Ken je die kikker dingessen bij de Efteling?quote:
Cool, huhum, ja die!quote:
Doorzitplekken, gekkie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:24 schreef Coos het volgende:
Hebben jullie het al over de doorlig plekken van opa gehad?
Of is ie daar nog te actief voor?
Jian thx![]()
Gert, Mootie jullie moeten naar bed.
Haa, kijk nou es, de verloren zoonquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:24 schreef Coos het volgende:
Hebben jullie het al over de doorlig plekken van opa gehad?
Of is ie daar nog te actief voor?
Jian thx![]()
Gert, Mootie jullie moeten naar bed.
O,ik ben net op tijd zie ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:24 schreef mootie het volgende:
De Efteling gecombineerd met coke, dat kan best interessante dingen opleveren.
Jawel hoor. Als Ajax speelt trekt hij meestal zijn Ajax-shirt aan, maar na het 3-3 debacle (deels te danken aan het matige spel van zijn cluppie, deels doordat ze werden genaaid door een grensrechter) was hij niet echt meer gemotiveerd om dat shirt voor de rest van de avond aan te houden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:29 schreef Jian het volgende:
Volgens mij verwisselt ie normaliter nooit binnen vijf dagen van shirt, dus laat staan dat ie 2 shirts op één avond draagt. ...
Hij zal toch niet dealen aan kinderen onder de 10 jaar, hèquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:24 schreef mootie het volgende:
De Efteling gecombineerd met coke, dat kan best interessante dingen opleveren.
Staat in mijn AT en je was de laatste poster, ik geloofde mijn ogen niet.quote:
Ja, ja, jij dekt 'm door dik en dunquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jawel hoor. Als Ajax speelt trekt hij meestal zijn Ajax-shirt aan, maar na het 3-3 debacle (deels te danken aan het matige spel van zijn cluppie, deels doordat ze werden genaaid door een grensrechter) was hij niet echt meer gemotiveerd om dat shirt voor de rest van de avond aan te houden.
Zooooooooooooooooo off topic...quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Staat in mijn AT en je was de laatste poster, ik geloofde mijn ogen niet.
Hoe is het man! Ik was een paar weken geleden nog bij je in de buurt maar moe na een middag fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |