Hoeft Tam heul niet.. Zij nietquote:
Weet ik toch.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoeft Tam heul niet.. Zij niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
I know babeeeh, maar die geilerijjj... Doe dan pm/dm.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoeft Tam heul niet.. Zij niet
Je was al aan het schrijven?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Straight flush.
Zo gaat m'n nieuwe liedje heten.
Thanks voor de inspiratie Fera
Mwah, zuur. Het is zoals het is. Vroeger vond ik dat nogal moeilijk te bevatten. Wilde ik dat alles anders was. Wenste ik dat alles anders was. Het hielp alleen niet zo veel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt ergens zo zuur.
Jep, hele bovenverdieping is spik en span. Ramen gezeemd, alles. Het begint er leuk uit te zien.
Geen koninginnen?quote:
quote:
Ik heb geen geheimen voor de andere kapers hierquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know babeeeh, maar die geilerijjj... Doe dan pm/dm.
Nou.. Om daar nou m'n hele dm/pm inbox mee vol te krijgenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kapers ja? Mochten de mannen hier willenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb geen geheimen voor de andere kapers hier
Er zijn ook andere dames hier hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kapers ja? Mochten de mannen hier willen
Het kwam op mij nogal over als ontevredenheid, maar dan maar het 'mindere' accepteren en er het beste van maken. Never settle for less, they say.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, zuur. Het is zoals het is. Vroeger vond ik dat nogal moeilijk te bevatten. Wilde ik dat alles anders was. Wenste ik dat alles anders was. Het hielp alleen niet zo veel.
Omgaan met de werkelijkheid heeft wat tijd gekost.
[..]
Geen koninginnen?
Nee, dat is stalkerig gedrag. Dit is gewoon lekker over de top doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met muziek erbij?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee.
Heb ineens een fucking vet idee.
Thanks
Een andere hand zal lastig gaan. Wat wel kan is extra kaarten pakkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kwam op mij nogal over als ontevredenheid, maar dan maar het 'mindere' accepteren en er het beste van maken. Never settle for less, they say.
Wat muhahaha zei over een andere hand gedeeld krijgen, daar zit ook wel een kern van waarheid in.
Nee, dat kan ik nooit verzinnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |