Ken je die kikker dingessen bij de Efteling?quote:
Cool, huhum, ja die!quote:
Doorzitplekken, gekkie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:24 schreef Coos het volgende:
Hebben jullie het al over de doorlig plekken van opa gehad?
Of is ie daar nog te actief voor?
Jian thx![]()
Gert, Mootie jullie moeten naar bed.
Haa, kijk nou es, de verloren zoonquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:24 schreef Coos het volgende:
Jian thx![]()
O,ik ben net op tijd zie ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:24 schreef mootie het volgende:
De Efteling gecombineerd met coke, dat kan best interessante dingen opleveren.
Jawel hoor. Als Ajax speelt trekt hij meestal zijn Ajax-shirt aan, maar na het 3-3 debacle (deels te danken aan het matige spel van zijn cluppie, deels doordat ze werden genaaid door een grensrechter) was hij niet echt meer gemotiveerd om dat shirt voor de rest van de avond aan te houden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:29 schreef Jian het volgende:
Volgens mij verwisselt ie normaliter nooit binnen vijf dagen van shirt, dus laat staan dat ie 2 shirts op één avond draagt. ...
Hij zal toch niet dealen aan kinderen onder de 10 jaar, hèquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:24 schreef mootie het volgende:
De Efteling gecombineerd met coke, dat kan best interessante dingen opleveren.
Staat in mijn AT en je was de laatste poster, ik geloofde mijn ogen niet.quote:
Ja, ja, jij dekt 'm door dik en dunquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jawel hoor. Als Ajax speelt trekt hij meestal zijn Ajax-shirt aan, maar na het 3-3 debacle (deels te danken aan het matige spel van zijn cluppie, deels doordat ze werden genaaid door een grensrechter) was hij niet echt meer gemotiveerd om dat shirt voor de rest van de avond aan te houden.
Zooooooooooooooooo off topic...quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Staat in mijn AT en je was de laatste poster, ik geloofde mijn ogen niet.
Hoe is het man! Ik was een paar weken geleden nog bij je in de buurt maar moe na een middag fietsen.
BB King, Gary Moore, Elvis en Muddy Waters. In willekeurige volgordequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou opa ook "Nacht Van De Popmuziek" gekeken hebben? Wij wel volgens mij.
Er ontbrak nog wel wat. Wat is eigenlijk opa's absolute held, qua artiest?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:24 schreef Coos het volgende:
Jian thx![]()
Alles hetzelfde hier Lies. Saai hè?quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Staat in mijn AT en je was de laatste poster, ik geloofde mijn ogen niet.
Hoe is het man! Ik was een paar weken geleden nog bij je in de buurt maar moe na een middag fietsen.
Je weet me toch te vinden!!quote:
Dat ze op zijn schoot zitten en hij laat ze een bolletje coke uit zijn bioscoopbroekzak graaien?quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij zal toch niet dealen aan kinderen onder de 10 jaar, hè
Besnorde mannen die Richard Wagner als ster hebben. Da's pas engquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:01 schreef Jian het volgende:
Als je trouwens zoekt op Django Dinges dan krijg je Django Reinhardt maar dat is 'm niet. De ster van Oop is Django Wagner, da's pas erg
Jij ben helemaal erg!quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ze op zijn schoot zitten en hij laat ze een bolletje coke uit zijn bioscoopbroekzak graaien?
Ik hoop het niet.
O Lies, ik heb een zooi Polen in huis gehad en nu is alles weer echt wit dus ik heb nu ook een rookhok. De schuur.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik dat toegeef ben ik ook saai.Hier ook hetzelfde.
Lang geleden man!
Nee hoor. Toen ik hem heel subtiel een beetje sarde met het feit dat ze met dit spel volgende week een goede beurt gaan maken tegen Feyenoord riskeerde ik zelfs een ban.quote:
Mmm, dat is nog niet zo verrot natuurlijkquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
BB King, Gary Moore, Elvis en Muddy Waters. In willekeurige volgorde
Tsssk, die leverworst in zijn hol doet hem een stuk meer. Daar ben ik heilig van overtuigd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm, dat is nog niet zo verrot natuurlijk
Ze heeft bij Oop al in PM om korting lopen slijmen hoor.quote:
oooh god ja, die verbouwing, er komen allemaal herinneringen boven nu, Hoe is het het die gekke buurman?quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:32 schreef Coos het volgende:
[..]
O Lies, ik heb een zooi Polen in huis gehad en nu is alles weer echt wit dus ik heb nu ook een rookhok. De schuur.Of is dat te off topic?
Jeuzus, goeie ideeën zeg .....quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:31 schreef Klaploper het volgende:
Leeft deze vent nog steeds? Laten we Bea van haar kroon stoten en deze kerel tot koning kronen.
Wel knap dat je dit topic zo lang in leven hebt weten te houden. Nu gaat het tenminste ergens over.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Toen ik hem heel subtiel een beetje sarde met het feit dat ze met dit spel volgende week een goede beurt gaan maken tegen Feyenoord riskeerde ik zelfs een ban.
quote:
vindt ie gewoon lekkahquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsssk, die leverworst in zijn hol doet hem een stuk meer. Daar ben ik heilig van overtuigd.
Pim is ook oké en ook nog op natuurlijk. Hij moet even rustig met de alcohol doen ivm kuurtje.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
oooh god ja, die verbouwing, er komen allemaal herinneringen boven nu, Hoe is het het die gekke buurman?Dus we gaan de hele avond in de schuur zitten? Gezellig!
Jij komt niet voor de soep ouwe!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |