abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118165217
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_118165308
Moet je wel opletten als je t topic sluit...

Het ging over wennen, verjaardagen en mooie meisjes. Aanvullingen dames?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:58:12 #3
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_118165456
Wij hebben al een redelijk grote familie, dus dan is het al gauw druk... En ja Danne ook al bijna 1! *O* nog 1 week!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_118165675
Jeetje wat gaat dat allemaal rap. Kan me nog goed herinneren dat ik een jaar geleden nog maar net zwanger was en jullie kleintjes allemaal geboren werden. En dan zijn ze nu ineens al 1 :o
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_118165748
Wij hebben ook een grote fam en verspreiden onze verjaardagen ook al over 2 dagen omdat het anders niet past in de woonkamer :+ een weekend vol taart en lekkere hapjes dus. Ook wel weer gezellig.

Vind het stiekem wel moeilijk om S te laten wennen en om S weg te brengen, ook al is het maar kort.
Nu heb ik nog het geluk dat ze bij familie terecht kan. (familie wilde niet dat S en nichtje naar het kdv gingen en wilden zelf graag oppassen)
hoop in nov iets met mijn baas te kunnen regelen qua werk, lijkt me ook wel weer fijn om iets te doen, al kan ik nog niet op de afdeling met cliënten werken.
pi_118165749
En ik ga straks gewoon m'n lieve meisje weer ophalen. Wel gebracht vanochtend want ze had alleen nog wat verhoging, maar nog wel heel vol. Was gister ook zo en toen kreeg ze in de loop van de dag toch weer koorts. En vanochtend had ik afspraken staan en vanmiddag niet, mama heeft zelf ook keelpijn en geen zin meer dus we maken er gewoon een extra mamamiddag van :P
pi_118168402
Gaat snel Clau :)
Hier ook keelpijn, al 2 wkn :( en omdat ik ook een vervelend gevoel in mn linkeroor krijg straks toch maar ff naar huisarts voor de zekerheid..

Beterschap voor ke meiske!
pi_118169890
Spannend al die 1e verjaardagen!

Vanochtend naar het cb geweest en meneer weegt net geen 10 kg en is 75 cm. Allebei netjes op de +1 dus. In een onbewaakt ogenblik is ook een 2e tandje doorgekomen, constateerde de arts :@ Verder doet hij het super! Grove motoriek mooi op schema (had ik niet verwacht), met taal loopt hij wat voor en voor de blokjes test is hij hopeloos gezakt _O-
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:05:09 #9
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_118170174
Ik begrijp zelf niet wat ze nou met die blokjes moeten eigenlijk :@ :D
Geef je Midas Pokon? :P (mag ik zeggen, aangezien Anouk ook op +1 zit :D)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_118170339
2 blokjes tegelijk vasthouden. Midas pakt alles aan wat je hem geeft maar hij laat wat hij al in zijn handen heeft consequent vallen. Het was heel grappig.

Midas heeft groen blokje, arts geeft hem een rood blokje.... dag groen blokje.... arts geeft hem het groene blokje en hop daar gaat het rode. Even netjes blokje volgen en op de buik rollen. En toen had ie het bakje met nog meer blokjes in het vizier dus hij tijgert zo over de tafel heen om dat bakje te graaien. _O-
pi_118170351
Goed gescoret Kyara!
Bij 9maand moeten ze die blokjes overpakken. Dus als ze links al een blokje hebben, dan bieden ze de 2e ook links aan, en zouden ze het eerste blokje in de rechter moeten nemen, ipv laten vallen..
pi_118170368
Hij is ontzettend gegroeid sinds hij vast voedsel krijgt. Mama kookt blijkbaar lekker ;)
pi_118170405
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:10 schreef Deepfreeze het volgende:
Goed gescoret Kyara!
Bij 9maand moeten ze die blokjes overpakken. Dus als ze links al een blokje hebben, dan bieden ze de 2e ook links aan, en zouden ze het eerste blokje in de rechter moeten nemen, ipv laten vallen..
overpakken doet hij dus wel. Maar hij hoeft geen 2 dezelfde blokjes.... denk dat het meer met aandacht te maken heeft. Hij is nu ook al snel afgeleid.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:27:30 #14
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_118170950
Goed bezig die Midas! En die blokjes....Tja, als je van jezelf maar weet dat ie het WEL doet, dan is het goed toch ;)

Ik heb trouwens net foto's zitten bestellen van 2008...Ik loop hopeloos achter :{ (750 foto's...en dat moet dan verdeeld worden over 2 albums....Hoop werk dus. Maar ik had bedacht, als ik nou elke maand, 2 maanden zo'n jaar laat afdrukken..ben ik ergens volgend jaar wel weer bij met alles :P.
Ben nu iig bezig met de foto's van Cristel in te plakken..zijn fotoafdrukken t/m half juli...Album 1 is al vol :X

Trouwens, dat gereedschapskarretje van het vorige topic zag er wel leuk uit, nu alleen maar hopen dat er niet op meubels of mensen/dieren wordt gemept :+ En ja, dat kan ook voor een meisje vind ik. Mijn zoon heeft ook een poppenwagen dus...waarom niet? ;)
pi_118171159
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:11 schreef Kyara het volgende:

[..]

overpakken doet hij dus wel. Maar hij hoeft geen 2 dezelfde blokjes.... denk dat het meer met aandacht te maken heeft. Hij is nu ook al snel afgeleid.
Dat had rowan ook. 2 blokjes was niet goed, maar als je ander speelgoed erbij aangaf wilde hij wel.
pi_118171667
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:55 schreef Kyara het volgende:
Spannend al die 1e verjaardagen!

Vanochtend naar het cb geweest en meneer weegt net geen 10 kg en is 75 cm. Allebei netjes op de +1 dus. In een onbewaakt ogenblik is ook een 2e tandje doorgekomen, constateerde de arts :@ Verder doet hij het super! Grove motoriek mooi op schema (had ik niet verwacht), met taal loopt hij wat voor en voor de blokjes test is hij hopeloos gezakt _O-
Who, hij is mijn M. aan het inhalen. :D Ook 75 cm (dus nog altijd netjes op de lijn vanaf de geboorte), maar 9 kg. Hij eet prima, maar verbrandt veel. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_118171724
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:33 schreef meissie1595 het volgende:

[..]

Dat had rowan ook. 2 blokjes was niet goed, maar als je ander speelgoed erbij aangaf wilde hij wel.
Hier ook. :Y De blokjes werden allemaal op de grond gegooid/ gemaaid. Met een klein boekje deed hij het wel.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_118171943
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:47 schreef Soempie het volgende:

[..]

Who, hij is mijn M. aan het inhalen. :D Ook 75 cm (dus nog altijd netjes op de lijn vanaf de geboorte), maar 9 kg. Hij eet prima, maar verbrandt veel. :)
Lopen kost ook veel energie :Y
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:03:40 #19
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_118172227
Crosspost...

Kom ik aan met mijn 10 maanden oude mini: 7,3 kilo, 71cm en één randje ondertand hihi!
pi_118172353
Zolang ze d'r eigen lijntje maar volgt is het prima toch. En draakje doet het super (behalve dan met slapen misschien?) En hier dus ook maar net 2 randjes ondertand hoor.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:23:25 #21
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_118173031
Ja ze doet het super! Maar al die mannen van Draakje's leeftijd zijn van die lekkere stoere bonkies en zij is zo'n smal sprietje hihi!!

Ach en die tanden, als ze 16 is zal ze heus wel d'r mond vol hebben. En anders kliklaminaat erin ;)!
pi_118173212
Ja, maar jij bent ook een smal sprietje dus dat is dan ook niet zo gek toch. En loopt ze nu ook al! Wow! Wat een snellerds hier!
pi_118173647
Dan is mijn meisje echt een billy vergeleken bij de jouwe NTS! :D.
pi_118173884
Nog even de statistiekjes:

Qua gewicht is M ook op de -1 begonnen. En toen ie 3 maanden was hebben ze hem verkeerd gemeten.
pi_118176861
Wat fijn dat hij het zo goed doet op je kookkunsten, Kyara. :Y) We gaan volgende week een gerecht proberen van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')