Nu weet ik weer waarom ik niet van kant & klaar houd... als er dan een haar ofzo in zit weet ik tenminste dat het mijn eigen haar is! Een slak ofzo vind ik niet zo erg, maar een dkke zwarte haar, of een "versteend mini krabbetje"? *ril*.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:59 schreef Jolly_nigger het volgende:
Voorverpakte sla AH: 3x duizenden slakjes na 2 dagen in de koelkast.
Vissoep AH: Tand kapot gebeten op een versteend mini krabbetje.
Pot kersen AH: Flinke regenworm
Verse frambozen AH: Vol met kleine witte wormpjes
Alle kant en klaar maaltijden van de AH: Haren van Turkse fabrieksarbeiders
Blergh.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:59 schreef Jolly_nigger het volgende:
Voorverpakte sla AH: 3x duizenden slakjes na 2 dagen in de koelkast.
Vissoep AH: Tand kapot gebeten op een versteend mini krabbetje.
Pot kersen AH: Flinke regenworm
Verse frambozen AH: Vol met kleine witte wormpjes
Alle kant en klaar maaltijden van de AH: Haren van Turkse fabrieksarbeiders
Blergh.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:11 schreef Apuleius het volgende:
Ik vond wel eens een ex op mijn komkommer.
Mijn oma is ooit met de plattelandsvrouwen een dagje naar de Iglo fabriek geweest waar ze op dat moment ook spinazie aan het verwerken waren. Ze zei dat de muizen er zo bij door werden gehakseld. Sindsdien stond er nooit meer spinazie a la blub op het menu in huize Isaquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Wisten jullie trouwens dat diepvries spinazie zo gehakt wordt aangeboden omdat de kikkertjes die er soms inzitten dan minder opvallen?
Sommige dingen hoef ik echt niet te wetenquote:Op zondag 25 november 2012 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn oma is ooit met de plattelandsvrouwen een dagje naar de Iglo fabriek geweest waar ze op dat moment ook spinazie aan het verwerken waren. Ze zei dat de muizen er zo bij door werden gehakseld. Sindsdien stond er nooit meer spinazie a la blub op het menu in huize Isa
Sure.quote:
Sure, wijsneus. Ik heb toch gezien wat ik zag?quote:Op woensdag 28 november 2012 08:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sure.
Slachttechnisch is dit vrij onmogelijk
Dat mens toch ook bij de KFC, bleek achteraf nep te zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sure.
Slachttechnisch is dit vrij onmogelijk
Gewoon een spamtopic voor je reeds bestaande website dus. Flauw.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:10 schreef Remmy het volgende:
Naar aanleiding van mijn eigen glokkel (waarvoor ik dit topic had geopend) heb ik al veel smerige glokkels van anderen gehoord. Daarom leek het me een goed idee er een meldpunt voor op te richten.
Dus als je er zelf nog een tegenkomt, zou ik zeggen: meld de glokkel op http://www.glokkelmeldpunt.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |