quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
milka, het topicnummer was al opgehoogd
Care, ik moest ze, want holo'squote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind het niet zulke vernieuwende kleuren... Het zijn mooie holo's hoor, maar dan wacht ik wel tot de CG collectie.
OMGquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's te merken!
Serieus jouw eerste van alle 1149?
ik vind 'm prachtigquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:30 schreef milka82 het volgende:
Nou fuck zeg,jullie doen het er maar mee,hahaha!
Who needs a kitchen when they can have holooooo'squote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Priem! Do er nou even een weekendje over slapen mutsje.
Weet je die keuken nog?
Allemaal HTML ineens in de reageer box?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij jou ook al?
Ik ging al panisch naar de FB
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Who needs a kitchen when they can have holooooo's
Nee?
Maar cif heeft een cc... die moet ik na dit weekend even lenen dan
Siquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Allemaal HTML ineens in de reageer box?Ik ook
OMDAT IK HET NIET MEER KAN BETALENquote:
faker!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Je moet zelf kiezen natuurlijk, maar voor zover ik weet zijn deze holo's onderdeel van de vaste collectie. No need to stress!
Peheheh garperquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
OMDAT IK HET NIET MEER KAN BETALEN![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoerenbefkutzooi
En waarom zijn die lakken ook gelijk 300 keer zo duur als de gewone color club?
*kraskras*
Owjah... die heeft cif ook binnen gehad... 600 ekkiesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:37 schreef milka82 het volgende:
*ik wil niet falen,ik wil niet falen*.... Heb mijn eigen risico van de zorgverzekering die ik even moet lappen.....220 euro
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
als je nog 1 keer arme student zegt kom ik je patsen bambi!
C. Had em hier vorige maand,ook 220 euro (omdat zijn kwakkie getest moest worden i.v.m uitblijvende zwangerschap,hehehe).....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah... die heeft cif ook binnen gehad... 600 ekkies![]()
Het nadeel met zo'n cc is dat je denkt "zo, het falen viel mee deze maand" en dan komt de 1e van de maand en wordt alles afgeschreven en denk je KUTHOERENAIDS!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:38 schreef PriemGirl het volgende:
IK KAN HET WEL BETALEN MAAR HEB NU NIET METEEN EEN CC EN DAN IST PANIEK
theheheh
ditquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het nadeel met zo'n cc is dat je denkt "zo, het falen viel mee deze maand" en dan komt de 1e van de maand en wordt alles afgeschreven en denk je KUTHOERENAIDS!
+1quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het nadeel met zo'n cc is dat je denkt "zo, het falen viel mee deze maand" en dan komt de 1e van de maand en wordt alles afgeschreven en denk je KUTHOERENAIDS!
Nice... klinkt zo heerlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:40 schreef milka82 het volgende:
[..]
C. Had em hier vorige maand,ook 220 euro (omdat zijn kwakkie getest moest worden i.v.m uitblijvende zwangerschap,hehehe).....
Truequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is wel praktisch als je stinkt, kan ik de caravan makkelijk vindenquote:
LALALALALALALA IK HOOR NIKS LALALALALALAquote:
WEET JE WEL HOE VOL DIE CARAVAN WORDT?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:19 schreef Mss het volgende:
De trein is echt stampvol jongeuh! En het internet is matig
weet je hoe gezelligquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WEET JE WEL HOE VOL DIE CARAVAN WORDT?![]()
![]()
![]()
Jaaaa, maar dan denken dat een trein vol isquote:
zie caravan topiquequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, maar dan denken dat een trein vol is![]()
Heb jij nou ook al internet in het buitenland?quote:
Hehehehehe, ik heb mijn chipje uitgespuugd toen ik dit lasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Godver, met deze post heb ik gister nog bijna de sfeer verziekt voor 'ie er überhaupt wasbij het tandenpoetsen, haren kammen, omkleden (als ik me een beetje charmant wil voelen moet ik eerst mijn zeekoeienkleding met ingebouwde buikbanden uit) was mijn lief een huge verhaal over iets aan het vertellen, heel serieus enzo. En ik een beetje gedachtenloos door dit topic scrollen, niet eens echt lezende, en toen zag ik ineens Fred met bijbehorende tekst
Ik probeerde me nog in te houden, maar dat werkt uiteraard averechts dus toen ben ik zķ keihard in de lach geschoten middenin liefs dead serious verhaal dat ik tranen had en toen ik me had hersteld en hij verder praatte gebeurde het nog een keerdaarna wilde hij niet verder vertellen
![]()
Gelukkig maken tetters een hoop goed
Ik trek dat niet 2 nachten achter elkaar, dan wordt ik te autistischquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Nagel, jij hier?
Moet jij niet naar België? Naar stacaravan-park de Zilvervis?
waarom ga je dan niet vandaag?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik trek dat niet 2 nachten achter elkaar, dan wordt ik te autistisch![]()
Ik ga morgen
(en toen dat bekend werd besloot iedereen om vandaag te gaan)
Mijn moeder haakt een thuishangponcho voor me van zeemanspul. Hij is shiny.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ohai patronen zoeken om shawl te haken. Super tof garen gekocht vandaag. Zeeman
Omdat zaterdag op zondag me beter uitkwamquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik snap nu ineens waarom die stacaravans zo goedkoop waren
[ afbeelding ]
thuishangponcho???quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn moeder haakt een thuishangponcho voor me van zeemanspul. Hij is shiny.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn moeder haakt een thuishangponcho voor me van zeemanspul. Hij is shiny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |