I disagree. En ik ben behoorlijk kritisch.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:27 schreef skippy30 het volgende:
Knappe vrouwen kom je er trouwens nooit tegen.
Op wat voor site zit je dan ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:28 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
I disagree. En ik ben behoorlijk kritisch.
I aim to pleasequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha idd wel in de top 3 meest kansloze posts ooit gelezen in deze topicreeks.
Ik ken alleen paiq en knuz. Laaste zit vol met vrouwen die bij categorie 1 en 2 horen. We hebben duidelijk een andere smaak.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:30 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
RP, knuz (eerste is duidelijk beter)
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:27 schreef skippy30 het volgende:
Knuz is kwalitatief minder maar als je goed zoekt zitten er best leuke vrouwen op. RP is stukken beterquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:34 schreef skippy30 het volgende:
[..]
Ik ken alleen paiq en knuz. Laaste zit vol met vrouwen die bij categorie 1 en 2 horen. We hebben duidelijk een andere smaak.
obvious troll is obviousquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:34 schreef skippy30 het volgende:
[..]
Ik ken alleen paiq en knuz. Laaste zit vol met vrouwen die bij categorie 1 en 2 horen. We hebben duidelijk een andere smaak.
http://www.datingwebsites.nl/reviews/relatieplanet.nl/quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:35 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Knuz is kwalitatief minder maar als je goed zoekt zitten er best leuke vrouwen op. RP is stukken beterZojuist een date voor volgende week zaterdag geregeld, zit nu de komende 3 weekenden goed!
Ik troll een keer nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
obvious troll is obvious
[ afbeelding ]
Ik ben foeilelijk en de helft van de tijd dronken. Toch vind ik het maar niks. En het komt nooit goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:38 schreef Ballard het volgende:
met mensen als skippy een wellus/nietus discussie beginnen is zinloos
hij is gewoon wat zuur en arrogant maar het komt allemaal uiteindelijk goed!
Ik ben Perz tegengekomen op paiq.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:27 schreef skippy30 het volgende:
Vrouwen die online daten kun je in 3 hokjes stoppen.
1 Lelijk
2 Labiel
3 Redelijk knap, maar met een hele eisenlijst. Die zitten er een jaar later nog.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Oké dan geloof je het niet gast!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef skippy30 het volgende:
[..]
http://www.datingwebsites.nl/reviews/relatieplanet.nl/
Ik heb mijn eigen knopjes, veel makkelijkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:38 schreef Ballard het volgende:
met mensen als skippy een wellus/nietus discussie beginnen is zinloos
hij is gewoon wat zuur en arrogant maar het komt allemaal uiteindelijk goed!
is ook een constant patroon in deze topicreeks, dat ineens een 'buitenstaander' binnenkomt en iets beledigends zegt over online dating waarna alle 'stamgasten' over die persoon heen struikelen en na een tijdje een mod moet ingrijpen en de buitenstaander weer vertrekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Och een lelijk hertje die wel wil...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Oké dan geloof je het niet gast!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:40 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik ben Perz tegengekomen op paiq.Lekker wijf ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vive la skippy
Fotoboek zeg van welquote:
Ik zou jou natuurlijk ook keihard geven, maar jij hebt zo'n leuke poesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:43 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Fotoboek zeg van welMooie ogen.... would bang. (
)
Wat maken die ogen nou weer uit ? Je zegt zeker ook meidquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:43 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
)
Dan is er duidelijk genoeg gezegd bij deze... trouwens de reden dat je haat op al die vrouwen is puur omdat jij niet aan de eisenlijstjes van de knappe vrouwen kan doen gok ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:45 schreef skippy30 het volgende:
[..]
Wat maken die ogen nou weer uit ? Je zegt zeker ook meid
Studentes die in Enschede wonen en op een dating site zitten. Bijna net zo erg als studenten die in utecht wonen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:43 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
)
Nou én? Ze is heus niet jaloers hoor.... is een tienermoeder geweest dus ze heeft genoeg actie gezien in haar leven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ik zou jou natuurlijk ook keihard geven, maar jij hebt zo'n leuke poes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |