieuwste aflevering;haha toen moest ik echt zo hard lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:58 schreef Aether het volgende:
Aflevering 6.07 - 8 november 2012SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij de favoriete koppels/duo's van Amy stonden trouwens Blossom & Joey.
En dat is?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij de favoriete koppels/duo's van Amy stonden trouwens Blossom & Joey.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En dat is?
--
Ik vond het weer een leuke aflevering. Niet bijzonder grappig maar wel heel vermakelijk.
Dit dus. Vorige week ook al een matige episode (nog slechter dan deze). Die week daarvoor daarentegenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vond er geen kut aan..zat er uberhaubt een grap in?
Waarom kijk je er nog naar? No offence, maar je maakt hier vrij vaak de opmerking dat je het niet goed meer vindt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vond er geen kut aan..zat er uberhaubt een grap in?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder weer toffe aflevering. Beste tot nog toe van dit seizoen
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
Dit dus..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:37 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Waarom kijk je er nog naar? No offence, maar je maakt hier vrij vaak de opmerking dat je het niet goed meer vindt.
Ik heb meermaals gelachen deze aflevering
Eerste stuk ben ik wel een beetje met je eens, maar het 2de gedeelte..... Amy de ster van de show???quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:14 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Dit dus..
Er zitten hier een paar zuurbijters die geen enkele aflevering ook maar iets aan vinden, hoewel ik persoonlijk vind dat de afleveringen weer de goede kant op gaan na een slechte start.
btw, als je comicon 2011 big bang theory panel kijkt op Youtube dan merkt je al snel dat Amy, of wel Blossom, ofwel PhD Mayim Bialik, echt de ster van de show is, erg leuke comments en eigenlijk gewoon erg leuk!
Offscreen wel ja, daar is ze juist 1 van de leukste, de echte Mayim dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Eerste stuk ben ik wel een beetje met je eens, maar het 2de gedeelte..... Amy de ster van de show???
Damn ik dacht dat hij geweldig aan het acteren was met z'n lichaamstaal en andere trekjes aangaande het robotische overkomen... maar in het echt is het niet veel anders.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:58 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Offscreen wel ja, daar is ze juist 1 van de leukste, de echte Mayim dan.
Deanderen zijn wat minder leuk, met name Jim Parson lijkt echt nerveus te zijn en kan nauwelijks uit zijn woorden komen.
Part 1 of 6
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:31 schreef GooseFM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder weer toffe aflevering. Beste tot nog toe van dit seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik niet stop met kijken als er 2 keer een mindere aflevering tussen zitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:37 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Waarom kijk je er nog naar? No offence, maar je maakt hier vrij vaak de opmerking dat je het niet goed meer vindt.
Ik heb meermaals gelachen deze aflevering
Off screen leuk/goed is een mooie bonus maar het gaat maar er om wat ze onscreen doen. En onscreen mag Mayim de schoenen van Jim nog niet eens poetsen man.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:58 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Offscreen wel ja, daar is ze juist 1 van de leukste, de echte Mayim dan.
Deanderen zijn wat minder leuk, met name Jim Parson lijkt echt nerveus te zijn en kan nauwelijks uit zijn woorden komen.
Part 1 of 6
Halloweenieeeee, good one.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:05 schreef shiznuts het volgende:
Koothrapparty.Zat wel weer wat kleine grappige momentjes zoals dat tussen.
Het koppelkostuum-gedeelte en een aanstellende Howard vond ik een beetje onnodig.
Op dat space-gezever van Howard na.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:34 schreef MAHL het volgende:
Toch weer een leuke episode, zit weer in stijgende lijn in na een dramatische seizoensstart. Hopen dat ze dit weten door te zetten
het is wel een fogget natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Damn ik dacht dat hij geweldig aan het acteren was met z'n lichaamstaal en andere trekjes aangaande het robotische overkomen... maar in het echt is het niet veel anders.
Niets mis met Friends.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik niet stop met kijken als er 2 keer een mindere aflevering tussen zit![]()
Ja ik reageer vaker negatief maar volgens mij was ik vorige week enthousiast zelfs over Amy Fucked up Fowler..
In dit topic mag je alleen ja knikken en hey dit was tof zeggen of niet? En nee ik ga niet die discussie op halen maar laat mij lekker mijn mening uiten positief of negatief.
Jullie blijven ook steeds aandacht schenken aan de negatieve posts dus als je het nou eens ging negeren?
Ja ik ben zo iemand die het kut vind als dingen veranderen zoals de hele dynamiek of het concept, gister dacht ik dat ik friends aan het kijken was ofso.. Als ik de oude episodes op Veronica zie dan lach ik me keer op keer rot, het is gewoon te mainstream geworden.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Howard en Bernadette als smurfen.
[..]
[..]
Holy shitquote:Wow, so you guys
are like buds now?
Oh, yeah, we hang out
all the time.
Plus, he doesn't
have a girlfriend,
I don't have a girlfriend.
It's like we both had
these holes
in our lives, but now we fill
each other's holes.
Uh...
that sounds a little
funny to an American ear.
Een wat ?quote:
En wat heeft het feit dat hij homofiel is te maken met hoe zijn lichaamstaal dingen doet ?quote:
Ik snap het oprecht niet. Of ben je gewoon een homofoob ofzo ?quote:Damn ik dacht dat hij geweldig aan het acteren was met z'n lichaamstaal en andere trekjes aangaande het robotische overkomen... maar in het echt is het niet veel anders.
Dat ie nichterig praat en beweegt als je die video ziet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:28 schreef Knut het volgende:
[..]
En wat heeft het feit dat hij homofiel is te maken met hoe zijn lichaamstaal dingen doet ?
[..]
Ik snap het oprecht niet. Of ben je gewoon een homofoob ofzo ?
Vind haar zo ook erg sexyquote:
euh..stiekem wel jaquote:
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, ze heeft mooie tieten voor een klein meisje.quote:
groot misschien..... 'mooi', geen idee.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik ook, ze heeft mooie tieten voor een klein meisje.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Damn so disturbingSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you fokking to me?
Helemaal niets tegen homo's, maar ze hebben meestal wel een karakteristieke lichaamstaal en manier van praten vergeleken met hetro's. Je hebt vast zelf wel eens een homo herkent zonder dat hij het zei, daar is niets homofoob aan. Ik vind het Sheldon karakter ook vrij gay overkomen, en sinds hij hetro in de serie is dus slecht geacteerd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:28 schreef Knut het volgende:
[..]
En wat heeft het feit dat hij homofiel is te maken met hoe zijn lichaamstaal dingen doet ?
[..]
Ik snap het oprecht niet. Of ben je gewoon een homofoob ofzo ?
Deze was idd ook leuk,quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:56 schreef ZodiaX het volgende:
Wel weer leuke aflevering.![]()
Raj over indian helpdesks
Expliciet benoemen dat je geen homofoob bent, zegt al genoeg. Maar jij geeft aan dat je toch vol vooroordelen zit.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:08 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Helemaal niets tegen homo's, maar ze hebben meestal wel een karakteristieke lichaamstaal en manier van praten vergeleken met hetro's. Je hebt vast zelf wel eens een homo herkent zonder dat hij het zei, daar is niets homofoob aan. Ik vind het Sheldon karakter ook vrij gay overkomen, en sinds hij hetro in de serie is dus slecht geacteerd.
Genoeg mannen waarvan je zou denken dat ze homo zijn, maar het niet zijn. Het gaat dus niet op wat je zegt. Sheldon kan prima hetero zijn, echter lijkt hij me eerder aseksueel in de serie dan hetero of homo.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:08 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Helemaal niets tegen homo's, maar ze hebben meestal wel een karakteristieke lichaamstaal en manier van praten vergeleken met hetro's. Je hebt vast zelf wel eens een homo herkent zonder dat hij het zei, daar is niets homofoob aan. Ik vind het Sheldon karakter ook vrij gay overkomen, en sinds hij hetro in de serie is dus slecht geacteerd.
Raj en helpdesks doet me denken aan dit:quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:56 schreef ZodiaX het volgende:
Wel weer leuke aflevering.![]()
Raj over indian helpdesks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, waar zeg ik dat alle homo's nichten zijn? Die woorden leg jij in me mond. Ik zeg alleen maar dat ik sommige trekjes van Sheldon karakteristiek daarbij vind passen (hoe die soms op bepaalde manieren lacht of zijn lichaamstaal). En dan vond ik al voordat ik erachter kwam dat die in het echt dus homo is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Expliciet benoemen dat je geen homofoob bent, zegt al genoeg. Maar jij geeft aan dat je toch vol vooroordelen zit.
Niet elke homo is een nicht. Ik heb drie homo's in mijn familie die jij niet zou herkennen.
Sheldon is aseksueel. Dat mag jij gay vinden, maar dat zegt meer over jouw beperkte zichtveld dan over de schrijvers.
Dit!quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:05 schreef Kenju het volgende:
Inderdaad een ouderwets leuke aflevering met de juiste elementen. Eindelijk ook weer genoeg van Raj erin. Hopelijk is dit een soort van omslagpunt, en was het niet een eenmalige uitschieter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |