quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:11 schreef Apuleius het volgende:
Ik vond wel eens een ex op mijn komkommer.
Dat lijkt me in dit topic nou net niet vermeldenswaardig, zo weet je tenminste dat je eten ook echt van het land komt...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:11 schreef mvdejong het volgende:
In diensttijd meerdere malen een oorwurm in de groente aangetroffen (o.a. sla en bloemkool).
Ik zou nooit meer een kroket durven eten na zo'n voorval!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:32 schreef Adfundum het volgende:
En mijn moeder had eens een dooie muis in een kroket.
Dat is nog wel het meest disturbing, als je nagaat wat er zoal gevonden wordt in consumptie-warenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:32 schreef Adfundum het volgende:
Dat plus alle dingen die je nooit ontdekt natuurlijk.
Ik ben in 1992 op de kaibossewal in Ooijse banddijk mijn fiets kwijtgeraakt. Indien u mijn fiets, verloren op de kaibossewal in Ooijse banddijk in 1992, vindt in consumptie-waren dan hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dat is nog wel het meest disturbing, als je nagaat wat er zoal gevonden wordt in consumptie-waren
Ik weet niet of ik dat wílde weten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Wisten jullie trouwens dat diepvries spinazie zo gehakt wordt aangeboden omdat de kikkertjes die er soms inzitten dan minder opvallen?
Een mig?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:37 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wílde weten.![]()
Heb wel eens een mig oid in een bak ijs gevonden..
ja 4 jaar geleden heeft een vrouw een kikker tussen de spinazie gevonden, kan gebeurenquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Wisten jullie trouwens dat diepvries spinazie zo gehakt wordt aangeboden omdat de kikkertjes die er soms inzitten dan minder opvallen?
Wat een jankertquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:15 schreef new_moon het volgende:
een wormpje in de snijbiet bij een restaurant, bah!
mn schatje was meteen over zn eetlust heen
Neuh, ik vind ook altijd haren in de bami.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:23 schreef FigureBirdStars het volgende:
Veelvuldig haar in m'n eten tegengekomen.
Het zal wel toeval zijn, maar het was bijna altijd in eten bij de Chinees vandaan. Met als smerigste keer een lange haar die zowel door het deeg van de buiten als de vulling binnenin zo'n grote loempia zat
mwah, in een restaurant verwacht ik wel dat de groenten goed gewassen worden...quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:55 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wat een jankert,.
Dat mensen klagen over plastic, ijzer in eten okey. Maar een keer een wurmpje in verse groente. Who fucking cares er gebeurd echt niks naars met je hoor
Vanzelfsprekend, maar om daardoor je trek helemaal te laten verpesten is gewoon redelijk sneu.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:36 schreef new_moon het volgende:
[..]
mwah, in een restaurant verwacht ik wel dat de groenten goed gewassen worden...
hahaha, ik lig dubbel hier. Wat een giller.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Tastes like chicken!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:12 schreef Kreator het volgende:
Ik vond ooit een tand (leek een rattentand oid) in mijn maaltijd vd chinees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |