SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tips en trics:
beginnersleesstof
http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck
hero highlights met wat elke spel voor elke hero doet
http://www.youtube.com/playlist?list=PL86E04995E07F6BA8
tips en tricks per hero
http://www.dotafire.com/
learn to play videos van razor academy
Binnenkort: The international 2
http://www.dota2.com/international/location/event/
Ik hou me aanbevolen, ben al maanden bezig een key te regelen maar zonder succes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:07 schreef Frag_adder het volgende:
heeft iedereen trouwens die email gehad om meer mensen te kunnen inviten? anders kan ik nog mensen dota 2 geven namelijk
Oh? Ik kreeg via de e-mail een melding dat ik dota als een gift kreeg om weg te geven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:07 schreef PBateman1978 het volgende:
WTF, ik keek op steam naar de dota pagina, staat er ''You already own this game'' terwijl ie helemaal niet in mijn library staat.
Nu aan 't downloaden.
Geen key meer nodig dus...
Snap er niks van, maar het is een leuke verrassing.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:08 schreef Xetran het volgende:
[..]
Oh? Ik kreeg via de e-mail een melding dat ik dota als een gift kreeg om weg te geven.
Jij bent er zo een! gg team noobs i sit in fountain finish pls im afkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:16 schreef Wii-Style het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom er geen /resign of /concede optie is voor dit spel. Voor 'eSports' lijkt het mij niet ongewoon, Guild Wars 1 had het namelijk. Als het duidelijk is dat je niet gaat winnen leg je je er bij neer en is het spel eerder voorbij.
beetje hypocriet vind je niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jij bent er zo een! gg team noobs i sit in fountain finish pls im afk
ik snap je post nietquote:
Heb ik wel een keer meegemaakt dat iemand dat deed. Maar als onze rax aan top, mid en bot weg zijn dan heb ik geen zin meer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jij bent er zo een! gg team noobs i sit in fountain finish pls im afk
helemaal als de tegenpartij dan de hele tijd bij je fountain blijft plakken als je obviously al verloren hebt en dan maar blijft tijdrekken voor meer leedvermaakquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:05 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Heb ik wel een keer meegemaakt dat iemand dat deed. Maar als onze rax aan top, mid en bot weg zijn dan heb ik geen zin meer.
Ik heb de meest ongelovelijke turn arounds gezien, concede zorgt er alleen voor dat je opgeven laagdrempeliger maakt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:16 schreef Wii-Style het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom er geen /resign of /concede optie is voor dit spel. Voor 'eSports' lijkt het mij niet ongewoon, Guild Wars 1 had het namelijk. Als het duidelijk is dat je niet gaat winnen leg je je er bij neer en is het spel eerder voorbij.
Ja dat gevoel heb ik dus ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:12 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Ik heb de meest ongelovelijke turn arounds gezien, concede zorgt er alleen voor dat je opgeven laagdrempeliger maakt.
Naast het feit dat ik het helemaal met je eens ben, fuck yeah bladerunner referencequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik dus ook
[ afbeelding ]
I've seen things you people wouldn't believe. Ancients on fire backdoored by Furion. I watched towers fall in the dark base-raced after 156 minutes. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to /concede.
Ja of als ze in een rijtje gaan campen voor je spawn om zoveel mogelijk kills te krijgen, zo stront vervelendquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:11 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
helemaal als de tegenpartij dan de hele tijd bij je fountain blijft plakken als je obviously al verloren hebt en dan maar blijft tijdrekken voor meer leedvermaak
Ik wacht op de Pyrion Flax announcerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:30 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb de Storm Spirit mega-kill announcer gekocht. Niet zo goed als ik had verwacht maar toch best goed. Voor een één of andere reden moet ik altijd lachen als hij zegt Dooouuuble kill!
Hier staat copies, dus dat betekent minimaal 2quote:Invite your friends
You have extra copies of Dota 2 to give away
Ik kreeg bij het afsluiten van dota 2 ook nog eens zo'n scherm van steam waarop stond dat ik 2 copies zou hebben, zie er alleen slechts eentje staan..quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:45 schreef hehehe het volgende:
[..]
Hier staat copies, dus dat betekent minimaal 2. Ik heb er maar 1. Hoor ik er meer te hebben of is het gewoon gemakzucht van ze?
Well chill trouwens, zo spontaan een invite.
1 copy heb je gekocht + 1 die heb je gekregen = 2quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:56 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik kreeg bij het afsluiten van dota 2 ook nog eens zo'n scherm van steam waarop stond dat ik 2 copies zou hebben, zie er alleen slechts eentje staan..
Oh, op die fiets. Hehequote:Op zondag 21 oktober 2012 11:19 schreef Burrito het volgende:
[..]
1 copy heb je gekocht + 1 die heb je gekregen = 2
geen dank.
Wauw aan force staff heb je ook niks meerquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:54 schreef hehehe het volgende:
[..]
Geheel onverwachts trouwens: nu al weer een nieuwe update: 6.76
http://www.playdota.com/changelogs/6.76
Ik ga m nu doorlezen.
Kocht jij Force Staff voor 10 damage en attackspeed? Zo nee: dan is er niks verandert voor jouquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:15 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Wauw aan force staff heb je ook niks meer
`quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En mag ik ze champs noemen of gaat het volk dan brullen dat het een andere naam heeft?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:07 schreef hehehe het volgende:
Lich, Crystal Maiden, Zeus en Lion zijn wel makkelijke INT heroes.
Moeilijkere INT heroes zijn Visage, Puck, Chen en Invoker.
Makkelijke AGI heroes zijn vooral SA, Sniper, Magina, Mortred en Bloodseeker
Moeilijker AGI is Mirana, Venge (omdat ie meer een support is), Lone Druid, Shadowfiend, Meepo en Spectre
Sniper is wel makkelijk omdat hij niet bijzonder veel hoeft te doen maar het is moeilijk om met hem full te carry'en want hij is van papier en heeft geen escape
Makkelijk STR is Skeleton King, Sven, Axe, Lycan en Spirit Breaker
Moeilijker STR is Pudge, Wisp, Beastmaster en Dirge.
Nu ligt het er natuurlijk wel altijd aan wie je tegenover je hebt en wat je uiteindelijk met de hero wil doen (semicarry, carry of support etc)
Speel astjeblieft geen carry als je niet 300 GPM op zijn minst kan halenquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:33 schreef hehehe het volgende:
Nee, Lycan inderdaad niet meer. Na de jungle nerf. Magina is nog wel makkelijk. Als je niet op je eentje bent aangesteld dan hoef je niet bijzonder goed te kunnen carry'en.
Dat is het juist, je kunt makkelijk meer hebben als noob Magina ;-)quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
Speel astjeblieft geen carry als je niet 300 GPM op zijn minst kan halen.
Nee, als je noob bent kan je namelijk niet fatsoenlijk lasthitten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:03 schreef hehehe het volgende:
[..]
Dat is het juist, je kunt makkelijk meer hebben als noob Magina ;-)
wacht gewoon op patch analysisquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:54 schreef hehehe het volgende:
[..]
Oh, op die fiets. Hehe
Geheel onverwachts trouwens: nu al weer een nieuwe update: 6.76
http://www.playdota.com/changelogs/6.76
Ik ga m nu doorlezen.
e: Ah, veel coole remakes. Nog wel even zien hoe het uit gaat pakken maar ik ben er wel positief over. Ook mooi dat bijna alle boots zijn generfd. Er wordt zoveel gebuffd qua cooldowns enzo dat het bijna op LoL begint te lijken.
Switchen kan gewoon?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:50 schreef Frag_adder het volgende:
Ik mis de allrandom mode en de mogelijkheid tot switchen echt zwaar
switch heette het toch bij de oude dota? dat je kon ruilen van held.quote:
hoe werkt dat dan? bij dota 2quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:55 schreef Burrito het volgende:
Als je een hero randomt die je toch niet wilt kan je gewoon swappen/switchen als iemand een hero heeft die jij liever wilt (en hij wilt ook ruilen)
quote:
druk op scorebord (default "/ ")quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:04 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat vraag ik me ook af, ik hoor alleen mensen zeggen dat het nog niet kan.
Ah vandaar, ik speel enkel SD.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
[..]
druk op scorebord (default "/ ")
en dan op een player en dan "swap player"
kan niet in SD (en weet niet zeker maar waarschijnlijk ook niet met RD)
Dire he, Dirge is undyingquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:46 schreef hehehe het volgende:
Switch is met een speler van de tegenstander ruilen, dus bijvoorbeeld van Radiant naar Dirge (dit kan overigens (nog) niet)
Swap is van hero wisselen van je eigen team.
Tegen het einde kan je gewoon bij de spawn plek van de tegenstander wachten en de bots lopen gewoon door zonder aan te vallen..quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef Wii-Style het volgende:
WTF. Zojuist een unfair co-op bot match gespeeld met een Luna speler. 1000 xp/min
Laten we niet deze kant opgaan met dit topic, de 'ik ben verdomme beter dan jij, en jij kan er geen reet van kant'quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Wii-Style het volgende:
Waarom is er geen Fok! tournament.
Ik kan jullie makkelijk aan namelijk.
Snap ik, maar genoeg mensen die er op happenquote:
KOM DANNquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Wii-Style het volgende:
Waarom is er geen Fok! tournament.
Ik kan jullie makkelijk aan namelijk.
Echte mannen spelen zonder regels 1v1quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:53 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
KOM DANN![]()
ik lasthit je eruit met 85 lasthits in 10 mins met crystal maiden
-apomsh
eerste 3 kill of 2 towers
geen bottle crow, usable items(behalve stick),vangod,linkens,hood
dit zijn de officiele regels voor 1op1 omdat het anders saai is, met regen // linken of mekanism ofzoietsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:32 schreef hehehe het volgende:
[..]
Echte mannen spelen zonder regels 1v1
Officiële regelsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:56 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
dit zijn de officiele regels voor 1op1 omdat het anders saai is, met regen // linken of mekanism ofzoiets
dit maakt het juist mannelijk
en bla bla teamgame bla bla zeggen de mensen die niet durven,
dus wachten op de -sh command en we kunnen het uitvechtne!
Gollum Gollum Gollumquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:23 schreef Wii-Style het volgende:
Wat is de volume van Broodmother's speech sounds achterlijk hoog in vergelijking met de andere heroes. Dat klopt toch helemaal niet. Ik ben serieus teleurgesteld in Valve die altijd redelijk is geweest. Broodmother is nauwelijks speelbaar. Echt te achterlijk voor woorden. En dan heb ik het niet eens over de heroes die teveel hetzelfde klinken of heroes die gewoon te saai klinken zoals Templar Assassin maar tenminste is de volume/geluidskwaliteit een beetje normaal.
pick zeus en fake cast je ulti (ulti hotkey indrukken, en dan in je animatie je "stop" knop spammen) en dan 9999 keer dan krijg je pas leuke taferelenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:23 schreef Wii-Style het volgende:
Wat is de volume van Broodmother's speech sounds achterlijk hoog in vergelijking met de andere heroes. Dat klopt toch helemaal niet. Ik ben serieus teleurgesteld in Valve die altijd redelijk is geweest. Broodmother is nauwelijks speelbaar. Echt te achterlijk voor woorden. En dan heb ik het niet eens over de heroes die teveel hetzelfde klinken of heroes die gewoon te saai klinken zoals Templar Assassin maar tenminste is de volume/geluidskwaliteit een beetje normaal.
Teleurgesteld in Valve vanwege 1 iets waar jij je aan ergert?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:23 schreef Wii-Style het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |