Of je kies wil resettenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Begrijp nou dat zo een pinknagel lekker krabt als je jeuk aan je kont hebt
quote:
[update]quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:51 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ja vast mop alleen heb ik een ban![]()
![]()
en ja die zou wel blijven staan hoor anders gaat er 1 wenen en schelden
Hij is nu anders mooi gesloten, lekker vroeg weer en dat in het weekend! Volgens mij moet ie 's nachts gewoon op pad om zijn duistere zaakjes te regelen, ouwe cokedealer dat het er is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft nog helemaal niet afgesloten hoor.. Hij moest alleen even rebooten.
[ afbeelding ]
Briljant, geniaal en dat op dit tijdstip. .. Alhoewel ik wel weet hoe Ger eruit ziet en dat is niet zoals Oopquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:33 schreef mootie het volgende:
Heb je wel eens aan de mogelijkheid gedacht dat de mummie gewoon opa zelf is?
Ik bedoel maar, mummie/opa.... moet het nog duidelijker?
Opa heeft nog weleens pleziér!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:33 schreef mootie het volgende:
Heb je wel eens aan de mogelijkheid gedacht dat de mummie gewoon opa zelf is?
Ik bedoel maar, mummie/opa.... moet het nog duidelijker?
Zou je Gher doen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Briljant, geniaal en dat op dit tijdstip. .. Alhoewel ik wel weet hoe Ger eruit ziet en dat is niet zoals Oop
Een tarrel in oma's oog schiet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Opa heeft nog weleens pleziér!
Bijvoorbeeld bij een liedje over HEMA worst.![]()
Of als hij succesvol met zijn pinknagel een tarrel eh.. nou laat ook maar.
Zou opa ook "Nacht Van De Popmuziek" gekeken hebben? Wij wel volgens mij.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Een tarrel in oma's oog schiet?
Ik neem meteen aan dat hij dat hilarisch vindt.
Django Dinges ofzo...... of hoe heet die andere pipo, Manke Nelis. Je moet het een beetje in die hoek zoeken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou opa ook "Nacht Van De Popmuziek" gekeken hebben? Wij wel volgens mij.
Er ontbrak nog wel wat. Wat is eigenlijk opa's absolute held, qua artiest?
Manke Nelisquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou opa ook "Nacht Van De Popmuziek" gekeken hebben? Wij wel volgens mij.
Er ontbrak nog wel wat. Wat is eigenlijk opa's absolute held, qua artiest?
Als ie kledingstukken uitrekt, kan me niet schelen wat, dan kijk ik niet ...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, genieten van Oops tetjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |