Yeah boy, scotch later?quote:
haha, wel verstandig, ongeacht je verzekeringstypequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
mijn motor verzekering omgezet naar wa, nu heel houden.
Gebruik hem toch alleen maar recreatief. Niet meer woon-werk. Ook al staan er nul km's op de teller hij schrijft toch elk jaar af. Heb hem wel nieuw gekocht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha, wel verstandig, ongeacht je verzekeringstype
aha oke, maar scheelt wel flink ja. En mocht je toch donderen, heb je een leuk opknap projectquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Gebruik hem toch alleen maar recreatief. Niet meer woon-werk. Ook al staan er nul km's op de teller hij schrijft toch elk jaar af. Heb hem wel nieuw gekocht.
Maar all risk was per jaar 450 en nu wa inclusief diefstal 60 ofzo
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aha oke, maar scheelt wel flink ja. En mocht je toch donderen, heb je een leuk opknap project
Heel erg herkenbaarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
ik kan niet klussen man, vroeger Zundapp brommers die gingen prima maar voor de rest![]()
ik ook niet, maar toch van de week mijn oude rebel aan de praat gekregen, en op mijn gixxer heb ik tot nu toe ook veel zelf Kunnen doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
ik kan niet klussen man, vroeger Zundapp brommers die gingen prima maar voor de rest![]()
MoH?quote:
ja, dat zeggen de koeien in het weiland naast me altijd. MoooooHquote:
rare koeien in frieslandquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ja, dat zeggen de koeien in het weiland naast me altijd. MoooooH
klopt, dit zijn stadskoeien.quote:
aaah oke, maar medal of honor is better Dan Callfield: battledutyquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
klopt, dit zijn stadskoeien.
ik moest serieus nadenkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aaah oke, maar medal of honor is better Dan Callfield: battleduty
Het speelde soepel alleen de map die ze hadden was een beetje jammer. Veel te donkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
Maar was de beta van MoH een beetje goed? Vergeten te spelen.
geen idee, ook geen beta gedaan oidquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik moest serieus nadenken![]()
Maar beter dan BF?
Ah ok, maar is het niet heel veel hetzelfde als BF? Ik heb bijvoorbeeld premium, dus krijg nog twee keer mappacks. Wat voegt het toe.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het speelde soepel alleen de map die ze hadden was een beetje jammer. Veel te donker
en de grafix waren egt slegtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het speelde soepel alleen de map die ze hadden was een beetje jammer. Veel te donker
Nee het lijkt niet op battlefield want het is een mix tussen COD en BF. De graphics zullen wel wat beter zijn in de volledige versiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ah ok, maar is het niet heel veel hetzelfde als BF? Ik heb bijvoorbeeld premium, dus krijg nog twee keer mappacks. Wat voegt het toe.
Kwestie van doen toch? Dus meer tijds probleem dan kunde lijkt mequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
Neeman, dat was simpel spul.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kwestie van doen toch? Dus meer tijds probleem dan kunde lijkt me
http://www.wrenchmonkees.com/ Zo hoort hetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:50 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Neeman, dat was simpel spul.
Ik heb hightech nu wroem wroem jo knowst
BMWquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:50 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Neeman, dat was simpel spul.
Ik heb hightech nu wroem wroem jo knowst
BMW?quote:
quote:
Impossiburuuuu!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik heb geen BMW, ik heb een Suzuki gemaakt door dit volk
[ afbeelding ]
Correct, zie FB. Hoewel dat kut foto's zijn.quote:
Ook mooi!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
![]()
mooi!
maar ik word Rossdale oud en wil deze:
[ afbeelding ]
Maar dan zonder koffersen ik moet nog even een pot geld vinden.
50cc powerrrrquote:
oh ik dacht eigenlijk dat je zo'n degelijke BMW nogwattus 1300 reed zo'n oude mannen tour fiets, zo eentje waar rossdale nog te jong voor isquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik heb geen BMW, ik heb een Suzuki gemaakt door dit volk
[ afbeelding ]
Ik ben ook al wakker, wilde bijslapen....quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 07:48 schreef KneusTeun het volgende:
het is toch triest, heb je werkend ben je nog vroeg wakker!!! is dit hoe de werkende mensch leeft? ik denk dat ik nooit de respectabele leeftijd van Ross ga halen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 07:48 schreef KneusTeun het volgende:
het is toch triest, heb je werkend ben je nog vroeg wakker!!! is dit hoe de werkende mensch leeft? ik denk dat ik nooit de respectabele leeftijd van Ross ga halen
Ik zegquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik ben ook al wakker, wilde bijslapen....
Ja kneus, dit is je toekomst!
Ja,en ook de FIFA SC,de Ik-heb-gezopen SC,de Borderlands SC,de voetbal SC,de Formule 1 SC,de MMA SC,de Forza SC,de BO SC,de MW SC,de Halo SC,de GTA SC,de Bommen SC,etc. Daarvoor is het toch een SC,zodat alles besproken kan worden?quote:
je vergeet happy warsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja,en ook de FIFA SC,de Ik-heb-gezopen SC,de Borderlands SC,de voetbal SC,de Formule 1 SC,de MMA SC,de Forza SC,de BO SC,de MW SC,de Halo SC,de GTA SC,de Bommen SC,etc. Daarvoor is het toch een SC,zodat alles besproken kan worden?
Oh,die heb ik nog niet gespeeld. Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh,die heb ik nog niet gespeeld. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Dat kan nog best leuk zijn inderdaadquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Episch!
Als je voorbij de waardeloze matchmaking kan komen
Of tegen bots spelen, die one hit kills maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:35 schreef KneusTeun het volgende:
Die matchmaking is een ramp 30 min wachten en dan gekicked worden
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:48 schreef KoningStoma het volgende:
Wtf is dit de motor voetbal sc ofzo
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja,en ook de FIFA SC,de Ik-heb-gezopen SC,de Borderlands SC,de voetbal SC,de Formule 1 SC,de MMA SC,de Forza SC,de BO SC,de MW SC,de Halo SC,de GTA SC,de Bommen SC,etc. Daarvoor is het toch een SC,zodat alles besproken kan worden?
Beetje fm er naastquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
13.45 : Tottenham - Chelsea
15:40 : Dortmund - Schalke 04
18:00 : Juventus - Napoli
Fuck that shit, Freedom Edition staat voor mij al een paar maanden in de pre orderquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Haal ik over een paar maanden wel als ie 20-30 euri is bij Zavvi
Nick/stef in 3
2
1
..
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden neer geslagen zei mijn vader altijd
Met BL2 en nog een giga stapel aan games die ik eigenlijk ook nog moet spelen (inc AC Revelations nog in seal) ben ik nog wel ff zoet.. Heeft AC3 eigenlijk MP? Vond die MP van ACB niet zo heel interessant dus ik kan rustig een paar maandjes wachtenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck that shit, Freedom Edition staat voor mij al een paar maanden in de pre order
Deze shit wordt zo vet
Ja MP zit er weer in. Vond de MP in ACB en ACR best wel tof. Heb er geen dagen aan gespendeerd maar het was wel een leuk extraatje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Met BL2 en nog een giga stapel aan games die ik eigenlijk ook nog moet spelen (inc AC Revelations nog in seal) ben ik nog wel ff zoet.. Heeft AC3 eigenlijk MP? Vond die MP van ACB niet zo heel interessant dus ik kan rustig een paar maandjes wachten
http://www.xk3y.com/ ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:09 schreef KoningStoma het volgende:
Nick hoe heet dat usb ding wat je op de sata kabel van je xbox kan aansluiten ook alweer?
Om wat te doen? Ombouwen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:09 schreef KoningStoma het volgende:
Nick hoe heet dat usb ding wat je op de sata kabel van je xbox kan aansluiten ook alweer?
IF Mata bij UTquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Machtige wedstrijd, Spurs - Chelsea
MICHHAS KAN DIT NIET ZELF DOEN SNAP DIT DAN!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:18 schreef KoningStoma het volgende:
Ik krijg geen "stufi".
70¤ is een beetje teveel geld voor iets dat je zelf ook kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |