Kattenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:20 schreef Incantrix het volgende:
Milka, welke maat moet je hebben?
Ik kreeg gisteren nog een tas vol van een vriendin, superfijn..
SQ, whehe, gezellig, die man erbij
N.B.: mijn katten hebben ook een bank verneukt. En een vloerkleed. Niet met pissen, maar met kotsen, doordat ze rauw eten is het echt niet te harden als ze een aantal keer over je met stof beklede bank/vloerkleed hebben gekotstgeur van rotte vis die niet meer weggaat
Jazeker goeden gesprek was datquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
Goeden whatsapp gesprek hadden wij gisteren
Huillach pousse
Maat M/L....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:20 schreef Incantrix het volgende:
Milka, welke maat moet je hebben?
Ik kreeg gisteren nog een tas vol van een vriendin, superfijn..
SQ, whehe, gezellig, die man erbij
N.B.: mijn katten hebben ook een bank verneukt. En een vloerkleed. Niet met pissen, maar met kotsen, doordat ze rauw eten is het echt niet te harden als ze een aantal keer over je met stof beklede bank/vloerkleed hebben gekotstgeur van rotte vis die niet meer weggaat
Teringleijers zijn hetquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.bonprix.nl/pro(...)t-918289/?type=image!!!11111111111
Je trainingspakquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:24 schreef Diconnected het volgende:
Godver ik weet niet wat ik aanmoetfirst world problems
ja ik las het op je FB. Stefquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Teringleijers zijn het
Moet wel zeggen dat ze zowat niet meer binnen kotsen sinds ze naar buiten gaan, dus misschien durven we binnenkort zelfs een nieuw vloerkleed te kopen
Daarvoor in ruil gisteren wel een dode kraai op de deurmat, maar ok.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.bonprix.nl/pro(...)t-918289/?type=image!!!11111111111
Bloemetjes en de bijtjes, jeweets!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Net als gebloemde tunieken, wie de fuck heeft er bedacht dat elke zwangere in gebloemde kleding door het leven wil?
waar is de middelvinger smiley wanneer je hem nodig hebt.... en dat is ook nog familie....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Oe oe Milka en dan zo'n fout bordje in de auto met baby on board
Ja, die keek niet op,of om man, die is die kuikens zo gewend dat hij zoiets had van 'heuj, da's een grote'quote:
Straks krijg je hem nog van je schoonpaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:28 schreef milka82 het volgende:
[..]
waar is de middelvinger smiley wanneer je hem nodig hebt.... en dat is ook nog familie....
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, die keek niet op,of om man, die is die kuikens zo gewend dat hij zoiets had van 'heuj, da's een grote'
De enige keer dat hij er ooit raar bij keek was toen we overdag bij de bioboerderij kuikentjes geaaid hadden en diezelfde avond een paar dode exemplaren in de voerbakjes stoptenbeetje domme timing zeg maar..
Nee, ik zag laatst een auto waarz e een custom made sticker op de hele achterruit hadden geplakt:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:28 schreef milka82 het volgende:
[..]
waar is de middelvinger smiley wanneer je hem nodig hebt.... en dat is ook nog familie....
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jeans en shirtje is het geworden
Te chique, dat kan echt niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jeans en shirtje is het geworden
Ik draag maar gewoon de effen shirts van de hema en de h&m, ik doe niwt aan bloemetjes en bijtjes, wij maken gewoon babies met zaad en eiersquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik zag laatst een auto waarz e een custom made sticker op de hele achterruit hadden geplakt:
"Alexander on tour"
Die zou zoiets kunnen geven ja....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Straks krijg je hem nog van je schoonpa
en een poot van de hondquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:30 schreef milka82 het volgende:
[..]
Die zou zoiets kunnen geven ja....![]()
@ Skjoe, of van die stickers met de hele familie der op... Henk, Ria en de kids....
trek je er toch een longsleeve onder aan jonge!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:32 schreef milka82 het volgende:
Das toch niet praktisch nu Skjoe, te koud, hehehe
En ook geen bloemetjes hier, gewoon ouderwets batsen!
Ja maar ja maar, zo sjiek ben ik toch helemaal niet, ik ben kampernelly!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
trek je er toch een longsleeve onder aan jonge!
Opplakbuikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
waar halen ze toch die modellen vandaan met die perfecte lijven en een zwanger rond buikje? Zijn die vrouwen wel echt, of is dat fotosoep?
Peheheh, ik zou me ook scheef lachenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:33 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, ik lig nog in bed, 2 katters in mijn knieholte, puuurrr.. Dus ik laat een scheet, schrikt er 1 zo hard dat 'ie letterlijk een halve salto maakt en wegrent
Puberaal, I iz, maar ik lach me kapot
nee, dat gaat niet als je onderbroeken modelt!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:35 schreef Lindytje het volgende:
Je hebt ook van die kussenbuiken, die je vast kunt binden geloof ik....
Ohja...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat gaat niet als je onderbroeken modelt!
Hema had geen flikker hier, allemaal ausverkauft... en HM maar een klein beetje...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:39 schreef Incantrix het volgende:
En gewoon hema en h&m-shizzle, Milka?
Spring uit oud zag er ook zo uit (maar dan met een beter hoofd) toen ze preggers was. Maar dat is sws een gruwelijk lekker wijf.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:38 schreef milka82 het volgende:
soep! Kan niet anders (en zoniet dan ben ik jaloers!)
Online heeft hema doorgaans wel meer staan, gratis afhalen in de winkel. Ze hebben nu alleen wel 20% korting, dus is er meer uitverkocht als normaal. Ik vind hun basics wel erg fijn, simpel en goedkoop.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:40 schreef milka82 het volgende:
[..]
Hema had geen flikker hier, allemaal ausverkauft... en HM maar een klein beetje...
http://www.bellyfashion.n(...)carpe-diem-navy.html
niet eerlijk!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Spring uit oud zag er ook zo uit (maar dan met een beter hoofd) toen ze preggers was. Maar dat is sws een gruwelijk lekker wijf.
HOAX! Mijn beste vriendin trouwens ook, die heeft nu vier! kinders en geen streep of kwabje.... Ik daarintegen was bij de eerste al volledig uitgerekt. Ken je dat, wanneer je een ballon opblaast en dan weer leeg laat lopen, hoe dat eruit ziet... precies, c"est moi!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Spring uit oud zag er ook zo uit (maar dan met een beter hoofd) toen ze preggers was. Maar dat is sws een gruwelijk lekker wijf.
De bovenkant is degelijk en de onderkant valt uit elkaar? Eh whut?quote:Een jurk van gemêleerde kwaliteit met een V-hals en een blinde ritssluiting achter.
Ja? Hoe ver is ze nu??quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
Nou... ik kan toch wel zeggen dat mijn schoonzus er ook zo uitziet... Die had (voor zwangers) maatje 34 en tjah volgens haar lichaam is het iets van de 5de of 6de zwangerschap; dus haar buik is wel huge ivm haar tiny lichaam
(alles gaat nog steeds goed trouwens![]()
)
Wat een mooien matal image heb ik nuquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:42 schreef milka82 het volgende:
[..]
HOAX! Mijn beste vriendin trouwens ook, die heeft nu vier! kinders en geen streep of kwabje.... Ik daarintegen was bij de eerste al volledig uitgerekt. Ken je dat, wanneer je een ballon opblaast en dan weer leeg laat lopen, hoe dat eruit ziet... precies, c"est moi!
phehehehehhe!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De bovenkant is degelijk en de onderkant valt uit elkaar? Eh whut?
met striae?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:42 schreef milka82 het volgende:
[..]
HOAX! Mijn beste vriendin trouwens ook, die heeft nu vier! kinders en geen streep of kwabje.... Ik daarintegen was bij de eerste al volledig uitgerekt. Ken je dat, wanneer je een ballon opblaast en dan weer leeg laat lopen, hoe dat eruit ziet... precies, c"est moi!
matal, is dat matig mental?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat een mooien matal image heb ik nu
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:44 schreef milka82 het volgende:
[..]
Uiteraard, buik, bil, been, tet en zelfs arm!
Als ik het goed heb: bijna 22 wekenquote:
Wat goed!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als ik het goed heb: bijna 22 weken
Hoe gaat het emotioneel deze zwangerschap? Als het te persoonlijk is mag je de vraag ofcourse gewoon overslaan hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als ik het goed heb: bijna 22 weken
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb overigens al striae op buik, tieten, armen en benen en ik heb niet eens een kind
Dat wordt nog wat als ik zwanger geraak
Súperfijn!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:48 schreef PriemGirl het volgende:
JoahNiertjes zijn goed; vruchtwater goed; hij plast goed dus woeiiiiiiii
We duimen uiteraard nog steeds; maar bij vorige waren er al problemen te zien bij 20w en bij 17w en dit zijn ze maar mooi voorbij nu
+1quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb overigens al striae op buik, tieten, armen en benen en ik heb niet eens een kind
Dat wordt nog wat als ik zwanger geraak
O nee je mag uiteraard vragenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hoe gaat het emotioneel deze zwangerschap? Als het te persoonlijk is mag je de vraag ofcourse gewoon overslaan hoor
quote:
Dat zou zo fijn zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee je mag uiteraard vragen
Verrassend goed ! Ze was al van het begin erg positief want ze had er een goed gevoel bij. Dus ze staan er wel positief in. Schoonbroer twijfelt af en toe nog wel; maar nu die 20w goed is; zijn ze al iets geruster.
Ik denk dat schoonouders zenuwachtiger zijn over de zwangerschap dan schoonbroer en schoonzus zelfDus hopelijk blijft het goed gaat en mogen we in februari ons neefje verwelkomen
![]()
je kunt wel engaged zijn met je werk enzoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Priem wat fijn voor je schoonzusje
Waarom zeggen amerikanen engaged to be married ja je bent toch niet engaged to be divorced?
genegerd? als in kroeshaar en dikke lippen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
ja, en als jij kindjes maakt worden ze genegerd
hehehe, en die van jou kwam ook nog via je buikwand naar buitenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:53 schreef milka82 het volgende:
[..]
soberso, wanneer je je buik ziet bewegen aan het einde van je zwangerschap...
Wat prettig! Ik was de eerste maanden ook bizar zen deze zwangerschap, met hetzelfde gevoel. Ik merk alleen toch dat het soms echt stuk zit in mijn hoofd, zeker nu het langer duurt, toch wat paniekaanvallen enzo. Hoop dat hen dat gespaard blijft en dat alles nu best case scenario mag lopen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee je mag uiteraard vragen
Verrassend goed ! Ze was al van het begin erg positief want ze had er een goed gevoel bij. Dus ze staan er wel positief in. Schoonbroer twijfelt af en toe nog wel; maar nu die 20w goed is; zijn ze al iets geruster.
Ik denk dat schoonouders zenuwachtiger zijn over de zwangerschap dan schoonbroer en schoonzus zelfDus hopelijk blijft het goed gaat en mogen we in februari ons neefje verwelkomen
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wat prettig! Ik was de eerste maanden ook bizar zen deze zwangerschap, met hetzelfde gevoel. Ik merk alleen toch dat het soms echt stuk zit in mijn hoofd, zeker nu het langer duurt, toch wat paniekaanvallen enzo. Hoop dat hen dat gespaard blijft en dat alles nu best case scenario mag lopen!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wat prettig! Ik was de eerste maanden ook bizar zen deze zwangerschap, met hetzelfde gevoel. Ik merk alleen toch dat het soms echt stuk zit in mijn hoofd, zeker nu het langer duurt, toch wat paniekaanvallen enzo. Hoop dat hen dat gespaard blijft en dat alles nu best case scenario mag lopen!
Ja wellichtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
ja, en als jij kindjes maakt worden ze genegerd
he wat irritant!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:01 schreef milka82 het volgende:
mwah, zit nu al twee weken thuis... vorige week naar het ziekenhuis geweest, uiteindelijk verdoving gekregen, afgelopen maandag opnieuw verdoving er in laten jassen en nu maar paracetamol slikken. Het was geen acute ontsteking maar een geirriteerd iets, wat precies wisten ze niet. Gaat steeds beter nu maar ik verveel me, na de herfstvakantie weer aan het werk....
Maak er een leeuw vanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, thuis![]()
Vandaag de poetel scheren zodat jullie denken dat hij heul mager is en hem vol stoppen met vreten en dan hoef ik geen eten meer te kopen![]()
Zat nog te bedenken dat ik er natuurlijk ook nu iets heul garpigs van kan maken en hem dan maandag normaal scheren.
Maar eigenlijk is hij al garpig genoeg als hij überhaupt geschoren is
Als ik z'n afro nog niet knip is het zeker een lamaquote:
Had ik ook bedacht, maar ik ben aan de voorkant begonnen, dus die is al kort. Gemiste kansquote:
Ook mooiquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nu de onderkant van z'n poten nog niet gedaan, ziet er ook behoorlijk stom uit![]()
Soort hont met beenwarmers
Okequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb nu gemaild naar Lush, ELF, Mooi en MV.
Ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OkeBenieuwd of je wat terug hoort!
Ohja, dat is wel handig dan iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:21 schreef Dwyn het volgende:
Ik zit nu een maand op mijn domein dus kan eindelijk wat zinnige bezoekersaantallen doorgeven.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:24 schreef Dwyn het volgende:
Alleen jammer dat mijn google analytics twee weken kapot is geweest.Dus heb alleen van wordpress de aantallen.
Ja jawel, maar niet goed genoeg blijkbaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Site verbouwd en de code niet terug geplakt zeker?
De wat files?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja jawel, maar niet goed genoeg blijkbaar.Dude, ik ben er pas net achter hoe ik die php files kan aanpassen!
Ja precies.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]php is een programmeertaal
Zucht... nog steeds geen 17u
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Als ik daar niet uit kom, dan vraag ik Priem gewoon![]()
kan wel....drie keer zelfsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:38 schreef milka82 het volgende:
soep! Kan niet anders (en zoniet dan ben ik jaloers!)
Ja en jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Uiteraard
![]()
Hé vraagje over volgend weekend: Wil jij me helpen met de zipper face en blijf je weer bij mij slapen of of of ?
Halloweenquote:
Thehehehehequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:44 schreef Dwyn het volgende:
Hmm. Ik heb hem blijkbaar wel kapot gemaakt. Want ik heb nu overal plekken voor ads.
Ik las aids.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:44 schreef Dwyn het volgende:
Hmm. Ik heb hem blijkbaar wel kapot gemaakt. Want ik heb nu overal plekken voor ads.
Ik ook! Maar echt 3x na elkaar ofzoquote:
Denk het welquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oehhh, leuk! Komen er weer fotos?
ik heb ook nog niks van mss. Zullen we een deurwaarder sturen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:21 schreef Lindytje het volgende:
Nog niet op mijn rekening, maar dat komt zo vast wel binnen.
Dan ben ik nu compleet, behalve Mss.
Dat gaan we zeker doen jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook nog niks van mss. Zullen we een deurwaarder sturen?
nog beter!! Patsen jonge!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat gaan we zeker doen ja
Of we rossen haar vanavond gewoon in elkaar
Ik zou voor de tetten gaanquote:
Wat wil je doen en wat lukt er nietquote:
Maar meer pret voor jouquote:
Nee joh zo'n nipple pinch!quote:
Ik heb een PM gestuurdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat wil je doen en wat lukt er nietZonder code weet ik niet zo goed welke gedachten je van me verwacht
![]()
op bed gooien en er op gaan zitten! Omstebeurt rossenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat...
Jij vasthouden, ik rossen, of andersom?
Wajoooo, nog beterquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op bed gooien en er op gaan zitten! Omstebeurt rossen
Dat had ik al gedaan gisterenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet nog wat Francen halen zo...
TOF!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:06 schreef Mirjam het volgende:
deze is vetLudieke 007-actie van Coca-Cola
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:06 schreef Mirjam het volgende:
Geweldigquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:06 schreef Mirjam het volgende:
O diequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Daar kun je mee zahlen in belgie jonge!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ten eerst zijn het franken en ten tweede..... DOE MIJN EX-LAND NIET ZO BELACHELIJK MAKEN JA !!
kthxbyeWahwah gertjuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Pahahah wat briljantquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:06 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ten eerst zijn het franken en ten tweede..... DOE MIJN EX-LAND NIET ZO BELACHELIJK MAKEN JA !!
kthxbyeIk moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Maar dat is toch de enige reden om tijdens het wachten een peuk op te steken? Dat het dan sneller gaat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:19 schreef Diconnected het volgende:
En ik stak net een peuk op en toen kwam de trein alik heb daar zo'n hekel aan
Heb je ING?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:21 schreef Mss het volgende:
Maarre, Skjoe, Lin, jullie hebben je geld!
Ik was bang voor petsen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig kunnen we goed dreigen
18u !11!!!111!quote:
Ik sms je vanavond sobersoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:28 schreef Lindytje het volgende:
Zo, douchen en dico halen
We rapporteren weer vanuit Mol
Ondankbare hont!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DAN HEB IK HET HEEL HEUL NOG NIET
Is goed babe!quote:
Ik durf vanavond niet meer te komenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ten eerste, het is PATSEN,
ten tweede, be afraid, be very afraid!
nee idd niet pahahahaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is goed babe!
Succes met tennissen! Of nee, eigenlijk niet natuurlijk![]()
Wie moet ik dan motorboatenquote:
kleren; make-up; schoenen; nagellak; tablet; tv; scooter; AUTO !!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik wil falen maar ik weet niet wat
quote:
Dit,dat alles!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
kleren; make-up; schoenen; nagellak; tablet; tv; scooter; AUTO !!
Zovelen mogelijkheden
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hey Priem, als je gaat blijf je wel tot zondag toch?
Ook niet een beetje?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
En ik heb niet mijn eigenste priemmobiel mee; maar die van mijn paps.... rammelbak.. dus no laughing mmmkay?
quote:
Dan mag je de poetel ook niet uitlachenquote:
Ja maar jullie kennende gaan me überhaupt wel uitlachenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan mag je de poetel ook niet uitlachen![]()
(en daar ga je het zwaar mee hebben, hij ziet er niet uit)
Elkaar heul hard uitlachenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar jullie kennende gaan me überhaupt wel uitlachen![]()
En ok ok... ik wil ook met wim lachen ! *noteert op lijst: hondenkoekjes om wim om te kopen*
Goffer ik moet echt gewoon verliezen vanavond... Ik fake een kapotte enkel ofzo en dan huppel ik zo het terrein afquote:
Eet heul veul friet van tevoren!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goffer ik moet echt gewoon verliezen vanavond... Ik fake een kapotte enkel ofzo en dan huppel ik zo het terrein af![]()
zucht.... nog nooit heb ik zo tegen een wedstrijd op gezien
Ook een zeer zeer goeien tipquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eet heul veul friet van tevoren!![]()
En kots dan zo je tegenstander onder!
En zeg dan dat je ziek bent en rij zo door naar België
Tegenstander van morgen ook in elkaar slaan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:13 schreef Mss het volgende:
Maar Priem moet toch verliezen? Anders moet ze morgen weer spelen!
Dan moet ik zondag en kan ik dus heul niet meer komen! Dus ik moet of vanavond verliezen (liefst vanavond want dan ik heul het weekend naar mol) of morgen. Maar anders gaat het niet lukken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tegenstander van morgen ook in elkaar slaan?
hm...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan moet ik zondag en kan ik dus heul niet meer komen! Dus ik moet of vanavond verliezen (liefst vanavond want dan ik heul het weekend naar mol) of morgen. Maar anders gaat het niet lukken.
Dus ik moet soberso verliezen
De winnaar krijgt wel maar liefst 60 euro! 60 !1!11!11! Dus.....![]()
Bak juupkes staat al klaarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Priem kan ook ff een sixpack weg atten voor dewedstrijd!
ik ben project support officer bij IT infraquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Wat doe jij eigenlijk voor werk SQ?
BB: Kunnen ze niet gelijk de uitkomst melden? Konden ze bij ASL welquote:
Owjahquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
Daarnaast verzamel ik zinloze certificaten zodat mijn baas zijn kpi's haalt
jij had toch al zo'n heavy duty krabimperium?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:19 schreef Loqi het volgende:
dit was mijn pakjekat niet inbegrepen helaas
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij had toch al zo'n heavy duty krabimperium?
Wajoo!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:20 schreef Loqi het volgende:
[..]jup, deze is voor boven, hebben ze er ZWEI!!!
omdat t kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |