Fuck that shit, Freedom Edition staat voor mij al een paar maanden in de pre orderquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Haal ik over een paar maanden wel als ie 20-30 euri is bij Zavvi
Nick/stef in 3
2
1
..
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden neer geslagen zei mijn vader altijd
Met BL2 en nog een giga stapel aan games die ik eigenlijk ook nog moet spelen (inc AC Revelations nog in seal) ben ik nog wel ff zoet.. Heeft AC3 eigenlijk MP? Vond die MP van ACB niet zo heel interessant dus ik kan rustig een paar maandjes wachtenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck that shit, Freedom Edition staat voor mij al een paar maanden in de pre order
Deze shit wordt zo vet
Ja MP zit er weer in. Vond de MP in ACB en ACR best wel tof. Heb er geen dagen aan gespendeerd maar het was wel een leuk extraatje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Met BL2 en nog een giga stapel aan games die ik eigenlijk ook nog moet spelen (inc AC Revelations nog in seal) ben ik nog wel ff zoet.. Heeft AC3 eigenlijk MP? Vond die MP van ACB niet zo heel interessant dus ik kan rustig een paar maandjes wachten
http://www.xk3y.com/ ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:09 schreef KoningStoma het volgende:
Nick hoe heet dat usb ding wat je op de sata kabel van je xbox kan aansluiten ook alweer?
Om wat te doen? Ombouwen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:09 schreef KoningStoma het volgende:
Nick hoe heet dat usb ding wat je op de sata kabel van je xbox kan aansluiten ook alweer?
IF Mata bij UTquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Machtige wedstrijd, Spurs - Chelsea
MICHHAS KAN DIT NIET ZELF DOEN SNAP DIT DAN!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:18 schreef KoningStoma het volgende:
Ik krijg geen "stufi".
70¤ is een beetje teveel geld voor iets dat je zelf ook kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |