Dit dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:30 schreef Mystikvm het volgende:
In mijn ervaring heb ik toch het liefste mensen van rond mijn eigen leeftijd. Ik heb wel begin 20 gedate of in een relatie gehad terwijl ik zelf al over de helft richting de dertig was en dat werkte uiteindelijk toch niet. De belevingswereld is zo anders dat het daar vaak op breekt. In mijn geval tenminste.
Ook weer waar. Ja liegen over leeftijd..echt not done vind ik, helemaal op internet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:29 schreef Pvoesss het volgende:
Maar dat hangt toch ook van de betreffende 18 en 27jarige af![]()
Dat lieg gedoe vind ik dan ook wel weer heel apart
ha ha je noemt het zelf saai, maar goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:36 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben 25, en al jaren huisje boompje beestje en oersaai.
Het hangt dan toch echt af van de persoon vind ik.
ik zit een beetje te filosoferenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:29 schreef Pvoesss het volgende:
Maar dat hangt toch ook van de betreffende 18 en 27jarige af![]()
Dat lieg gedoe vind ik dan ook wel weer heel apart
Alsnog zou ik het wel duidelijk maken dat je 27 benquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:38 schreef Ballard het volgende:
[..]
ik zit een beetje te filosoferen
niet mijn leeftijd duidelijk maken als ik merk dat mensen me te jong inschatten maar ze niet expliciet vragen hoe oud ik ben vind ik moreel te verantwoorden en is het nog enigszins amusingbijv dit meisje vroeg of zij of ik ouder was en toen zei ik dat ik ouder was.
maar online komt die situatie niet voor en moet ik écht gaan liegen om in die situatie te komen
ff voor de duidelijkheid: ik doe dit niet ik heb geen fake account met een fake leeftijd he
maar waarom precies. ik ga het heus wel zeggen voordat het allemaal te ver gaatquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alsnog zou ik het wel duidelijk maken dat je 27 ben
Maar dat is ook gewoon echt saai.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha je noemt het zelf saai, maar goed![]()
Imho dus echt nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:49 schreef Ballard het volgende:
[..]
maar waarom precies. ik ga het heus wel zeggen voordat het allemaal te ver gaat
maar waarom. als er een (tijdelijke) klik is.. dan is dat toch voldoende. stilte en mysterie kan ook sexy zijn
Na ja, hangt er van af.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:49 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon echt saai.
Sorry maar bij een achttienjarige meid vind ik dat eerder wat creepy klinken. Zó volwassen is dat nou ook weer niet. Waarom niet gewoon eerlijk zijn, misschien vindt ze het wel geweldig dat je zo oud bent.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:49 schreef Ballard het volgende:
[..]
maar waarom precies. ik ga het heus wel zeggen voordat het allemaal te ver gaat
maar waarom. als er een (tijdelijke) klik is.. dan is dat toch voldoende. stilte en mysterie kan ook sexy zijn
klopt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:51 schreef Ballard het volgende:
ik ken veel saaie mensen die veel uit gaan, en veel interessante mensen die huisje boompje beestje zijn. en vice versa
zegt allemaal niet zo veel
jaja ik zit dus hardop te filosoferenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Sorry maar bij een achttienjarige meid vind ik dat eerder wat creepy klinken. Zó volwassen is dat nou ook weer niet. Waarom niet gewoon eerlijk zijn, misschien vindt ze het wel geweldig dat je zo oud bent.
je moet dapper zijn om daar positieve associaties bij te durven hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:53 schreef Gatenkaas het volgende:
Natuurlijk is het niet zwart/wit, maar bij huisje/boompje/beestje heb ik niet echt positieve associaties.
Ik denk dat wat er wringt zich tussen je benen en in een te krappe onderbroek bevindt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:54 schreef Ballard het volgende:
[..]
jaja ik zit dus hardop te filosoferen
wáárom is het precies creepy
dat er *iets* wringt voel ik ook wel, maar wat precies kan ik niet onder worden brengen
Breien, libelle en alleen nog op de bank zitten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:53 schreef Gatenkaas het volgende:
Natuurlijk is het niet zwart/wit, maar bij huisje/boompje/beestje heb ik niet echt positieve associaties.
zeker weten. de enige manier om er van af te komen is er aan toe te gevenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat wat er wringt zich tussen je benen en in een te krappe onderbroek bevindt.
Huisje boompje beestje is niet per definitie ouboullig. Zolang je maar een beetje vrij blijft om elk je eigen interesses/hobby's/vriendengroep te blijven onderhouden. Maar elk weekend verplicht mee naar de verjaardag van een vage vriend/vriendin van je partner ofzo vind ik ook niks.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:54 schreef Ballard het volgende:
[..]
je moet dapper zijn om daar positieve associaties bij te durven hebben
Maar dat zegt meer over jou dan over mijn levenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:53 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik vraag me bij die mensen af of ze niet beter op een andere manier die "spanning" op kunnen zoeken, maar ieder zijn meug.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:59 schreef Ballard het volgende:
heleboel mensen vangen de oubolligheid op met drugs en vreemdgaan. zo blijft je leven toch gevarieerd
maar waarom danquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou jaa..ontopic maar dan: leeftijd achterhouden ben ik dus niet voor bij het daten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |