quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
milka, het topicnummer was al opgehoogd
Care, ik moest ze, want holo'squote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind het niet zulke vernieuwende kleuren... Het zijn mooie holo's hoor, maar dan wacht ik wel tot de CG collectie.
OMGquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's te merken!
Serieus jouw eerste van alle 1149?
ik vind 'm prachtigquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:30 schreef milka82 het volgende:
Nou fuck zeg,jullie doen het er maar mee,hahaha!
Who needs a kitchen when they can have holooooo'squote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Priem! Do er nou even een weekendje over slapen mutsje.
Weet je die keuken nog?
Allemaal HTML ineens in de reageer box?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij jou ook al?
Ik ging al panisch naar de FB
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Who needs a kitchen when they can have holooooo's
Nee?
Maar cif heeft een cc... die moet ik na dit weekend even lenen dan
Siquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Allemaal HTML ineens in de reageer box?Ik ook
OMDAT IK HET NIET MEER KAN BETALENquote:
faker!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Je moet zelf kiezen natuurlijk, maar voor zover ik weet zijn deze holo's onderdeel van de vaste collectie. No need to stress!
Peheheh garperquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
OMDAT IK HET NIET MEER KAN BETALEN![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoerenbefkutzooi
En waarom zijn die lakken ook gelijk 300 keer zo duur als de gewone color club?
*kraskras*
Owjah... die heeft cif ook binnen gehad... 600 ekkiesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:37 schreef milka82 het volgende:
*ik wil niet falen,ik wil niet falen*.... Heb mijn eigen risico van de zorgverzekering die ik even moet lappen.....220 euro
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
als je nog 1 keer arme student zegt kom ik je patsen bambi!
C. Had em hier vorige maand,ook 220 euro (omdat zijn kwakkie getest moest worden i.v.m uitblijvende zwangerschap,hehehe).....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah... die heeft cif ook binnen gehad... 600 ekkies![]()
Het nadeel met zo'n cc is dat je denkt "zo, het falen viel mee deze maand" en dan komt de 1e van de maand en wordt alles afgeschreven en denk je KUTHOERENAIDS!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:38 schreef PriemGirl het volgende:
IK KAN HET WEL BETALEN MAAR HEB NU NIET METEEN EEN CC EN DAN IST PANIEK
theheheh
ditquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het nadeel met zo'n cc is dat je denkt "zo, het falen viel mee deze maand" en dan komt de 1e van de maand en wordt alles afgeschreven en denk je KUTHOERENAIDS!
+1quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het nadeel met zo'n cc is dat je denkt "zo, het falen viel mee deze maand" en dan komt de 1e van de maand en wordt alles afgeschreven en denk je KUTHOERENAIDS!
Nice... klinkt zo heerlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:40 schreef milka82 het volgende:
[..]
C. Had em hier vorige maand,ook 220 euro (omdat zijn kwakkie getest moest worden i.v.m uitblijvende zwangerschap,hehehe).....
Truequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is wel praktisch als je stinkt, kan ik de caravan makkelijk vindenquote:
LALALALALALALA IK HOOR NIKS LALALALALALAquote:
WEET JE WEL HOE VOL DIE CARAVAN WORDT?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:19 schreef Mss het volgende:
De trein is echt stampvol jongeuh! En het internet is matig
weet je hoe gezelligquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WEET JE WEL HOE VOL DIE CARAVAN WORDT?![]()
![]()
![]()
Jaaaa, maar dan denken dat een trein vol isquote:
zie caravan topiquequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, maar dan denken dat een trein vol is![]()
Heb jij nou ook al internet in het buitenland?quote:
Hehehehehe, ik heb mijn chipje uitgespuugd toen ik dit lasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Godver, met deze post heb ik gister nog bijna de sfeer verziekt voor 'ie er überhaupt wasbij het tandenpoetsen, haren kammen, omkleden (als ik me een beetje charmant wil voelen moet ik eerst mijn zeekoeienkleding met ingebouwde buikbanden uit) was mijn lief een huge verhaal over iets aan het vertellen, heel serieus enzo. En ik een beetje gedachtenloos door dit topic scrollen, niet eens echt lezende, en toen zag ik ineens Fred met bijbehorende tekst
Ik probeerde me nog in te houden, maar dat werkt uiteraard averechts dus toen ben ik zķ keihard in de lach geschoten middenin liefs dead serious verhaal dat ik tranen had en toen ik me had hersteld en hij verder praatte gebeurde het nog een keerdaarna wilde hij niet verder vertellen
![]()
Gelukkig maken tetters een hoop goed
Ik trek dat niet 2 nachten achter elkaar, dan wordt ik te autistischquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Nagel, jij hier?
Moet jij niet naar België? Naar stacaravan-park de Zilvervis?
waarom ga je dan niet vandaag?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik trek dat niet 2 nachten achter elkaar, dan wordt ik te autistisch![]()
Ik ga morgen
(en toen dat bekend werd besloot iedereen om vandaag te gaan)
Mijn moeder haakt een thuishangponcho voor me van zeemanspul. Hij is shiny.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ohai patronen zoeken om shawl te haken. Super tof garen gekocht vandaag. Zeeman
Omdat zaterdag op zondag me beter uitkwamquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik snap nu ineens waarom die stacaravans zo goedkoop waren
[ afbeelding ]
thuishangponcho???quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn moeder haakt een thuishangponcho voor me van zeemanspul. Hij is shiny.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn moeder haakt een thuishangponcho voor me van zeemanspul. Hij is shiny.
Poncho om thuis in te hangen.quote:
Kek.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de rechtse, lekker dik en niet eens 100% acryl
cool spul!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de rechtse, lekker dik en niet eens 100% acryl
soort snuggy dus?quote:
Jep, alleen dan wat makkelijker om me te verplaatsen.quote:
Ik trek altijd mijn ochtendjas over m'n kleren aanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, alleen dan wat makkelijker om me te verplaatsen.
Snuggie is om 's avonds te gaan zitten en te blijven zitten.
old skool paardendeken en dan echtgenoot commanderen drankjes en hapjes en afstandbediening te halenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, alleen dan wat makkelijker om me te verplaatsen.
Snuggie is om 's avonds te gaan zitten en te blijven zitten.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79875197/quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn box voor wol die ik afgelopen maandag (of dinsdag?) bij de Ikea kocht zit al vol en ik moet er nog een
Ik moet zelf lopen enzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
old skool paardendeken en dan echtgenoot commanderen drankjes en hapjes en afstandbediening te halen
Ik loop in de winter altijd op sloffenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet zelf lopen enzo.
En mijn ochtendjas past niet over mijn voeten, snuggie wel.
www.ematching.nlquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet zelf lopen enzo.
En mijn ochtendjas past niet over mijn voeten, snuggie wel.
Sloffen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik loop in de winter altijd op sloffen
laatste link al geklikt?quote:
Niet nodig, gij sadist.quote:
Liep ik met mijn collega's van ouwe werk weleens te doen, stiekem als hun account open stond op secondlove.nl zettenquote:
Mwehehe.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Liep ik met mijn collega's van ouwe werk weleens te doen, stiekem als hun account open stond op secondlove.nl zetten
Of het als achtergrond instellen op breaublad
ja ik ook... ik heb om 12 uur wat gegeten en nu net paar oude tortillachipsquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had ook een keer bij mijn collega die ook onze leidinggevende haatte (en géén computerskills heeft) zijn bureaublad veranderd in 200x de foto van die dipshit![]()
Was hij ook érg blij mee
Sjors Kloenie heeft hem net door zijn hoofd geknald in den filmquote:
DE HUFTERquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sjors Kloenie heeft hem net door zijn hoofd geknald in den film
Ik heb wel gewoon normale tijd gegeten, maar honger.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik ook... ik heb om 12 uur wat gegeten en nu net paar oude tortillachips![]()
Laat thuis en geen zin meer om te koken deed het 'm hiero... dhr. BBQ-kip is nu kip en frietjes uit de oven aan het maken.
Ik heb gewoon echt regelmatiger voer nodig dan dit
Wat een eikel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sjors Kloenie heeft hem net door zijn hoofd geknald in den film
Bret zat in zijn kledingkast en Sjors knalde hem per ongeluk door zijn hoofd toen hij de kastdeur open deed omdat hij dat vroegâh altijd moest doen in het leger ofzo dus hij reageerde vanuit zijn "musclememory" ofzoiets. Nou ja, zag er wel bizar uit dusquote:
Oepsiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bret zat in zijn kledingkast en Sjors knalde hem per ongeluk door zijn hoofd toen hij de kastdeur open deed omdat hij dat vroegâh altijd moest doen in het leger ofzo dus hij reageerde vanuit zijn "musclememory" ofzoiets. Nou ja, zag er wel bizar uit dus
Film met Sjors en Bret, dat moet goed zijnquote:
Oohh, eigen schuld dus.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bret zat in zijn kledingkast en Sjors knalde hem per ongeluk door zijn hoofd toen hij de kastdeur open deed omdat hij dat vroegâh altijd moest doen in het leger ofzo dus hij reageerde vanuit zijn "musclememory" ofzoiets. Nou ja, zag er wel bizar uit dus
en de politiemevrouw uit "Fargo" (auch ein gutes filmquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Film met Sjors en Bret, dat moet goed zijn
Ga ik schrikken?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit is een halve seconde voor hij neergeknald wordt
[ afbeelding ]
![]()
En dit is met bewegend beeld![]()
nopequote:
Ik moest lolleren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
het was ook echt heel grappigquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik zal 'm eens kopen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het was ook echt heel grappig
John Malkovic zit er trouwens ook in, en Tilda Swan
zeker waarquote:
als je van vage Coen brothers films houdt, doenquote:
Bradquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zeker waar![]()
Hij speelt ook echt de domme blonde fitnessleraar, heerlijk
Vage films.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je van vage Coen brothers films houdt, doen
dacht ik alquote:
Al blijft Zardoz de mooiste.quote:
DIE KEN IK HEUL NIET!!!!quote:
ja die inderdaad, ik gooide de verkeerde erinquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou die andere in het midden doen
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo goed met gifs
Sean Connery in een rooie luier en een vliegend stenen hoofd dat wapens uitbraakt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DIE KEN IK HEUL NIET!!!!
* BBQ-kip snel IMDB aanslingert!
klinkt als een uitstekende filmquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sean Connery in een rooie luier en een vliegend stenen hoofd dat wapens uitbraakt.
quote:
Wel een beetje traag. Maar de wazigheid maakt veel goed.quote:
ik ga het zien, ik zal straks even meneer hier de opdracht geven tot het kopen van die filmquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een beetje traag. Maar de wazigheid maakt veel goed.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga het zien, ik zal straks even meneer hier de opdracht geven tot het kopen van die film
quote:
Sean Connery????quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ik heb 'm nog echt in de kast staan ook.
Ja joh!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sean Connery????
WOOOOOOOOW DUDE, YOU ARE AWESOME!!!!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh!
Alleen hopen dat sjors niet langs komt.
whehehehehe, om jouw lolhoofd of om die plaatjes?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn vader zit me raar aan te kijken nu.
quote:Hoewel de film werd geprezen vanwege zijn fantasievolle script en vormgeving, was het verhaal te ingewikkeld voor de meeste bioscoopbezoekers en Zardoz flopte. De film verwierf echter wel een cultstatus.
lolhoofdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehehe, om jouw lolhoofd of om die plaatjes?
ik ben toch wel heel benieuwdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb wat, maar het idee is leuker dan de praktijk ben ik bang
Even uploaden
lolhoofdenquote:
Het is wazig en langdradig. Het moeilijkste is op blijven letten.quote:
Pulp Fiction kijken met mijn schoonzus was ook zo leukquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wazig en langdradig. Het moeilijkste is op blijven letten.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem beter zonder de telefoon ertussen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Pulp Fiction kijken met mijn schoonzus was ook zo leuk![]()
Met domme trienen stem:
"huh???? die gast was toch net al dood gegaan??? Hoe kan hij dan nu ineens weer leven???![]()
![]()
"
Zulks een moeilijken film jonguh!
heb 'm toen maar uitgezet.... was geen beginnen aanquote:
Mwehehe.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb 'm toen maar uitgezet.... was geen beginnen aan
Geen ideequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Schaar, kan die ook kleiner voor mijn UI?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, hele film staat op youtube
internet was even stuk, maaruh, van welke film was die trailer?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Trailer gezien, ik moest daar al om lachen
Oh geen idee, ik zal even gaan kijkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen idee.
Probeer wel even. Wat was de maximum maat ook alweer? (te lui om te zoeken omdat ik aan het uitzoeken ben of je van het oorspronkelijke filmpje ook een gif kan maken)
Burn after readingquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
internet was even stuk, maaruh, van welke film was die trailer?
Zardoz of Burn after reading?
hij is echt goed, die moet je kopenquote:
Wat nou kopen, kan hem op youtube zienquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij is echt goed, die moet je kopen
met die hoerenreclames tussendoor zeker.....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat nou kopen, kan hem op youtube zien
uiteraard, het komt van jou af!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
En er is iets briljants in de maak
Of ik iets kan regelen dat klein genoeg is als UI is nog even de vraagquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Let erop dat je nieuwe usericon aan de volgende eisen voldoet. Dit is belangrijk, je krijgt een foutmelding als je je hier niet aan houdt:
Je mag in je huidige abonnement () maximaal 10 icons uploaden
Het icoontje mag in je huidige abonnement niet groter zijn dan 51200 bytes (50 kB).
Het formaat moet 60 bij 60 pixels zijn (kleiner mag, groter niet)
De bestandsnaam, inclusief extensie, mag niet langer zijn dan 20 tekens
De volgende bestandsformaten zijn toegestaan: .jpg .gif .png
Let er ook op dat een eventueel bestaand plaatje met dezelfde naam zal worden overschreven.
Het is niet toegestaan afbeeldingen te gebruiken die seksueel getinte, gewelddadige of schokkende inhoud bevatten!
Nooooooooo![]()
![]()
LURF YAquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of ik iets kan regelen dat klein genoeg is als UI is nog even de vraag.
En dat andere is ook mislukt, dus moet nu even een andere manier proberen. Hold on
Ik weet nog steeds niet of ik er een UI van kan maken he? Don't get your hopes upquote:
quote:
Gaaf.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waarom hij ineens veel sneller gaat
Wazig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:00 schreef Incantrix het volgende:
Huuu, anders gaat er zomaar vanzelf even een licht aan
Poltergeists!
Ja lichten aan bij jou, internet uit bij mij... is wel beeeeeeetje toevallig hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:00 schreef Incantrix het volgende:
Huuu, anders gaat er zomaar vanzelf even een licht aan
Poltergeists!
Daar was hij voorquote:
Duidelijk. Als morgen de stoelen op de tafel opgestapeld staan, komen jullie me dan redden?quote:
Sure.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Duidelijk. Als morgen de stoelen op de tafel opgestapeld staan, komen jullie me dan redden?
Kip, da's dan toch echt de evil spirit hoor, ikke niet
Kan niet, ik moet naar Belgiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Duidelijk. Als morgen de stoelen op de tafel opgestapeld staan, komen jullie me dan redden?
Ja, maar übertof en zulks!quote:
evil spirits genoeg hier.... alhoewel, meestal meer loller spiritsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, maar übertof en zulks!
Thanks!
Ik zit nu te internetten via de wifi hotspot van mijn telefoon
Beetje crappy verbinding, maar ja
Klinkt hendig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:12 schreef Incantrix het volgende:
Ik moest eigenlijk eens gaan slapen, maar ik was mijn medicijnen vergeten dus nu drupt het laatste glas water koffiezetsgewijs door naar m'n blaas
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:12 schreef Incantrix het volgende:
Ik moest eigenlijk eens gaan slapen, maar ik was mijn medicijnen vergeten dus nu drupt het laatste glas water koffiezetsgewijs door naar m'n blaas
Ik in spandex, dat wil je niet.quote:
ja man, sounds like a plan!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zeg doen
Rip voor Meta though![]()
Als we nou iedereen in de war willen brengen als ze terugkomen uit Belgie, nemen we nu allemaal die ui![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
evil spirits genoeg hier.... alhoewel, meestal meer loller spirits
Briljant!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zeg doen
Rip voor Meta though![]()
Als we nou iedereen in de war willen brengen als ze terugkomen uit Belgie, nemen we nu allemaal die ui![]()
![]()
clownknuffels?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval geen enge clownsknuffels in huis ofzo, dat scheelt vast.
Whehe, bycicle repairman-pakje dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik in spandex, dat wil je niet.
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whehe, bycicle repairman-pakje dan?
In Poltergeist komt op een bepaald moment een knuffelclown met hele lange ledematen tot leven en die gaat dan wurgenquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
In Poltergeist komt op een bepaald moment een knuffelclown met hele lange ledematen tot leven en die gaat dan wurgen
Waarom denk je dat onze complete generatie een teringhekel heeft aan clowns? Volledig verziekt door It en poltergeist
En dank voor het filmpje
ik ga m zo ook erin gooien, hij is echt epic!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij is ook zo lekker spastisch omdat hij zo snel gaat
Ik zal zoeken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Monty Pythonzulks een briljante scetch
ik neem aan da 'ie te youtuben is
Welke nog meer, buiten It om?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Graag gedaan
En die clown, ja die ken ik wel
En Stephen King heeft ook een paar van die mallotige kut clowns in zijn boeken
uhmmm, even denken.... zit net te bedenken dat er ook nog een aap is met van die bekkens die die tegen elkaar *kloinkt* en dan heel eng lacht en iedereen uit moordtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Welke nog meer, buiten It om?maar clowns, ja, root of all evil
(ik moet voor de vierde keer in nog geen uur pissen)
maar die broekslangquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Mooie pakjes voor IJs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor die laatste moet je wel even een lulletje kopen
Ohja, waar kwam die vandaan? Zat die niet ook in een clip van Nirvana?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
uhmmm, even denken.... zit net te bedenken dat er ook nog een aap is met van die bekkens die die tegen elkaar *kloinkt* en dan heel eng lacht en iedereen uit moordt
Hij is mooi.quote:
geen idee, en verbinding is nu te brak om 2 dingen te draaien tegelijkertijdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, waar kwam die vandaan? Zat die niet ook in een clip van Nirvana?
Zeikze.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:25 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga pissen en slapen mensen, het is wel mooi zo.
Katten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:26 schreef Incantrix het volgende:
Er loopt telkens een kat over mijn haar
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen idee, en verbinding is nu te brak om 2 dingen te draaien tegelijkertijd
En ik ga even mijn lader pakken want telefoon ook gaat hard leeg zo
rechts bovenin op je icoon klikken en dan profielquote:
Je UI? Ik heb geen flauw ideequote:
Dat deed niks.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
rechts bovenin op je icoon klikken en dan profiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |