Ja i know, dat is toch leuk dat jij het wel doet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik bedoelde meer dat mijn vriend geen boormachine aanraakt
Oh spannend waar heb je een gesprek?
Wat moet je verzamelen dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh god, nieuwe situatie straks met verzamelen, zal mij benieuwen..
we moeten straks met 7 bussen verzamelen op de maasvlakte, maar het nieuwe verzamelpunt is wat krap volgens baas junior.. En laat ik nou net de nieuwste bus bij me hebben vandaagquote:
Je kunt toch wel sturen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
we moeten straks met 7 bussen verzamelen op de maasvlakte, maar het nieuwe verzamelpunt is wat krap volgens baas junior.. En laat ik nou net de nieuwste bus bij me hebben vandaag![]()
Ik kan wel sturen, maar ik ken de bus nog niet zo goed, pas 1 keer eerder een uurtje op gereden..quote:
Hmm, ja. Dat maakt het wel spannender.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan wel sturen, maar ik ken de bus nog niet zo goed, pas 1 keer eerder een uurtje op gereden..
dit is net een tikke te hard voor me hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gitaar, check deze drumbaas:
Wish i was that good
Dat drumstelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gitaar, check deze drumbaas:
Wish i was that good
Hehequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:30 schreef MissExpert het volgende:
[..]
dit is net een tikke te hard voor me hoor
Wat een baasquote:
Hehehehe, het heeft voor mij een diepe persoonlijke betekenisquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:32 schreef MissExpert het volgende:
ik bedoel comfort betrays is te hard voor me lol
Oh, zo even luisterenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:32 schreef MissExpert het volgende:
ik bedoel comfort betrays is te hard voor me lol
can't imagine but okquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe, het heeft voor mij een diepe persoonlijke betekenis
Hahaha, dat vond ik leuk toen ik 12 wasquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:34 schreef MissExpert het volgende:
dit luister ik nu. kan ik nog net hendelen[youtube][/youtube]
Lees de tekst anders eensquote:
Hoor ik vakerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
Dat nummer is me ook net iets te extreem eigenlijk. Nou ja, 't grunten bevalt me niet
ik ook zoiets, soms zijn oud(ere) nummers gaafquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahaha, dat vond ik leuk toen ik 12 was
Whehehe, dat is Seal. Degene die het origineel zongquote:
I knowquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe, dat is Seal. Degene die het origineel zong
Tenacious Dquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:53 schreef MissExpert het volgende:
denk aan tenacious d en denk aan fuck her gently
[youtube][/youtube]
Ik zal even pics maken, post ik die vanavond.quote:
Tofquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal even pics maken, post ik die vanavond.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
Drummerchick, is dat geil of is dat geil
Drumlinequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Door haar wil ik Drumline weer zien.
Kijken op een date?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DrumlineDie wil ik ook weer kijken
'
Meytal Cohen is ook goed
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
Ze heeft nog veeeel meer goede covers
Is dat een bevel?quote:
Nee hoor.quote:
Stimmt.quote:
Euh, ik moet eerst buurmeisje daten.quote:
Hmm, okequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Euh, ik moet eerst buurmeisje daten.
Succesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga me maar even voorbereiden op sollicitatiegesprek.
Het gesprek is morgen pasquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nieuwe situatie is een ramp
maaarr we zijn onderweg naar de volgende klant.. in de file..
Hehe, dat wordt nog leuk dan jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
kwartier langer nodig dan voorheen, wordt lachen..
Faxie heeft misschien wel tijd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:34 schreef MissExpert het volgende:
Speciaal dagje vrijgevraagd om hele dag naar schevingen te gaan om te surfen. Nu nog een surfmaatje vinden.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu maar wachten tot het tijd is voor de volgende klant..
Nicequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie heeft misschien wel tijd.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:57 schreef NitraatPoep het volgende:
Goedenmiddag mensen, iedereen een fijn weekend gewenst
dankjewel!quote:
Doen de hele middag al over 1/3 van een topic, niet normaal johquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup.. Best wel heel stil hier..
Idd. Gebeurd niet veel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doen de hele middag al over 1/3 van een topic, niet normaal joh
verandering is niet altijd leuk...quote:
hoi!quote:
Goed, en met jou?quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:07 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Goed, en met jou?
Ja, helaas nog wel. Maar ooit is iedereen dat geweest toch?
In dit geval welquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:06 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
verandering is niet altijd leuk...
Ah, wat wil je veranderen dan?quote:
Klinkt niet bijster positief..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:08 schreef Evie het volgende:
[..]nee hoor.. kende mn zusje allang bij de geboorte
![]()
Gaat gaat
Dat het zo stil is hier.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:09 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Ah, wat wil je veranderen dan?
Volgens mij is dat al opgelost ondertussenquote:
Kloptquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:10 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al opgelost ondertussen
I don't care.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Evie rookt he, stink adem dit dat.
Mwuah.. hollander heh.. altijd terecht wat te klagenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:09 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Klinkt niet bijster positief..
Tja, als je het zo bekijkt..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwuah.. hollander heh.. altijd terecht wat te klagen
mmm roken.. alweer een uurtje niet gedaan nu.. wat een goed planquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Evie rookt he, stink adem dit dat.
hm vanavond bierfestival oa.. weet het verder nog nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:13 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Tja, als je het zo bekijkt..
Wel een leuk weekend voor de boeg dan?
bierfestival klinkt goed. ook compleet in dirndl? of dat weer net niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:14 schreef Evie het volgende:
[..]
hm vanavond bierfestival oa.. weet het verder nog nietMaar vast wel want ik hoef niet te werken
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:13 schreef Evie het volgende:
[..]
mmm roken.. alweer een uurtje niet gedaan nu.. wat een goed plan![]()
dirndl????quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:14 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
bierfestival klinkt goed. ook compleet in dirndl? of dat weer net niet?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Afkicken jij.. Als je maar geen pleisters plakt en doorrookt.
Slechte zaak.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:16 schreef Evie het volgende:
[..]alleen kauwgommetjes een tijd en gestopt.. en daarna weer begonnen met roken
Gewoon warme choco nemen, dat glibbert wel naar binnen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.,. nu keelpijn omdat ik niet genoeg gerookt heb
Prive chauffeur.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
Dilemma, morgen sollicitatiegesprek.
- Trein + de fiets
- Motor
What should i do ?
Waar ga je meer van zweten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
- Trein + de fiets
- Motor
What should i do ?
Morgen is het in het oosten droog en vrij zonnig, in het de het westen van het land is er meer bewolking en kan er af en toe wat lichte regen vallen. De middagtemperatuur ligt tussen 17 graden in het westen en plaatselijk nog 21 graden in het oosten van het land. De wind is eerst matig uit zuidwestelijke richtingen, later in de middag wordt de wind zwak en variabel, in de avond komt er een zwakke tot matige noordoostelijke wind.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
- Trein + de fiets
- Motor
What should i do ?
Geen idee eigenlijkquote:
Mwoa, tis niet een heel boeiend ritje, en het is voor een fulltime job, dus wil eigenlijk wel goed voor de dag komen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:21 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Morgen is het in het oosten droog en vrij zonnig, in het de het westen van het land is er meer bewolking en kan er af en toe wat lichte regen vallen. De middagtemperatuur ligt tussen 17 graden in het westen en plaatselijk nog 21 graden in het oosten van het land. De wind is eerst matig uit zuidwestelijke richtingen, later in de middag wordt de wind zwak en variabel, in de avond komt er een zwakke tot matige noordoostelijke wind.
Ik zou de motor pakken, misschien wel laatste mooie dag in t jaar
Ze zijn nog best prijzig ook, online iig. Misschien duitsland meer succes, weet niet of je in grensgebied zit..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:23 schreef Evie het volgende:
[..]
HEBBEN! is wel een van mn favo kleuren
O wou dat ik dat had..
Jij komt even van Leiden naar Apeldoorn?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Huur je mij in toch? Je weet....
Voor jou doe ik alles schatje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij komt even van Leiden naar Apeldoorn?
Fiets en trein it isquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkMaar motor is meer gedoe met beschermende kleding.
[..]
Mwoa, tis niet een heel boeiend ritje, en het is voor een fulltime job, dus wil eigenlijk wel goed voor de dag komen.
Wordt toch de fiets denk ik. Plus ik zou 's middags nog kunnen motor rijden.
Zoeentje heb ik in het zwart met roze, alleen dan zonder schortjequote:
Dirndl's zijn ubersexy, idd.quote:
Beetje jammer dat het treinkaartje voor de fiets zowat duurder is dan het normale treinkaartjequote:
Foto'squote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoeentje heb ik in het zwart met roze, alleen dan zonder schortje.
Oh, je neemt je fiets helemaal meequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het treinkaartje voor de fiets zowat duurder is dan het normale treinkaartje
Inderdaadquote:
Ja, er rijd geen bus waar ik heen moet, en anders is het een uur lopen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je neemt je fiets helemaal mee?
Je spreekt het uit als dirndel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind die naam strontvervelend, krijg de tering met je drdnrieinHoe lustobwekkend het er ook uit ziet.
ik zag net ergens tirolerjurkje staan, zo kun je t toch ook gewoon noemen?quote:
Ja, dat lijkt me wel mooiquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:31 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
ik zag net ergens tirolerjurkje staan, zo kun je t toch ook gewoon noemen?
BAM. perfecte figuur ook.quote:
Houd je bek, klapjosti.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe niet zo biggy met je superieure intelligentie.
Dank jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:32 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
BAM. perfecte figuur ook.
staat mooi! gave kleur idd.
Het geeft idd wel altijd zo'n moeke idee, dat je lekker tussen die heuvels kunt wegzwijmelen... oh sorry, hou al op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:33 schreef kingtoppie het volgende:
Tis wel echt iets voor borstenmensen die tiroler pakjes.
ik mis het schortje niet hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd je bek, klapjosti.
[..]
Dank je. Er hoort wel een schortje bij, maar die ben ik kwijt. Ik draag deze altijd met carnaval, dan heb ik nog hoge witte kousen aan die ik met jarretels vastmaak
.
Ik ook nietquote:
Ben je gelukkig ook niet, ging meer om de sfeer van zon jurkje. Ik vind dat altijd zo'n moeke idee.* Weet niet hoe ik het anders moet omschrijvenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik ben nog nooit moeke genoemd
.
Hoi moeke.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik ben nog nooit moeke genoemd
.
Hmm...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:35 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Ben je gelukkig ook niet, ging meer om de sfeer van zon jurkje. Ik vind dat altijd zo'n moeke idee. Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven
Ik snap het wel idd, in Duitsland loopt alles en iedereen in die jurken tijdens de bierfeesten. Soms is dat leuk, soms ook nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:35 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Ben je gelukkig ook niet, ging meer om de sfeer van zon jurkje. Ik vind dat altijd zo'n moeke idee.* Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven
*Wel op de geile manier natuurlijk.
Heeeeeeyyyy sexy laadeeeehquote:
Dat zou kunnen, dan zal mn testosteronverhouding wel iets te hoog liggen ofzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm...
Doet mij aan iets denken... Volgens mij heb ik ooit een onderzoek gelezen dat mannen denken dat vrouwen met grote borsten beter kunnen verzorgen
Gek genoeg gaat mijn focus meer op borsten liggen tov billen als ik langere tijd niet gefapt hebquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:37 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dan zal mn testosteronverhouding wel iets te hoog liggen ofzo.
komt ook door t jurkje. dat ze er altijd zo gigantisch in lijken is omdat ze vaak gigantisch zijn, ze lijken altijd kleiner volgens mij.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je grotere borsten had.
wat heeft dat met mijn gebrek aan piemel te maken dan ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gek genoeg gaat mijn focus meer op borsten liggen tov billen als ik langere tijd niet gefapt heb
Meer info is ook verkrijgbaar op navraag.
Navraag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gek genoeg gaat mijn focus meer op borsten liggen tov billen als ik langere tijd niet gefapt heb
Meer info is ook verkrijgbaar op navraag.
Geen idee, ik bracht borsten liken gewoon in verhouding met veel testosteron...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:38 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
wat heeft dat met mijn gebrek aan piemel te maken dan ?
Groot zat, imo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je grotere borsten had.
ah zo, ik las m idd verkeerd. ik denk dat na genoeg onthouding de meeste mannen nog opgewonden raken van een blote enkel, trouwens.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee, ik bracht borsten liken gewoon in verhouding met veel testosteron...
Dat heb ik namelijk
Merk vooral verschil na +- 3 dagen fap onthouding, ga dan gewoon echt zitten kijken hoe groot ze zijn en moet cleavage altijd even checken als het er is, normaal gesproken hoeft het nooit zo bij mij, maarja, blijkbaar schuilt er toch een mannetje in mij.quote:
vinniequote:
Jarretelsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd je bek, klapjosti.
[..]
Dank je. Er hoort wel een schortje bij, maar die ben ik kwijt. Ik draag deze altijd met carnaval, dan heb ik nog hoge witte kousen aan die ik met jarretels vastmaak
.
Pics van je mannelijkheid.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Merk vooral verschil na +- 3 dagen fap onthouding, ga dan gewoon echt zitten kijken hoe groot ze zijn en moet cleavage altijd even checken als het er is, normaal gesproken hoeft het nooit zo bij mij, maarja, blijkbaar schuilt er toch een mannetje in mij.
Ze lijken op die foto niet zo groot. Of ligt dat aan mij?quote:
Mweh, maar ik heb het over relatief tov billen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:40 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
ah zo, ik las m idd verkeerd. ik denk dat na genoeg onthouding de meeste mannen nog opgewonden raken van een blote enkel, trouwens.
Ik volg je erin!quote:
Ik weet niet wat jouw referentiekader is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pics van je mannelijkheid.
[..]
Ze lijken op die foto niet zo groot. Of ligt dat aan mij?
Hmz wel iets voor vanavondquote:
Die keer dat ik je heb gezien tijdens het John Carter gebeuren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw referentiekader is.
ik denk het weten dat er na de kous, een stukje bloot komt...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:44 schreef MissExpert het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mannen jarretels zo geil vinden?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:44 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
ik denk het weten dat er na de kous, een stukje bloot komt...
nooit geen is nogal dubbel. niet alle mannen vinden het leuk trouwens, en dat ze het mooi vinden wil niet zeggen dat je minder mooi bent zonder..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:44 schreef MissExpert het volgende:
Ik heb ze namelijk niet, heb tevens ook nooit geen klachten gehad.
U wilt een uitgebreid antwoord?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:44 schreef MissExpert het volgende:
Ik zou het je misschien kunnen zeggen als ik dat vond, maar dat doe ik nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:44 schreef MissExpert het volgende:
Dan ligt het aan de foto. Op die foto zijn ze net zo groot (of klein) als toentertijd bij John Carterquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die keer dat ik je heb gezien tijdens het John Carter gebeuren.
Of bedoel je wat ik groot vind? Meer dan een ferme handvol, vind ik groot.
juist ja, mijn ervaring is dat holdups over het algemeen dezelfde werking hebben als jarretels.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:45 schreef Evie het volgende:
[..]en beter zicht op die billen dan met een lelijke rotpanty.. die dus altijd te kort zijn en afzakken
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zou het je misschien kunnen zeggen als ik dat vond, maar dat doe ik niet
Dan zal mijn beeld over de tijd extermer zijn geworden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ligt het aan de foto. Op die foto zijn ze net zo groot (of klein) als toentertijd bij John Carter.
moequote:
Hmz zit toch minder fijn.. is minder mooi.. en irritantquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:46 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
juist ja, mijn ervaring is dat holdups over het algemeen dezelfde werking hebben als jarretels.
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal mijn beeld over de tijd extermer zijn geworden.
natuurlijk.quote:
Mijn vent niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:44 schreef MissExpert het volgende:
Wat ga je doeeeennn?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz wel iets voor vanavonden dan gewoon een corset aan.. en wijde rok.... ergens een schortje regelen alleen
![]()
Nee, je werkt ze omlaag door te lopen. Sowieso is het stretchy en wil het naar de weg van de minste weerstand en je benen worden naar beneden toe steeds dunner als het goed is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:45 schreef Evie het volgende:
[..]en beter zicht op die billen dan met een lelijke rotpanty.. die dus altijd te kort zijn en afzakken
als ik kousen draag is het enkel op aanvraag, en idd, dan vaak holdups. dit omdat ik de verkeerde bouw heb voor jarretels.. iets met 1 riempje strak, andere riempje los, en als het wel goed zit, het knappen van riempjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:46 schreef Samzz het volgende:
Ik draag altijd hold ups of jarretels onder jurkjes.
Zo sexyquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:46 schreef Samzz het volgende:
Ik draag altijd hold ups of jarretels onder jurkjes.
Oja, je moest vannacht om 2 uur al beginnen toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moe![]()
heb vandaag een hele lange dag erop zitten
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:47 schreef Samzz het volgende:
Nu vooral hold ups, want m'n jarretelgordel is foetsie.
Ik heb echt zooo weinig verstand van lingirie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:44 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
ik denk het weten dat er na de kous, een stukje bloot komt...
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik heb echt zooo weinig verstand van lingirie.
Maar je ziet dan toch alleen een klein stukje bovenbeen.. want gewoon string oid aan.
afhankelijk van de dame in kwestie. persoonlijk ben ik regelmatig sliploos, niet om de geil, maar omdat jurkjes soms zo strak zitten dat lingerie eronder een rollade effect geeft.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik heb echt zooo weinig verstand van lingirie.
Maar je ziet dan toch alleen een klein stukje bovenbeen.. want gewoon string oid aan.
Ik moet naar een bokbierfestivalquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat ga je doeeeennn?
[..]
Nee, je werkt ze omlaag door te lopen. Sowieso is het stretchy en wil het naar de weg van de minste weerstand en je benen worden naar beneden toe steeds dunner als het goed is.
Smakeljk etenquote:
Hoe bedoel je? Dat ze niet allemaal op dezelfde lengte zitten? Dat heb ik ook. En?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:47 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
als ik kousen draag is het enkel op aanvraag, en idd, dan vaak holdups. dit omdat ik de verkeerde bouw heb voor jarretels.. iets met 1 riempje strak, andere riempje los, en als het wel goed zit, het knappen van riempjes.
Ja, raakt weer helemaal hip. ik ben een beetje verdeeld. afhankelijk van het moment, het gezelschap, en meer van dat soort factoren vind ik dat jarretels gezien mogen worden. maar dat zijn dan maar 5% van de momenten dat je ze draagt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:49 schreef Samzz het volgende:
De H&M heeft nu trouwens een rokje met daaraan jarretels. Ik snap het nut niet zo. Is het de bedoeling dat mensen ook daadwerkelijk ZIEN dat je jarretels draagt?
Het nut is dat ze het zien als je buktquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:49 schreef Samzz het volgende:
De H&M heeft nu trouwens een rokje met daaraan jarretels. Ik snap het nut niet zo. Is het de bedoeling dat mensen ook daadwerkelijk ZIEN dat je jarretels draagt?
nou ja, als ik dan sta, de voorste mooi strak, de achterste gewoon echt los. zodra ik buk, andersom. vind ik niet erg prettig, en ook niet sexy.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat ze niet allemaal op dezelfde lengte zitten? Dat heb ik ook. En?
Nou, dat dus.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Het nut is dat ze het zien als je buktof je rokje per ongeluk iets omhoog zit.. maar verder niet nee
![]()
euhm
Dat is toch logisch, dat dat gebeurt als je buktquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:51 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
nou ja, als ik dan sta, de voorste mooi strak, de achterste gewoon echt los. zodra ik buk, andersom. vind ik niet erg prettig, en ook niet sexy.
Nope. Daarom draag ik ze ook vrij weinig in het openbaar, ik vind het niet mooi als het zichtbaar is dat je kousen draagt zo in het dagelijks leven. En mijn meeste rokjes zijn vrij kort of kruipen omhoog, dus dan maar gewoon een panty of legging.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:49 schreef Samzz het volgende:
Doe ik dus ook. Normaal ben ik van de boxers en met rokje/jurkje zie je van die lelijke bandjes. Dan maar boxerloos in jurkje/rokje lekker soppenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:49 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
afhankelijk van de dame in kwestie. persoonlijk ben ik regelmatig sliploos, niet om de geil, maar omdat jurkjes soms zo strak zitten dat lingerie eronder een rollade effect geeft.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat dus.
Maar aan dat rokje van de H&M hangt het er zeg maar 'onder'. Dus je ziet het dan altijd. Da's toch niet mooi?
zeker, en daarom draag ik ook liever holdupsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch logisch, dat dat gebeurt als je bukt.
Ik zit te kijken of ik 'm kan vinden, tot nu toe nog nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:52 schreef Evie het volgende:
[..]dat is idd niet mooi.. geeft een beetje het pippi langkous effect als je 2 verschillende kousen eronder aantrekt
Klopt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja... Jij snapt er niks van dus
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:52 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
zeker, en daarom draag ik ook liever holdups
Als ze los zitten als je staat, doe je iets verkeerd. Goede jarretels kunnen wel wat hebben, en dan heb ik het dus niet die dingen die je hier in Nederland alleen kan kopen, met 4 bandjes met slechte sluitingen eraanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:51 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
nou ja, als ik dan sta, de voorste mooi strak, de achterste gewoon echt los. zodra ik buk, andersom. vind ik niet erg prettig, en ook niet sexy.
preciesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo sexy
[..]
Oja, je moest vannacht om 2 uur al beginnen toch?
lol, bij mij dus voornamelijk in de slaapkamer, en buitenhuis de holdups, of in de winter, panty's met extra broekjes en de hele rambam.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:53 schreef Evie het volgende:
[..]doe mij maar jarretels.. kan je ook zo leuk die bandjes laten petsen op je kont of been als je je verveelt
(zou ik noooit doen)
Die sluitingen zijn ZO baggerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ze los zitten als je staat, doe je iets verkeerd. Goede jarretels kunnen wel wat hebben, en dan heb ik het dus niet die dingen die je hier in Nederland alleen kan kopen, met 4 bandjes met slechte sluitingen eraan
zou ook goed kunnen hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ze los zitten als je staat, doe je iets verkeerd. Goede jarretels kunnen wel wat hebben, en dan heb ik het dus niet die dingen die je hier in Nederland alleen kan kopen, met 4 bandjes met slechte sluitingen eraan
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die sluitingen zijn ZO bagger. Kunnen helemaal niks hebben.
Oh waren die van jou. Ze zitten best lekkerquote:
Eetsmakelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:54 schreef NitraatPoep het volgende:
ik ga eten en zo, fijne voortzetting mensen, en een goed weekend!
Hoe zien ze er uit?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh waren die van jou. Ze zitten best lekker
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]En vanavond ook nog naar de club?
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:54 schreef NitraatPoep het volgende:
ik ga eten en zo, fijne voortzetting mensen, en een goed weekend!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh waren die van jou. Ze zitten best lekker
Geen idee ik heb er nu een spijkerbroek overheen aanquote:
Doe dan maar een naaktfoto.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
Aangezien ik mijn favo jarretelgordel niet meer kan vinden, ben ik op zoek naar een nieuwe. Ik faal.
Ik ben daar gewoon eerlijk in ik vind het lekker om die dingen te dragen.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik heb er nu een spijkerbroek overheen aan
Ik kan moeilijk met jarretels op mijn werk gaan rondlopen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]Hoe durf je een broek te dragen over mijn jarretels?
Altijd nog beter dan andersom, niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:58 schreef Evie het volgende:
kan wel denk alleen dat ze heel raar opstaan te kijkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk met jarretels op mijn werk gaan rondlopen.
Waarom zou je er überhaupt een broek overheen dragen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:58 schreef Evie het volgende:
Voor de jarretels nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan andersom, niet?
Nope, springen ook constant open. Maar met mijn goede ben ik een half uur bezig met aantrekkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die sluitingen zijn ZO bagger. Kunnen helemaal niks hebben.
Giertjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan wel denk alleen dat ze heel raar opstaan te kijken
Haha ik denk niet dat ik nog serieus genomen zal wordenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan wel denk alleen dat ze heel raar opstaan te kijken
Jij wilt serieus genomen worden ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha ik denk niet dat ik nog serieus genomen zal worden
heey manquote:
Ja, dat is best wel frustrerend... Dat open springen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, springen ook constant open. Maar met mijn goede ben ik een half uur bezig met aantrekken
whehehehe dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha ik denk niet dat ik nog serieus genomen zal worden
Op een non seksuele manier wel ja. Dus dat ze naar mijn luisteren en doe wat ik ze vraag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wilt serieus genomen worden ?
Het is wel lef hebben als je het durft in de kleedkamer omkleden en lingerie dragenquote:
Hehe, ik bedoelde het natuurlijk op de seksuele manierquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op een non seksuele manier wel ja. Dus dat ze naar mijn luisteren en doe wat ik ze vraag.
Fixed.quote:Het is wel lef hebben als je het durft in de kleedkamer omkleden en vrouwelijke lingerie dragen
Door een leuke vrouw met voorbinddildo welquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, ik bedoelde het natuurlijk op de seksuele manier
Wzzpquote:
Kloptquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is best wel frustrerend... Dat open springen.
5 voor 5,- bakken bij de blokker/whatever?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kom er ineens achter dat ik nog allemaal dvd's heb
- Get Carter
- The first 9½ weeks
- View from the top
- Dan in real life
- If you only knew
- Birthday girl
Heeft iemand van jullie deze wel eens gezien?
Nee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kom er ineens achter dat ik nog allemaal dvd's heb
- Get Carter
- The first 9½ weeks
- View from the top
- Dan in real life
- If you only knew
- Birthday girl
Heeft iemand van jullie deze wel eens gezien?
Death note daar heb ik wel die film van gezien die vond ik ook erg goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee.
Je moet V for Vendetta, Mindhunters of Death Note (serie) kijken. Die zijn geweldig
Ieder zijn dingquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Door een leuke vrouw met voorbinddildo wel
[..]
Wzzp
Zoiets ja, volgens mij bij de Intertoys ofzoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt
[..]
5 voor 5,- bakken bij de blokker/whatever?
Death Note vind ik niks.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee.
Je moet V for Vendetta, Mindhunters of Death Note (serie) kijken. Die zijn geweldig
gewoon doen als je daar ooit weg gaat op je laatste werkdagquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op een non seksuele manier wel ja. Dus dat ze naar mijn luisteren en doe wat ik ze vraag.
[..]
Het is wel lef hebben als je het durft in de kleedkamer omkleden en lingerie dragen
Zelfde, wel nog een keer de 5de aan het doen. Maar het gaat wel goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
In z'n algemeenheid gaat het allemaal z'n gangetje
En daar?
Is daar een film van? Die serie is wel echt zo ongelooflijk gaafquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
Death note daar heb ik wel die film van gezien die vond ik ook erg goed
bazenconsole wel mijn broertje en zusje hebben er ook eenquote:
Vond V een leuke film, heb nu 3 keer geprobeerd de comic te lezen. Lukt me gewoon niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee.
Kijk de andere 2, ze zijn echt pareltjes in de moderne filmindustrie. Net als Shutter Island overigensquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ieder zijn ding
[..]
Zoiets ja, volgens mij bij de Intertoys ofzo
[..]
Death Note vind ik niks.
ja die is er zeker ik geloof zelfs 2 delenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Is daar een film van? Die serie is wel echt zo ongelooflijk gaaf
Goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zelfde, wel nog een keer de 5de aan het doen. Maar het gaat wel goed![]()
En hoe is het met tijntje?
Die heb ik niet. Maar ik heb ze al gevonden, zaten in een box waar "DVD's & Games" op stondquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
bazenconsole wel mijn broertje en zusje hebben er ook een
zelda spelen
Zo klinken de titels ook wel jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ieder zijn ding
[..]
Zoiets ja, volgens mij bij de Intertoys ofzo
[..]
Death Note vind ik niks.
Die heb ik gezien volgens mijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kijk de andere 2, ze zijn echt pareltjes in de moderne filmindustrie. Net als Shutter Island overigens
Die film heb ik 9 keer gezien. Hij is zo geweldig, die scène als V zich voorsteltquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond V een leuke film, heb nu 3 keer geprobeerd de comic te lezen. Lukt me gewoon niet.
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo klinken de titels ook wel ja
Oh gaaf, het was dus leuk in Parijs?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goedbinnenkort naar die dame die ik in Parijs heb ontmoet toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |