abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119312698
Camping bij de fountain is in 2 nog altijd verboden toch?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_119313063
Niks is verboden :P voor veel dingen zijn inmiddels al lang een tegenmaatregel verzonnen (als in, dat je niet zomaar kan backdooren met die protection etc)

Misschien is het een kwestie van goede manieren :P maar verder als iemand het lukt bij je fountain te campen heb je toch al praktisch verloren
pi_119314870
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:00 schreef Seam het volgende:
Camping bij de fountain is in 2 nog altijd verboden toch?
gewoon tangos kopen en jezelf verstoppen als ze dat doen,
of smoke doen en in je fountain gaan staan zodat ze je niet zien

en nee is niet verboden ;)
net zoals je ook de fountain mag afschermen met veno plaguewards // es fissure
pi_119315213
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:22 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

gewoon tangos kopen en jezelf verstoppen als ze dat doen,
of smoke doen en in je fountain gaan staan zodat ze je niet zien

en nee is niet verboden ;)
net zoals je ook de fountain mag afschermen met veno plaguewards // es fissure
Jezus wat gay. Jammer om te zien hoe imba sommige heroes nog altijd zijn. Met name noob heroes als drow cent en ursa moeten echte getweaked worden. Ik dacht dat ze dat in deel 2 wel zouden verbeteren.
pi_119318056
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:36 schreef Seam het volgende:

[..]

Jezus wat gay. Jammer om te zien hoe imba sommige heroes nog altijd zijn. Met name noob heroes als drow cent en ursa moeten echte getweaked worden. Ik dacht dat ze dat in deel 2 wel zouden verbeteren.
deel 2 is gewoon een stand alone met beter engine en het is nog beta ;)

verder moet je wel rekening mee houden dat drow en ursa alleen goed zijn wanneer je niet als team speelt, en als je op high match-making skill zit dan kan je bijna alleen maar feeden met drow en ursa omdat iedereen weet hoe je ertegen moet spelen. dus balancen is niet zo super makkelijk

cent is wel flink imba op high iig ;), maar die is zelfs generft in de laatste patch, misschien moeten ze die ulti nog een keertje tweaken idd
pi_119321680
Of Russen zijn fucking slecht of ze zijn holy Dendi immortal 2. Er tussen in bestaat niet. Helaas is 99% het eerste :p
pi_119323158
Russen zijn echt kut ja, maar die grieken kunnen er ook wat van. Nooit in het Engels praten en altijd denken dat ze geweldig zijn terwijl ze er niks van kunnen. Ik zit me nu al zovaak op te vreten omdat die egotrippers hun gang willen gaan.
pi_119323680
Ik merk sowieso niet dat er veel gecommuniceerd wordt in-game. Of mensen nu russisch zijn of engels of spaans of wat dan ook. Ben altijd de enige die een beetje iedereen probeert te sturen..
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  zaterdag 17 november 2012 @ 21:19:54 #284
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_119324964
quote:

[..]

Niks mis met Ursa hoor, het is alleen een pubstomp hero.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  zondag 18 november 2012 @ 03:59:06 #285
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_119334926
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:49 schreef Baalhaar het volgende:
Ik merk sowieso niet dat er veel gecommuniceerd wordt in-game. Of mensen nu russisch zijn of engels of spaans of wat dan ook. Ben altijd de enige die een beetje iedereen probeert te sturen..
Ik vind het wel een interessant fenomeen. Je zou denken dat mensen makkelijk communiceren online maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Bij andere online spellen heb ik het niet gemerkt, maar ik denk dat communiceren door middel van chat niet zo goed werkt. Het is bijvoorbeeld leuker en makkelijker om te communiceren door dingen te doen in een spel i.p.v. het letterlijk uit te typen.

Natuurlijk zal Valve er niks aan doen omdat ze achterlijk zijn maar dat wist ik al. :)
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_119336298
er is nu wel (dacht ik) zon chatroos, beetje battlefield style dat je mensen wat snels kan vertellen

ik type vaak ook niet omdat ik dan lasthits mis, maar na laning fase type ik meestal wel veel
  zondag 18 november 2012 @ 11:08:59 #287
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_119337073
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 03:59 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Natuurlijk zal Valve er niks aan doen omdat ze achterlijk zijn maar dat wist ik al. :)
Vertel, welk geweldige idee heb jij dan.
pi_119337447
Ik typ altijd wel, even tussen de lasthits door moet kunnen.
pi_119350255
quote:

[..]

Ik vind het wel een interessant fenomeen. Je zou denken dat mensen makkelijk communiceren online maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Bij andere online spellen heb ik het niet gemerkt, maar ik denk dat communiceren door middel van chat niet zo goed werkt. Het is bijvoorbeeld leuker en makkelijker om te communiceren door dingen te doen in een spel i.p.v. het letterlijk uit te typen.

Ik denk er dus precies hetzelfde over. Waarschijnlijk heeft het er mee te maken dat het gewoon niet handig is om even iets te typen terwijl je dota speelt. Ik heb vaak genoeg gehad dat de teammate in mijn lane de tegenstander disabled in de hoop op een kill met mijn hulp erbij, maar dat ik net wat zat te typen. Ja, dat kost je dan een kill.

Ik heb zelf jarenlang cod gespeeld op hoog niveau en daar was het dan wel weer anders, in pub games overstroomde de chat altijd en ging het meestal over de meest onzinnige dingen. Maar dat heeft er weer mee te maken dat het een ander spelletje is, speel je search en destroy en ga je dood, dan moet je meestal een minuut wachten voordat je weer verder kan spelen. In de tussen tijd gebruikt iedereen dus de chat om de tijd te doden. :)
  zondag 18 november 2012 @ 18:16:44 #290
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_119350272
quote:

[..]

De heroes zijn in dota2 voor 99% hetzelfde als in 1. Heroes als ursa doen het soms goed in pubs maar dit komt omdat mensen niet weten hoe ze ertegen moeten spelen, ze zijn tevens makkelijk te spelen maar zeker niet imba imo. Centaur zal misschien nog een kleine nerf krijgen als zijn win% zo relatief hoog blijft.
  zondag 18 november 2012 @ 18:17:36 #291
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_119350308
quote:

[..]

Valve achterlijk noemen. :')
  maandag 19 november 2012 @ 00:09:46 #292
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_119370564
Rampage gehaald met Luna, nog verloren ;( .

https://dotabuff.com/matches/64957523

Is ook onmogelijk te carryen ook :D.
pi_119370813
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:09 schreef Salamando het volgende:
Rampage gehaald met Luna, nog verloren ;( .

https://dotabuff.com/matches/64957523

Is ook onmogelijk te carryen ook :D.
Die kiest ook niemand meer terwijl zijn echt belachelijk sterk is :)
  maandag 19 november 2012 @ 07:59:51 #294
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_119373822
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 00:16 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Die kiest ook niemand meer terwijl zijn echt belachelijk sterk is :)
klopt, maar ze is lategame niet zo dik als een true carry. Maar ze is wel iemand die al heel snel sterk wordt en redelijk blijft :D vooral als je goede items hebt. Maar de game van Salamando is een typisch voorbeeld van al het geld in het team zit bij 1 persoon en van de rest kan daardoor niemand ook maar een beetje gaan :P

En wat een faalnaix, die had langer moeten farmen in het bos!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 19 november 2012 @ 08:02:47 #295
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_119373841
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:45 schreef Maisnon het volgende:
Ah ik zie dat Bol der Verversing, Knipper-Dolk, en Bloedsteen tot de situatie afhankelijke artikelen behoren
ik vind bloedsteen en bol der verversing nog wel gaaf klinken. Maar ik vraag mij altijd af, hebben engelsen dit zelf ook? Dat ze hun eigen taal knulliger vinden klinken en een vreemde gaver?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_119376702
Ik had ook ooit een game met Luna die we aardig aan het verliezen waren. Op een gegeven moment dacht ik fuck it: ik ga Divine, kreeg een paar rampages en we wonnen :-)
https://dotabuff.com/matches/23527688
pi_119379673
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 08:02 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ik vind bloedsteen en bol der verversing nog wel gaaf klinken. Maar ik vraag mij altijd af, hebben engelsen dit zelf ook? Dat ze hun eigen taal knulliger vinden klinken en een vreemde gaver?
Nee ik heb er helemaal geen last van. In het Nederlands vind ik het juist vreemd dat er zoveel woorden uit andere talen worden overgenomen. Veel duits ook, wat ik wel had verwacht :+
Maar Nederlands is sowieso een afschuwelijke taal, zeker gesproken.
Eigenlijk iedereen in mijn familie is het daar met mij eens :P
Ik ben Brits/Welsh
pi_119381903
Nevermore met Lothars, Sange, Desolater & BKB O+ :D :D
WhatTheHeckRichardSpeck schreef het volgende:
Don't keep me for the fool....
  maandag 19 november 2012 @ 14:08:57 #299
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_119382957
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:37 schreef DhrIns het volgende:
Nevermore met Lothars, Sange, Desolater & BKB O+ :D :D
Ik probeer af te stappen van Lothar's Edge, het is leuk in pubs, maar tegen een beetje een competent team heb je 3k gold in het putje gegooid voor een item dat makkelijk gecounterd wordt.
pi_119383032
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 14:08 schreef Salamando het volgende:

[..]

Ik probeer af te stappen van Lothar's Edge, het is leuk in pubs, maar tegen een beetje een competent team heb je 3k gold in het putje gegooid voor een item dat makkelijk gecounterd wordt.
Kan ik begrijpen, maar als je het op het juiste moment gebruikt ben je sneller met je ulti dan zij met counteren. Dagger is een andere optie, ulti starten en dan met dagger erin knallen ! :D Was thans mogelijk in Dota 1, zal in Dota 2 ook wel kunnen...
WhatTheHeckRichardSpeck schreef het volgende:
Don't keep me for the fool....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')