laatste postquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
De mannen moeten het denk hebben van de oneliners... :p
speeddate heb ik 1x per week een gesprek ofzo verder niet.
Ja maar volgens mij komt dat ook vooral omdat je een vrouw bent. Veel meer aanbod. Dat verschil maakt heel veel uit denk ik. Dus wat jij zegt klopt precies met wat ik en de rest stelde eigenlijk...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:25 schreef eefje801 het volgende:
Had juist via speeddate meer leuke dates op Paiq. matches waren het vaak nét niet.
Voor speeddates moest ik wel langer online blijven en vaak online komen. Anders had ik er ook amper. Hoe meer je er accepteert, des te meer aanbod. Of dat samenhangt met het feit dat ik een vrouw ben weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij komt dat ook vooral omdat je een vrouw bent. Veel meer aanbod. Dat verschil maakt heel veel uit denk ik. Dus wat jij zegt klopt precies met wat ik en de rest stelde eigenlijk...
volgens mij krijgen mannen nauwelijks speeddates ter aanbod...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Voor speeddates moest ik wel langer online blijven en vaak online komen. Anders had ik er ook amper. Hoe meer je er accepteert, des te meer aanbod. Of dat samenhangt met het feit dat ik een vrouw ben weet ik niet.
Heb eigenlijk altijd als ik op me laptop zit hem wel openstaan maar haast nooit een speeddate invite gehadquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:42 schreef Silenus het volgende:
Neuh, mocht je die site een avond open hebben staan hoor je drie keer zoiets voorbij komen.
Bij vrouwen is het elke 10 minuten geloof ik.
Voor jou miss. Voor velen is t een droomquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Heb trouwens wel een relatie gehad naar aanleiding van een paiq contact zo'n 2 jaar geleden dat wel. Dat was nog best okeEn iets van 2 keer een ontmoeting met extra's. Maar gezien hoeveel contacten je uiteindelijk in zo'n periode wel niet maakt is zoiets verwaarloosbaar
Vijf minutenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:46 schreef eefje801 het volgende:
Als ik een tijdje niet op Paiq ben dan duurt het minimaal een half uur voor een speeddate, ben ik er regelmatig dan gemiddeld vijf minuten. Ook kun je per dag drie speeddates doen maar misschien hangt dat idd van het aanbod af.
Ja maar de hele avond daar gaan zitten is ook zo zonde van de tijd vind ik. En blijf er bij dat het match systeem niet werkt. Krijg de gekste mensen op paiq.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is volgens mij zo dat hoe actiever je bent, des te meer aanbod je krijgt qua speeddates. Tenminste, het aantal fotobewonderaars stijgt dan ook opvallend.
Maar jij bent toch ook gek?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar de hele avond daar gaan zitten is ook zo zonde van de tijd vind ik. En blijf er bij dat het match systeem niet werkt. Krijg de gekste mensen op paiq.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm hier ook om de paar minuten wel..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:31 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Vijf minutenjee, dat geeft het wel een beetje aan. Ik kan het twee uur open hebben staan en geen aanbod krijgen.
Whehehe... dat akward moment...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:22 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Kwam gister iemand tegen waar ik een paar maanden geleden al mee gedate had.. Nohhh
En het al meteen weten door elkaars interesses he..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:22 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Whehehe... dat akward moment...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |