quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:12 schreef iBenny het volgende:
Een 9.5 voor de 'slapen op school'-opdracht. Alleen omdat er in de presentatie spellingsfouten stonden is de halve punt eraf gehaald en daar heb ik niks aan kunnen doen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:12 schreef iBenny het volgende:
Een 9.5 voor de 'slapen op school'-opdracht. Alleen omdat er in de presentatie spellingsfouten stonden is de halve punt eraf gehaald en daar heb ik niks aan kunnen doen
Het bericht van de NS dat ze muziek in de trein verbieden kreeg ook een 9.5. Mede doordat onze uitvoeringen voor een aanpassing in het curriculum van volgend jaar zorgenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Miss! Benny!
En een 9,5. Netjes.Was er nog zo'n geslaagd project van een ander duo/groepje?
O ja, die was ook best sterk!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het bericht van de NS dat ze muziek in de trein verbieden kreeg ook een 9.5. Mede doordat onze uitvoeringen voor een aanpassing in het curriculum van volgend jaar zorgen
die pagina had binnen een half uur 500 likes en de voorpagina van Ilse gehaald. Daarna is het snel gegaan... Elke media had het erover en inmiddels meer dan 21.000 likes. Dan verdien je wat mij betreft ook inderdaad een hoog cijferquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Op zoek naar een printer.. Rene loopt de mycom binnenverbrand mn geld nog liever
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:33 schreef Kally het volgende:
Ik heb leuk eitjes op mijn FB, die ga ik echt maken
Internetarcheologie, alleen heel voorzichtig met een kwastje klikkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Voorpagina van Ilse. Ik wist niet dat dat nog bestond.
Binnen 2 werkdagen, dus dinsdag ofzoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:42 schreef Cee het volgende:
PatriQue, krijg je je geld terug van de online printernazi's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |