gewoon tangos kopen en jezelf verstoppen als ze dat doen,quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:00 schreef Seam het volgende:
Camping bij de fountain is in 2 nog altijd verboden toch?
Jezus wat gay. Jammer om te zien hoe imba sommige heroes nog altijd zijn. Met name noob heroes als drow cent en ursa moeten echte getweaked worden. Ik dacht dat ze dat in deel 2 wel zouden verbeteren.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:22 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
gewoon tangos kopen en jezelf verstoppen als ze dat doen,
of smoke doen en in je fountain gaan staan zodat ze je niet zien
en nee is niet verboden
net zoals je ook de fountain mag afschermen met veno plaguewards // es fissure
deel 2 is gewoon een stand alone met beter engine en het is nog betaquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Jezus wat gay. Jammer om te zien hoe imba sommige heroes nog altijd zijn. Met name noob heroes als drow cent en ursa moeten echte getweaked worden. Ik dacht dat ze dat in deel 2 wel zouden verbeteren.
Niks mis met Ursa hoor, het is alleen een pubstomp hero.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Jezus wat gay. Jammer om te zien hoe imba sommige heroes nog altijd zijn. Met name noob heroes als drow cent en ursa moeten echte getweaked worden. Ik dacht dat ze dat in deel 2 wel zouden verbeteren.
Ik vind het wel een interessant fenomeen. Je zou denken dat mensen makkelijk communiceren online maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Bij andere online spellen heb ik het niet gemerkt, maar ik denk dat communiceren door middel van chat niet zo goed werkt. Het is bijvoorbeeld leuker en makkelijker om te communiceren door dingen te doen in een spel i.p.v. het letterlijk uit te typen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:49 schreef Baalhaar het volgende:
Ik merk sowieso niet dat er veel gecommuniceerd wordt in-game. Of mensen nu russisch zijn of engels of spaans of wat dan ook. Ben altijd de enige die een beetje iedereen probeert te sturen..
Vertel, welk geweldige idee heb jij dan.quote:Op zondag 18 november 2012 03:59 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Natuurlijk zal Valve er niks aan doen omdat ze achterlijk zijn maar dat wist ik al.
Ik denk er dus precies hetzelfde over. Waarschijnlijk heeft het er mee te maken dat het gewoon niet handig is om even iets te typen terwijl je dota speelt. Ik heb vaak genoeg gehad dat de teammate in mijn lane de tegenstander disabled in de hoop op een kill met mijn hulp erbij, maar dat ik net wat zat te typen. Ja, dat kost je dan een kill.quote:Op zondag 18 november 2012 03:59 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ik vind het wel een interessant fenomeen. Je zou denken dat mensen makkelijk communiceren online maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Bij andere online spellen heb ik het niet gemerkt, maar ik denk dat communiceren door middel van chat niet zo goed werkt. Het is bijvoorbeeld leuker en makkelijker om te communiceren door dingen te doen in een spel i.p.v. het letterlijk uit te typen.
Natuurlijk zal Valve er niks aan doen omdat ze achterlijk zijn maar dat wist ik al.
De heroes zijn in dota2 voor 99% hetzelfde als in 1. Heroes als ursa doen het soms goed in pubs maar dit komt omdat mensen niet weten hoe ze ertegen moeten spelen, ze zijn tevens makkelijk te spelen maar zeker niet imba imo. Centaur zal misschien nog een kleine nerf krijgen als zijn win% zo relatief hoog blijft.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Valve achterlijk noemen.quote:Op zondag 18 november 2012 03:59 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Die kiest ook niemand meer terwijl zijn echt belachelijk sterk isquote:Op maandag 19 november 2012 00:09 schreef Salamando het volgende:
Rampage gehaald met Luna, nog verloren.
https://dotabuff.com/matches/64957523
Is ook onmogelijk te carryen ook.
klopt, maar ze is lategame niet zo dik als een true carry. Maar ze is wel iemand die al heel snel sterk wordt en redelijk blijftquote:Op maandag 19 november 2012 00:16 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Die kiest ook niemand meer terwijl zijn echt belachelijk sterk is
ik vind bloedsteen en bol der verversing nog wel gaaf klinken. Maar ik vraag mij altijd af, hebben engelsen dit zelf ook? Dat ze hun eigen taal knulliger vinden klinken en een vreemde gaver?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:45 schreef Maisnon het volgende:
Ah ik zie dat Bol der Verversing, Knipper-Dolk, en Bloedsteen tot de situatie afhankelijke artikelen behoren
Nee ik heb er helemaal geen last van. In het Nederlands vind ik het juist vreemd dat er zoveel woorden uit andere talen worden overgenomen. Veel duits ook, wat ik wel had verwachtquote:Op maandag 19 november 2012 08:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik vind bloedsteen en bol der verversing nog wel gaaf klinken. Maar ik vraag mij altijd af, hebben engelsen dit zelf ook? Dat ze hun eigen taal knulliger vinden klinken en een vreemde gaver?
Ik probeer af te stappen van Lothar's Edge, het is leuk in pubs, maar tegen een beetje een competent team heb je 3k gold in het putje gegooid voor een item dat makkelijk gecounterd wordt.quote:Op maandag 19 november 2012 13:37 schreef DhrIns het volgende:
Nevermore met Lothars, Sange, Desolater & BKB![]()
![]()
Kan ik begrijpen, maar als je het op het juiste moment gebruikt ben je sneller met je ulti dan zij met counteren. Dagger is een andere optie, ulti starten en dan met dagger erin knallen !quote:Op maandag 19 november 2012 14:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik probeer af te stappen van Lothar's Edge, het is leuk in pubs, maar tegen een beetje een competent team heb je 3k gold in het putje gegooid voor een item dat makkelijk gecounterd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |