Ik ben ook al wakker, wilde bijslapen....quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 07:48 schreef KneusTeun het volgende:
het is toch triest, heb je werkend ben je nog vroeg wakker!!! is dit hoe de werkende mensch leeft? ik denk dat ik nooit de respectabele leeftijd van Ross ga halen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 07:48 schreef KneusTeun het volgende:
het is toch triest, heb je werkend ben je nog vroeg wakker!!! is dit hoe de werkende mensch leeft? ik denk dat ik nooit de respectabele leeftijd van Ross ga halen
Ik zegquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik ben ook al wakker, wilde bijslapen....
Ja kneus, dit is je toekomst!
Ja,en ook de FIFA SC,de Ik-heb-gezopen SC,de Borderlands SC,de voetbal SC,de Formule 1 SC,de MMA SC,de Forza SC,de BO SC,de MW SC,de Halo SC,de GTA SC,de Bommen SC,etc. Daarvoor is het toch een SC,zodat alles besproken kan worden?quote:
je vergeet happy warsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja,en ook de FIFA SC,de Ik-heb-gezopen SC,de Borderlands SC,de voetbal SC,de Formule 1 SC,de MMA SC,de Forza SC,de BO SC,de MW SC,de Halo SC,de GTA SC,de Bommen SC,etc. Daarvoor is het toch een SC,zodat alles besproken kan worden?
Oh,die heb ik nog niet gespeeld. Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh,die heb ik nog niet gespeeld. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Dat kan nog best leuk zijn inderdaadquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Episch!
Als je voorbij de waardeloze matchmaking kan komen
Of tegen bots spelen, die one hit kills maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:35 schreef KneusTeun het volgende:
Die matchmaking is een ramp 30 min wachten en dan gekicked worden
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:48 schreef KoningStoma het volgende:
Wtf is dit de motor voetbal sc ofzo
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja,en ook de FIFA SC,de Ik-heb-gezopen SC,de Borderlands SC,de voetbal SC,de Formule 1 SC,de MMA SC,de Forza SC,de BO SC,de MW SC,de Halo SC,de GTA SC,de Bommen SC,etc. Daarvoor is het toch een SC,zodat alles besproken kan worden?
Beetje fm er naastquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
13.45 : Tottenham - Chelsea
15:40 : Dortmund - Schalke 04
18:00 : Juventus - Napoli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |