PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Zijn ze ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die tieten zijn te mooi om echt te zijn in de OP
Is het nog altijd com.trquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:10 schreef GuRBuH het volgende:
Vieze buitenlander, ga op Fok.tu topics stelen
H, ik krijg nu ook een dj vu-gevoel!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:13 schreef Lindgren. het volgende:
Verradende Duitsers. Ik krijg een beetje een dj vu-gevoel.
[ afbeelding ]
* Lindgren. iets over 1945 mompelt
Dan ga je toch niet meerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tussenuur voor het laatste uur dat je uit bent![]()
Haha, geen zin om het op te zoekenquote:
Hahaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
H, ik krijg nu ook een dj vu-gevoel!
En die wilde jij ruilen tegen mijn Hernanes die voor 110 gingquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:56 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
En bedankt. Bank is flink aangevuld![]()
Laagste BIN is nu 95.000, niet verwacht dat hij zo snel zou verkopen voor die prijs en mijn formatie.
Moet gaan van m'n maquote:
Jij zei dat je hem voor 100k niet kwijt raaktequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
En die wilde jij ruilen tegen mijn Hernanes die voor 110 ging
Wel lekker weer buiten, maar wat een debielen weer in de supermarkt. Stond ook nog achter een hippie vrouw, moest me echt inhouden om geen opmerking te maken, maar het is gelukt
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat had je gestuurd aan die mof dan?
Het was dus deze knul.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef Lindgren. het volgende:
In de bronzen finale tegen een Duitse flikker met een 4-4-1-1 ultra defensive en alleen paar pace. Kwam 0-1 achter door een absurd lucky goaltje, toen 0-2 en hij het hele veld over rennen met ssshhhhh, i can't hear you. Dat maakte me alleen maar meer geconcentreerd en ik kwam terug tot 1-2. Uiteraard ook even gevierd.. Direct vanaf de aftrap, bal naar de rechterkant van hem, cutback, doelpunt. 1-3. Celebrations en herhalingen hebben weer zo'n 10 minuten geduurd. Enfin, je kent het wel.
Nog geconcentreerder gaan spelen en in de 88' en 90'+2 maakt Kandji de 3-3
Heerlijk het hele veld overgerend natuurlijk.
In de verlenging de dikverdiende 3-4 gemaakt en hem nog een lief berichtje gestuurd. Gaylord.
Als je dronken was had je het zeker anders aangepaktquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
En die wilde jij ruilen tegen mijn Hernanes die voor 110 ging
Wel lekker weer buiten, maar wat een debielen weer in de supermarkt. Stond ook nog achter een hippie vrouw, moest me echt inhouden om geen opmerking te maken, maar het is gelukt
Eerst niet nee, maar later wel voor meerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij zei dat je hem voor 100k niet kwijt raakte
Dan had ik haar meegenomen jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je dronken was had je het zeker anders aangepakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |