Ja i know, dat is toch leuk dat jij het wel doet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik bedoelde meer dat mijn vriend geen boormachine aanraakt
Oh spannend waar heb je een gesprek?
Wat moet je verzamelen dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh god, nieuwe situatie straks met verzamelen, zal mij benieuwen..
we moeten straks met 7 bussen verzamelen op de maasvlakte, maar het nieuwe verzamelpunt is wat krap volgens baas junior.. En laat ik nou net de nieuwste bus bij me hebben vandaagquote:
Je kunt toch wel sturen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
we moeten straks met 7 bussen verzamelen op de maasvlakte, maar het nieuwe verzamelpunt is wat krap volgens baas junior.. En laat ik nou net de nieuwste bus bij me hebben vandaag![]()
Ik kan wel sturen, maar ik ken de bus nog niet zo goed, pas 1 keer eerder een uurtje op gereden..quote:
Hmm, ja. Dat maakt het wel spannender.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan wel sturen, maar ik ken de bus nog niet zo goed, pas 1 keer eerder een uurtje op gereden..
dit is net een tikke te hard voor me hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gitaar, check deze drumbaas:
Wish i was that good
Dat drumstelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gitaar, check deze drumbaas:
Wish i was that good
Hehequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:30 schreef MissExpert het volgende:
[..]
dit is net een tikke te hard voor me hoor
Wat een baasquote:
Hehehehe, het heeft voor mij een diepe persoonlijke betekenisquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:32 schreef MissExpert het volgende:
ik bedoel comfort betrays is te hard voor me lol
Oh, zo even luisterenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:32 schreef MissExpert het volgende:
ik bedoel comfort betrays is te hard voor me lol
can't imagine but okquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe, het heeft voor mij een diepe persoonlijke betekenis
Hahaha, dat vond ik leuk toen ik 12 wasquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:34 schreef MissExpert het volgende:
dit luister ik nu. kan ik nog net hendelen[youtube][/youtube]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |