overpakken doet hij dus wel. Maar hij hoeft geen 2 dezelfde blokjes.... denk dat het meer met aandacht te maken heeft. Hij is nu ook al snel afgeleid.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:10 schreef Deepfreeze het volgende:
Goed gescoret Kyara!
Bij 9maand moeten ze die blokjes overpakken. Dus als ze links al een blokje hebben, dan bieden ze de 2e ook links aan, en zouden ze het eerste blokje in de rechter moeten nemen, ipv laten vallen..
Dat had rowan ook. 2 blokjes was niet goed, maar als je ander speelgoed erbij aangaf wilde hij wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
overpakken doet hij dus wel. Maar hij hoeft geen 2 dezelfde blokjes.... denk dat het meer met aandacht te maken heeft. Hij is nu ook al snel afgeleid.
Who, hij is mijn M. aan het inhalen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:55 schreef Kyara het volgende:
Spannend al die 1e verjaardagen!
Vanochtend naar het cb geweest en meneer weegt net geen 10 kg en is 75 cm. Allebei netjes op de +1 dus. In een onbewaakt ogenblik is ook een 2e tandje doorgekomen, constateerde de artsVerder doet hij het super! Grove motoriek mooi op schema (had ik niet verwacht), met taal loopt hij wat voor en voor de blokjes test is hij hopeloos gezakt
Hier ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:33 schreef meissie1595 het volgende:
[..]
Dat had rowan ook. 2 blokjes was niet goed, maar als je ander speelgoed erbij aangaf wilde hij wel.
Lopen kost ook veel energiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Who, hij is mijn M. aan het inhalen.Ook 75 cm (dus nog altijd netjes op de lijn vanaf de geboorte), maar 9 kg. Hij eet prima, maar verbrandt veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |