Kattenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:20 schreef Incantrix het volgende:
Milka, welke maat moet je hebben?
Ik kreeg gisteren nog een tas vol van een vriendin, superfijn..
SQ, whehe, gezellig, die man erbij
N.B.: mijn katten hebben ook een bank verneukt. En een vloerkleed. Niet met pissen, maar met kotsen, doordat ze rauw eten is het echt niet te harden als ze een aantal keer over je met stof beklede bank/vloerkleed hebben gekotstgeur van rotte vis die niet meer weggaat
Jazeker goeden gesprek was datquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
Goeden whatsapp gesprek hadden wij gisteren
Huillach pousse
Maat M/L....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:20 schreef Incantrix het volgende:
Milka, welke maat moet je hebben?
Ik kreeg gisteren nog een tas vol van een vriendin, superfijn..
SQ, whehe, gezellig, die man erbij
N.B.: mijn katten hebben ook een bank verneukt. En een vloerkleed. Niet met pissen, maar met kotsen, doordat ze rauw eten is het echt niet te harden als ze een aantal keer over je met stof beklede bank/vloerkleed hebben gekotstgeur van rotte vis die niet meer weggaat
Teringleijers zijn hetquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.bonprix.nl/pro(...)t-918289/?type=image!!!11111111111
Je trainingspakquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:24 schreef Diconnected het volgende:
Godver ik weet niet wat ik aanmoetfirst world problems
ja ik las het op je FB. Stefquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Teringleijers zijn het
Moet wel zeggen dat ze zowat niet meer binnen kotsen sinds ze naar buiten gaan, dus misschien durven we binnenkort zelfs een nieuw vloerkleed te kopen
Daarvoor in ruil gisteren wel een dode kraai op de deurmat, maar ok.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.bonprix.nl/pro(...)t-918289/?type=image!!!11111111111
Bloemetjes en de bijtjes, jeweets!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Net als gebloemde tunieken, wie de fuck heeft er bedacht dat elke zwangere in gebloemde kleding door het leven wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |