Maak hem maar liever president dan. Oop heeft niet zo'n hoge pet op van de monarchie, om maar eens een understatement te gebruiken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:31 schreef Klaploper het volgende:
Leeft deze vent nog steeds? Laten we Bea van haar kroon stoten en deze kerel tot koning kronen.
Pim woont naast je toch? Die bedoelde ik niet, Ik weet niet meer hoe hij heet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Pim is ook oké en ook nog op natuurlijk. Hij moet even rustig met de alcohol doen ivm kuurtje.![]()
Dus maar een fles rum per dag hè.
O, Martin! Hou op!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pim woont naast je toch? Die bedoelde ik niet, Ik weet niet meer hoe hij heet.
Dat meen je niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:43 schreef Coos het volgende:
Gert zit zeker al in een taxi deze kant op.
Doen we!. oke? En neem die ouwe relnegert vooral ook mee!quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden jullie weer eens te zien.
Op naar de 100!!quote:
Voor deze knappe prestatie mag Fok weleens wat terug doen.quote:
Nee ik ga zo slapen. Heb logéés. Maar het hád gekund!quote:
Nee joh, hij wordt oud.quote:
Ik keek al of er een taxi voor mijn deur stondquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik ga zo slapen. Heb logéés. Maar het hád gekund!
Heeft ie een rijbewijs dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Doen we!. oke? En neem die ouwe relnegert vooral ook mee!![]()
Hè??quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook! Hoe oud ben jij ondertussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |