Ik vroeg haar, en zij wist dat ik 's avonds al wat had afgesproken. Dus haar reactie was: wil heel graag, vanavond? Nee jammer dat je al wat heb staan. Zal ik dan maar gelijk een nieuwe datum noemen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb je niet gelijk woensdag voorgesteld dan?
Maar als reactie op haar vrijdag, had jij toch de woensdag kunnen noemen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:24 schreef Blue_note het volgende:
Ik vroeg haar, en zij wist dat ik 's avonds al wat had afgesproken. Dus haar reactie was: wil heel graag, vanavond? Nee jammer dat je al wat heb staan. Zal ik dan maar gelijk een nieuwe datum noemen...
Vandaar dus eigenlijk.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als reactie op haar vrijdag, had jij toch de woensdag kunnen noemen?
Dit. Ik was toen ook wat minder enthousiastquote:
In ieder geval die datum met de meeste tijd. Ze komt ook speciaal niet met de auto daarom...quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:41 schreef maen het volgende:
Als je met een alternatieve datum komt omdat de voorgestelde niet kan, stel je toch meestal de eerstvolgende mogelijkheid voor?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:33 schreef Ballard het volgende:
jezus blue notekijk uit dat je niet in je pants jizzed als je haar in 't echt ziet
Ja man! Ik denk dat het alleen maar kan tegenvallen zo eigenlijk !quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:33 schreef Ballard het volgende:
jezus blue notekijk uit dat je niet in je pants jizzed als je haar in 't echt ziet
Vind je 18 en 27 niet een erg groot verschilquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:05 schreef Ballard het volgende:
ik heb irl een meisje van 18 ontmoet (ik ben 27, weet ze nog niet maar ze denkt volgens mij dat ik haar leeftijd ben) dus mssn kan ik alsnog langs slapende vaders sneaken zonder te hoeven liegen op internet
wacht maar tot je zelf 27 bent dan kan je die vraag zelf beantwoordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vind je 18 en 27 niet een erg groot verschil?
Ik ben nog net geen 27.. maar ik vind het een erg groot verschil. Maar dat vind ik nu van 15 en 21 bv ook. Al vond ik dat destijds dan weer nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:18 schreef Ballard het volgende:
wacht maar tot je zelf 27 bent dan kan je die vraag zelf beantwoorden
18 en 27 vind ik een aardig groot verschil. Leuk voor 1 max 2x maar iets serieus is bijna niet te doen. Daar is het leeftijdverschil veel te groot voor naar mijn mening. Kan ik je uit ervaring vertellen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:05 schreef Ballard het volgende:
ik heb irl een meisje van 18 ontmoet (ik ben 27, weet ze nog niet maar ze denkt volgens mij dat ik haar leeftijd ben) dus mssn kan ik alsnog langs slapende vaders sneaken zonder te hoeven liegen op internet
Lijkt me toch wel verplicht leesvoer inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:26 schreef Ballard het volgende:
ik heb lolita maar bij de bieb gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |