Die jezusfiguur?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Six FeetHet eerste seizoen vond ik tof, tot die Jezusfiguur mee ging doen.
De wereld van ouders wordt steeds kleiner. Gisteren was er op de sportschool een uurtje streetdance voor kinderen. De ruimte is netjes met lamellen dichtgemaakt, ook als er lessen als Zumba en zo zijn. Er zijn twee deuren, een binnen om de les in te gaan en eentje buiten, als het warmer is staat ie op een kiertje. En ja hoor, staat er weer zo'n vader te loeren naar zijn kindquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:49 schreef L-E het volgende:
Jullie praten echt over niets anders tegenwoordig he
Met 'jullie' bedoelde ik eigenlijk de kinderlozen hier die moeite hebben met het voortplanten van de rest. Maar het is oke.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
De wereld van ouders wordt steeds kleiner. Gisteren was er op de sportschool een uurtje streetdance voor kinderen. De ruimte is netjes met lamellen dichtgemaakt, ook als er lessen als Zumba en zo zijn. Er zijn twee deuren, een binnen om de les in te gaan en eentje buiten, als het warmer is staat ie op een kiertje. En ja hoor, staat er weer zo'n vader te loeren naar zijn kindMaar erger zijn die ouders die dan zitten wachten en dan echt nergens anders meer over kunnen praten dan kinderen. Eng.
Laatst een reünie gehad, ook daar leek het alsof mensen alleen nog maar over kinderen kunnen hebben
Quote dan de juiste postquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Met 'jullie' bedoelde ik eigenlijk de kinderlozen hier die moeite hebben met het voortplanten van de rest. Maar het is oke.
Ja die acteur heeft een keer Jezus gespeelde. Zat ook in Clueless. Irritante stem.Jeremy Sisto!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die jezusfiguur?
True Blood is trouwens van dezelfde schrijver he
Nou ja, nu niet meer. Want hij heeft zich teruggetrokken.
Dat was mijn puntquote:
Ohquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was mijn punt
maar wat ik net postte valt me gewoon op. Er mag schijnbaar niets anders meer zijn of zo als je ouder bent.
True thatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh
Ach, ouders zijn net mensen. Er zitten hele leuke tussen. Maar het gros mag dood wat mij betreft.
Ey niet zo hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh
Ach, ouders zijn net mensen. Er zitten hele leuke tussen. Maar het gros mag dood wat mij betreft.
Ik heb me netjes ingehouden toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren op facebook gezet
Omg, ik moet jou echt op fb hebben hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren op facebook gezet
LEGOquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:16 schreef L-E het volgende:
En nu ga ik de vetste Lego-brandweerauto ooit maken!
Zoonlief gaat zaterdag, met lief en mijn vader.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:26 schreef L-E het volgende:
Ik wil naar Lego World met J. Of eigenlijk wil hij met mij, whatever.
Nee, ze moeten ALLEMAAL dood!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh
Ik zie net dat het t/m dinsdag is, en we dus niet kunnen gaan. Damn it.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoonlief gaat zaterdag, met lief en mijn vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |