Nou ja, aan trends doe ik over het algemeen toch niet mee. Deze sla ik ook maar over, geloof ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Yep en dan alleen voor vrouwen en in plaats van beneden kaal nu je hoofd kaal.

Oh, jawel!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:17 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Minthy we gaan niet zeiken he!!

Minthy, stel je dat lieve poesje in je avatar nou eens helemaal kaal voor. Dat is toch geen gezicht?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, aan trends doe ik over het algemeen toch niet mee. Deze sla ik ook maar over, geloof ik
[..]
Oh, jawel!!
Zou best erg zijn als je daarop kon selecteren bij datingsites

Ha ha, maakt dat je echt uit dan, wat je vrienden ervan vinden? Ik dacht trouwens dat mannen ( dat soort details niet deelden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:25 schreef Ballard het volgende:
ik heb er niet zoveel problemen mee. ik vind het vervelend dat het tegen je kan worden gebruikt als je met vrienden zit te chillen
ben je een beetje aan het bullshitten met iemand en dan komen ze met "ja maar jij hebt met die en die geneukt en die had schaamhaar"

Geen haren meer op de bankquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Minthy, stel je dat lieve poesje in je avatar nou eens helemaal kaal voor. Dat is toch geen gezicht?

Ik zit er ook aan te denken om mijn poesjes te scheren, wat een idee!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen haren meer op de bank
Goed, genoeg offtopic denk ik
 Date jij eigenlijk ook minty?
 Date jij eigenlijk ook minty?

Ja je hebt gelijk. We houden erover op. Ieder z'n meug.quote:

Trustenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. We houden erover op. Ieder z'n meug.
Kinders, ik ga slapen, welterusten!
Lekker dromen van harige doosjes

Topidee! Helaas krijg je dan van die rillende katten bij dalende temperaturenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om mijn poesjes te scheren, wat een idee!
Ja, laten we dit maar niet voorstellen als selectiecriteriumDate jij eigenlijk ook minty?

Slaap lekker!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. We houden erover op. Ieder z'n meug.
Kinders, ik ga slapen, welterusten!
Lekker dromen van harige doosjes

....
.... 

Da's waar, maar niet doen danquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Topidee! Helaas krijg je dan van die rillende katten bij dalende temperaturen
Qua daten sta ik even stil. Heb iemand ontmoet, waarvan ik weet dat ik ermee verder wil, maar hij is er nog niet uit. Geeft heerlijke (/sarcasm) onrust

Geen idee, ik hoop het. Zelden zo'n ouwehoer meegemaakt en ook nog onwijs lief!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's waar, maar niet doen dan
Ah, is er zicht op duidelijkheid of voorlopig nog niet?
Heb iets soortgelijks nu al ben ik zelf ook aan het twijfelen dus dat is minder erg maar alsnog moet er iets van duidelijkheid komen. Blijft altijd lastig balanceren.

Klinkt als een leuk iemand! Daar kun je nog wel eens geduld voor hebben héquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop het. Zelden zo'n ouwehoer meegemaakt en ook nog onwijs lief!
Wat meer van mijn leeftijd, dat is ook een unicum
Erg lastig inderdaad, ook als je aan de andere kant staat. Kan slecht tegen die onzekerheid, maar heb het maar te accepteren

Is het ook, heeft de boel wel een beetje ondersteboven gebracht hierquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk iemand! Daar kun je nog wel eens geduld voor hebben hé
Snap het, weet wel graag waar ik aan toe ben met iemand. Ben daar zelf misschien wel eens te snel duidelijk in maar dat wil niet zeggen dat ik dan al gelijk een lange termijn met iemand zie, dat dan weer niet. Gaat vaak niet helemaal gelijk op naar mijn idee. Zolang je nog af en toe een leuke date hebt samen valt dat wachten gelukkig wel mee

Herkenbaar. Al heb ik ook wel mannen getroffen die "zien hoe het loopt" al eng vinden. De extremen zijn in ieder geval nooit leukquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het ook, heeft de boel wel een beetje ondersteboven gebracht hier

En geduld heb ik ook zeker, al is dat soms verdomd lastig.
Zelf ben ik meer van de korte termijn, zien hoe het loopt. Krijg jeuk van mannen die na een paar dates al beginnen over samenwonen en welke woonplaats het dan zou moeten worden. Meerdere keren meegemaakt, yuck!
Lekker rustig aan, als het serieus genoeg is dan komt het allemaal wel
 Nou ben benieuwd voor je!
 Nou ben benieuwd voor je!

Schaken binnenkort?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Al heb ik ook wel mannen getroffen die "zien hoe het loopt" al eng vinden. De extremen zijn in ieder geval nooit leukNou ben benieuwd voor je!

Alsof wij dat weten, dat ligt toch aan de persoon?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:04 schreef Blue_note het volgende:
Ik heb mijn meisje zaterdagmiddag gevraagd om op date te gaan. Zij ga als reactie: ik wil heel graag, vanavond?
Maar ik had al wat afgesproken. Dus nu is het vrijdag a.s geworden! Maar het duurt zo lang!! Is het onverstandig om daar indirect een opmerking over te maken zodat we misschien ook woensdag kunnen gaan ofzo?!

!
!

Ik snap dat je het niet wilt verpesten, maar je moet je eerste date nog hebben. Zij kan jou tegenvallen, of andersom. Daarom moet je ermee omgaan alsof je niks te verliezen hebt, want in feite is dat het geval. En kan je nu één date regelen, dan kan je er ook weer meer regelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:12 schreef Blue_note het volgende:
True! Ik voel me weer een jongetje van 18 met deze vragen:D!Heel apart dit. Maar profiteren van het moment he!

quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet wilt verpesten, maar je moet je eerste date nog hebben. Zij kan jou tegenvallen, of andersom. Daarom moet je ermee omgaan alsof je niks te verliezen hebt, want in feite is dat het geval. En kan je nu één date regelen, dan kan je er ook weer meer regelen.
Doe gewoon wat in je opkomt en ga niet analyseren.

Ik denk dat je hier de waarheid wel aardig raakt inderdaad. Nouja, ik hou jullie op de hoogte.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet wilt verpesten, maar je moet je eerste date nog hebben. Zij kan jou tegenvallen, of andersom. Daarom moet je ermee omgaan alsof je niks te verliezen hebt, want in feite is dat het geval. En kan je nu één date regelen, dan kan je er ook weer meer regelen.
Doe gewoon wat in je opkomt en ga niet analyseren.
 !
! 

Ik vroeg haar, en zij wist dat ik 's avonds al wat had afgesproken. Dus haar reactie was: wil heel graag, vanavond? Nee jammer dat je al wat heb staan. Zal ik dan maar gelijk een nieuwe datum noemen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb je niet gelijk woensdag voorgesteld dan?

Maar als reactie op haar vrijdag, had jij toch de woensdag kunnen noemen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:24 schreef Blue_note het volgende:
Ik vroeg haar, en zij wist dat ik 's avonds al wat had afgesproken. Dus haar reactie was: wil heel graag, vanavond? Nee jammer dat je al wat heb staan. Zal ik dan maar gelijk een nieuwe datum noemen...
Vandaar dus eigenlijk.

quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als reactie op haar vrijdag, had jij toch de woensdag kunnen noemen?

Dit. Ik was toen ook wat minder enthousiastquote:
 !
 !

In ieder geval die datum met de meeste tijd. Ze komt ook speciaal niet met de auto daarom...quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:41 schreef maen het volgende:
Als je met een alternatieve datum komt omdat de voorgestelde niet kan, stel je toch meestal de eerstvolgende mogelijkheid voor?

Beetje geduld kan geen kwaad en vrijdag is een superchille date-dag omdat je niet de volgende dag naar je werk hoeft dus als het gezellig is, kun je het zo laat maken als je zelf wilt. Lekker relaxt dus en zo hebben jullie ook nog een paar daagjes voorpret.
 Beetje geduld kan geen kwaad en vrijdag is een superchille date-dag omdat je niet de volgende dag naar je werk hoeft dus als het gezellig is, kun je het zo laat maken als je zelf wilt. Lekker relaxt dus en zo hebben jullie ook nog een paar daagjes voorpret. 

kijk uit dat je niet in je pants jizzed als je haar in 't echt ziet
 kijk uit dat je niet in je pants jizzed als je haar in 't echt ziet

quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:33 schreef Ballard het volgende:
jezus blue notekijk uit dat je niet in je pants jizzed als je haar in 't echt ziet

Ja man! Ik denk dat het alleen maar kan tegenvallen zo eigenlijk !quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:33 schreef Ballard het volgende:
jezus blue notekijk uit dat je niet in je pants jizzed als je haar in 't echt ziet
 , kun je nagaan!
 , kun je nagaan! 

Vind je 18 en 27 niet een erg groot verschilquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:05 schreef Ballard het volgende:
ik heb irl een meisje van 18 ontmoet (ik ben 27, weet ze nog niet maar ze denkt volgens mij dat ik haar leeftijd ben) dus mssn kan ik alsnog langs slapende vaders sneaken zonder te hoeven liegen op internet
 ?
 ?

wacht maar tot je zelf 27 bent dan kan je die vraag zelf beantwoordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vind je 18 en 27 niet een erg groot verschil?

Ik ben nog net geen 27.. maar ik vind het een erg groot verschil. Maar dat vind ik nu van 15 en 21 bv ook. Al vond ik dat destijds dan weer nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:18 schreef Ballard het volgende:
wacht maar tot je zelf 27 bent dan kan je die vraag zelf beantwoorden

18 en 27 vind ik een aardig groot verschil. Leuk voor 1 max 2x maar iets serieus is bijna niet te doen. Daar is het leeftijdverschil veel te groot voor naar mijn mening. Kan ik je uit ervaring vertellen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:05 schreef Ballard het volgende:
ik heb irl een meisje van 18 ontmoet (ik ben 27, weet ze nog niet maar ze denkt volgens mij dat ik haar leeftijd ben) dus mssn kan ik alsnog langs slapende vaders sneaken zonder te hoeven liegen op internet

Lijkt me toch wel verplicht leesvoer inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:26 schreef Ballard het volgende:
ik heb lolita maar bij de bieb gehaald

Jongste date was 22 en daar had ik dat al bij al was ik toen net 28. Toch is het tegenwoordig soms echt lastig om iemands leeftijd (in het echt) te schatten.
 Jongste date was 22 en daar had ik dat al bij al was ik toen net 28. Toch is het tegenwoordig soms echt lastig om iemands leeftijd (in het echt) te schatten.

Dit dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:30 schreef Mystikvm het volgende:
In mijn ervaring heb ik toch het liefste mensen van rond mijn eigen leeftijd. Ik heb wel begin 20 gedate of in een relatie gehad terwijl ik zelf al over de helft richting de dertig was en dat werkte uiteindelijk toch niet. De belevingswereld is zo anders dat het daar vaak op breekt. In mijn geval tenminste.

Ook weer waar. Ja liegen over leeftijd..echt not done vind ik, helemaal op internet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:29 schreef Pvoesss het volgende:
Maar dat hangt toch ook van de betreffende 18 en 27jarige af
Dat lieg gedoe vind ik dan ook wel weer heel apart

ha ha je noemt het zelf saai, maar goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:36 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben 25, en al jaren huisje boompje beestje en oersaai.
Het hangt dan toch echt af van de persoon vind ik.
 Nee klopt, je hebt dan ook een relatie en bent niet vrijgezel. Op mijn 25ste woonde ik ook samen. Maar vrijgezelle jongere mannen zijn vaak nog student etc. Ligt natuurlijk ook aan opleiding ed. Ach, valt toch geen peil op te trekken.
 Nee klopt, je hebt dan ook een relatie en bent niet vrijgezel. Op mijn 25ste woonde ik ook samen. Maar vrijgezelle jongere mannen zijn vaak nog student etc. Ligt natuurlijk ook aan opleiding ed. Ach, valt toch geen peil op te trekken.

ik zit een beetje te filosoferenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:29 schreef Pvoesss het volgende:
Maar dat hangt toch ook van de betreffende 18 en 27jarige af
Dat lieg gedoe vind ik dan ook wel weer heel apart
 bijv dit meisje vroeg of zij of ik ouder was en toen zei ik dat ik ouder was.
 bijv dit meisje vroeg of zij of ik ouder was en toen zei ik dat ik ouder was. 

Alsnog zou ik het wel duidelijk maken dat je 27 benquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:38 schreef Ballard het volgende:
[..]
ik zit een beetje te filosoferen
niet mijn leeftijd duidelijk maken als ik merk dat mensen me te jong inschatten maar ze niet expliciet vragen hoe oud ik ben vind ik moreel te verantwoorden en is het nog enigszins amusingbijv dit meisje vroeg of zij of ik ouder was en toen zei ik dat ik ouder was.
maar online komt die situatie niet voor en moet ik écht gaan liegen om in die situatie te komen
ff voor de duidelijkheid: ik doe dit niet ik heb geen fake account met een fake leeftijd he

En ik zit in een leeftijdcategorie met veel vrijgezelle vrouwen die allemaal hetzelfde mee hebben gemaakt. Relatie tot midden 20, concluderen dat het toch niet helemaal perfect is en daarna maar eens rustig kijken wat er nog meer te koop is. Ideaal.
 En ik zit in een leeftijdcategorie met veel vrijgezelle vrouwen die allemaal hetzelfde mee hebben gemaakt. Relatie tot midden 20, concluderen dat het toch niet helemaal perfect is en daarna maar eens rustig kijken wat er nog meer te koop is. Ideaal.

maar waarom precies. ik ga het heus wel zeggen voordat het allemaal te ver gaatquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alsnog zou ik het wel duidelijk maken dat je 27 ben

Maar dat is ook gewoon echt saai.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha je noemt het zelf saai, maar goed

Imho dus echt nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:49 schreef Ballard het volgende:
[..]
maar waarom precies. ik ga het heus wel zeggen voordat het allemaal te ver gaat
maar waarom. als er een (tijdelijke) klik is.. dan is dat toch voldoende. stilte en mysterie kan ook sexy zijn

Na ja, hangt er van af.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:49 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon echt saai.

Sorry maar bij een achttienjarige meid vind ik dat eerder wat creepy klinken. Zó volwassen is dat nou ook weer niet. Waarom niet gewoon eerlijk zijn, misschien vindt ze het wel geweldig dat je zo oud bent.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:49 schreef Ballard het volgende:
[..]
maar waarom precies. ik ga het heus wel zeggen voordat het allemaal te ver gaat
maar waarom. als er een (tijdelijke) klik is.. dan is dat toch voldoende. stilte en mysterie kan ook sexy zijn

klopt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:51 schreef Ballard het volgende:
ik ken veel saaie mensen die veel uit gaan, en veel interessante mensen die huisje boompje beestje zijn. en vice versa
zegt allemaal niet zo veel

jaja ik zit dus hardop te filosoferenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Sorry maar bij een achttienjarige meid vind ik dat eerder wat creepy klinken. Zó volwassen is dat nou ook weer niet. Waarom niet gewoon eerlijk zijn, misschien vindt ze het wel geweldig dat je zo oud bent.

je moet dapper zijn om daar positieve associaties bij te durven hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:53 schreef Gatenkaas het volgende:
Natuurlijk is het niet zwart/wit, maar bij huisje/boompje/beestje heb ik niet echt positieve associaties.

Ik denk dat wat er wringt zich tussen je benen en in een te krappe onderbroek bevindt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:54 schreef Ballard het volgende:
[..]
jaja ik zit dus hardop te filosoferen
wáárom is het precies creepy
dat er *iets* wringt voel ik ook wel, maar wat precies kan ik niet onder worden brengen

Breien, libelle en alleen nog op de bank zitten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:53 schreef Gatenkaas het volgende:
Natuurlijk is het niet zwart/wit, maar bij huisje/boompje/beestje heb ik niet echt positieve associaties.
 Zegt nix.
 Zegt nix. 

zeker weten. de enige manier om er van af te komen is er aan toe te gevenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat wat er wringt zich tussen je benen en in een te krappe onderbroek bevindt.

Huisje boompje beestje is niet per definitie ouboullig. Zolang je maar een beetje vrij blijft om elk je eigen interesses/hobby's/vriendengroep te blijven onderhouden. Maar elk weekend verplicht mee naar de verjaardag van een vage vriend/vriendin van je partner ofzo vind ik ook niks.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:54 schreef Ballard het volgende:
[..]
je moet dapper zijn om daar positieve associaties bij te durven hebben

Maar dat zegt meer over jou dan over mijn levenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:53 schreef Gatenkaas het volgende:

Ik vraag me bij die mensen af of ze niet beter op een andere manier die "spanning" op kunnen zoeken, maar ieder zijn meug.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:59 schreef Ballard het volgende:
heleboel mensen vangen de oubolligheid op met drugs en vreemdgaan. zo blijft je leven toch gevarieerd

maar waarom danquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou jaa..ontopic maar dan: leeftijd achterhouden ben ik dus niet voor bij het daten.

Daarom merkte ik ook op dat het niet zwart/wit hoeft te zijn. Ken genoeg mensen die nog heel wat ondernemen met elkaar of met vrienden(en nog feesten), wat voor mij overigens ook de voorkeur geniet. Maar dat gezapige en oubollige gedoe, alsjeblieft zeg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar dat zegt meer over jou dan over mijn leven
Ik en mijn vriend gaan veel uit eten, of lekker een dagje of weekendje weg.
We doen veel leuke dingen maar echt het flinke feesten is gewoon klaar.
Ik geniet meer van samenzijn met hem dan met een hele groep

Ligt er ook maar net aan wat je leuk vindt om te doen (samen, of apart) Ik hoef niet zo nodig naar feesten maar ga wel graag naar concerten. Als een partner graag wat anders doet doen we gewoon ons eigen ding. Zijn genoeg andere zaken om te delen in een relatie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:07 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Daarom merkte ik ook op dat het niet zwart/wit hoeft te zijn. Ken genoeg mensen die nog heel wat ondernemen met elkaar of met vrienden(en nog feesten), wat voor mij overigens ook de voorkeur geniet. Maar dat gezapige en oubollige gedoe, alsjeblieft zeg.

Klopt, maar dat was dan ook bedoeld in z'n algemeenheid.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan wat je leuk vindt om te doen (samen, of apart) Ik hoef niet zo nodig naar feesten maar ga wel graag naar concerten. Als een partner graag wat anders doet doen we gewoon ons eigen ding. Zijn genoeg andere zaken om te delen in een relatie.

En ik heb een hekel aan verjaardagen. Ik ga wel graag met vrienden uit eten ofzo
 En ik heb een hekel aan verjaardagen. Ik ga wel graag met vrienden uit eten ofzo   

Ben je dan nog wel echt huisje boompje beestje?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik als huisje boompje beestje ben zo ongeveer het hele weekend niet thuis
Maar ik maak mijzelf dan weer extra saai omdat ik zelden (en eigenlijk nooit ) alcohol drinkEn ik heb een hekel aan verjaardagen. Ik ga wel graag met vrienden uit eten ofzo

Ieder zijn meug natuurlijk, ik wil er ook niet teveel over oordelen. Maar mensen met dezelfde ideeën van een 'avondje uit' vallen voor mij snel af als potentiële dates. Of ze moeten het best vinden dat ik regelmatig nog op stap ga, dan is er niet veel aan de hand natuurlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik als huisje boompje beestje ben zo ongeveer het hele weekend niet thuis
Maar ik maak mijzelf dan weer extra saai omdat ik zelden (en eigenlijk nooit ) alcohol drinkEn ik heb een hekel aan verjaardagen. Ik ga wel graag met vrienden uit eten ofzo

Ik denk dat het (onbewuste) oordeel dat hierin ligt misschien een angst is van velen. Het is logisch dat het wat inkakt, want verliefdheid gaat over in liefde en ieder weekend wild stappen én een relatie onderhouden en leuk houden is (zonder middelen) een opgave die niet iedereen aan wil gaan. Ik vind het uitgaan om het uitgaan soms ook nogal degelijk overkomen, maar dat ben ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:18 schreef Mystikvm het volgende:
Het is wel zo dat de meeste mensen die echt huisje/boompje/beestje zijn gezellig met zijn tweetjes op de bank een wijtje zitten te drinken...Elk weekend...En voor wie de sociale interactie bestaat uit het bezoeken van verjaardagen van familie of andere ingekakte stellen.
Stereotypes zijn meestal gewoon waar, daarom zijn het stereotypes. Gelukkig zijn er uitzonderingen, maar die zijn gewoon in de minderheid.

Ik heb ook jaren samengewoond en dat was tot op zekere hoogte ook gewoon ingekakt. Ik ken het leven aan beide kanten van het hek. Maar uitgaan om het uitgaan doe je als je 18 bent. Nu ga ik gewoon op stap met vrienden. Veel van hen werken in de horeca of zijn ook nog niet gesetteld, tsja, dan ga je samen naar de kroeg en dan wordt het wel eens 5 uur.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk dat het (onbewuste) oordeel dat hierin ligt misschien een angst is van velen. Het is logisch dat het wat inkakt, want verliefdheid gaat over in liefde en ieder weekend wil stappen én een relatie onderhouden en leuk houden is (zonder middelen) een opgave die niet iedereen aan wil gaan. Ik vind het uitgaan om het uitgaan soms ook nogal degelijk overkomen, maar dat ben ik.
Liever verschillende activiteiten ondernemen, waaronder uitgaan. En ja, af en toe ook naar familie want ik heb gewoon een hele leuke familie, voelt voor mij niet als een verplichting. Maar zou van een partner niet verwachten dat hij steeds maar mee komt en wil dat andersom ook niet opgelegd krijgen.

Dat heb ik weer met vriendinnen die nooit willen dansen. Of die je eerst helemaal vol moet gieten en ik ben niet zo'n grote drinkerquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou het denk ik niet relaxed vinden om bv een niet-dater als partner te hebben. Merk dat al als ik met een goede vriendin op stap ga die eigenlijk ook niet drinkt (of wel drinkt en vervolgens snel hoofdpijn/buikpijn krijgt).. Zo'n avond is dan toch wel anders. Zeker het einde
Dus neh, doe mij maar gewoon een kerel die niet vies is van alcohol, lekker de stad in mee gaat en af en toe dat wijntje op de bank doet

een wat?quote:
 Mensen die altijd roepen dat ze 'heus geen alcohol nodig hebben om heel gezellig te zijn' zijn vaak nogal suf. (Jaja brandt me maar af
 Mensen die altijd roepen dat ze 'heus geen alcohol nodig hebben om heel gezellig te zijn' zijn vaak nogal suf. (Jaja brandt me maar af  )
)

Nee, het is gewoon waar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
een wat?
Iemand die geen alcohol drinkt moet ik trouwens ook niet hebben. En het kank me niet schelen dat dat kansloos klinkt.Mensen die altijd roepen dat ze 'heus geen alcohol nodig hebben om heel gezellig te zijn' zijn vaak nogal suf. (Jaja brandt me maar af
)

Laatste kan ik me helemaal in vinden. Heb tijdens het samenwonen nooit mijn vrienden afgeschreven. Ja, hoogstens tijdens de hevigste verliefdheid. Maar gewoon nog met een groep op vakantie etc. Net als nu. Natuurlijk wordt het iets minder maar ik denk dat je dan een leukere partner bent voor de ander. Als je naar rato nog wel je eigen ding kunt doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook jaren samengewoond en dat was tot op zekere hoogte ook gewoon ingekakt. Ik ken het leven aan beide kanten van het hek. Maar uitgaan om het uitgaan doe je als je 18 bent. Nu ga ik gewoon op stap met vrienden. Veel van hen werken in de horeca of zijn ook nog niet gesetteld, tsja, dan ga je samen naar de kroeg en dan wordt het wel eens 5 uur.
Vooralsnog geniet ik er van. Ik probeer iemand te zoeken die er ook nog wel van houdt. Als ik later steeds meer met haar op de bank kom te zitten dan accepteer ik dat wel, maar ik ga absoluut niet ineens van de radar verdwijnen voor mijn vrienden omdat er iemand thuis op de bank zit. Ik kijk wel uit.

Om het een of ander erger ik me ook aan vrienden die niet op de dansvloer willen, en maar een beetje aan de bar bier zitten te zuipen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat heb ik weer met vriendinnen die nooit willen dansen. Of die je eerst helemaal vol moet gieten en ik ben niet zo'n grote drinker

Ik heb te weinig van die verjaardagenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:29 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb ook een hekel aan verjaardagen op een paar na, maar dat komt omdat ik toch wel zeker weet dat het 1 gaos gaat worden. Volgende dag op facebook alleen maar verhalen over mensen met kater, foto,s van hele rijen shotjes, tafel ik de hens omdat er wat shotjes zijn gemorst. Of de jarige al in zijn bed ligt terwijl de rest door feest. Dat zijn de betere verjaardagen!

Dit! Ik ben alles behalve burgerlijk. Maar ik ga ook weer niet iedere dag op stap of iets dergelijks. Ik ben wel (bijna) elke avond weg, maar dat kan uit eten zijn, of naar een vriend toe om wat te vertellen/drinken, avondje casino en ga zo maar door. Niet echt wild, maar ook niet burgerlijk. Mij maakt het daarentegen niet zo veel uit als mijn vriendin dat wel zou zijn, als ze mij daarin maar vrij laat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:29 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb ook een hekel aan verjaardagen op een paar na, maar dat komt omdat ik toch wel zeker weet dat het 1 gaos gaat worden. Volgende dag op facebook alleen maar verhalen over mensen met kater, foto,s van hele rijen shotjes, tafel ik de hens omdat er wat shotjes zijn gemorst. Of de jarige al in zijn bed ligt terwijl de rest door feest. Dat zijn de betere verjaardagen!
Maar kringetje verjaardag is niks voor mij

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |