http://www.scriptgirl.nl/(...)jaar-erger-dan-ooit/quote:Expeditie Robinson 2012: "Het is dit jaar erger dan ooit."
Heilig ontzag heb ik voor de deelnemers van Expeditie Robinson. Je zult maar ergens op een exotische locatie gedropt worden zonder enige vorm van luxe, eten of ander gemak. Dan dien je ook nog eens muggen en vervelende mede-kandidaten van je af te slaan en wedstrijdjes te winnen. En guess what, volgens nieuwbakken presentator Dennis Weening wordt het dit jaar erger dan ooit. Dat kunnen we vanaf donderdag 30 augustus met eigen ogen zien op RTL5.
Hoge kijkcijfers Expeditie Robinson
Maar dat is misschien ook precies de reden waarom zoveel kijkers ieder jaar weer afstemmen op het programma. Met gemak scoort Expeditie Robinson zomaar wel eens meer dan een miljoen kijkers. Bijzonder netjes voor een wat kleinere zender als RTL5.
De kijkers worden ook dit jaar niet teleurgesteld. Tenminste, dat wil presentator Dennis Weening ons laten geloven in een interview met Veronica Magazine. Al is het alleen maar omdat hij zelf ook ooit een keer meedeed aan het programma ( al maakte hij niet écht een goede indruk als survivor).
Eerste heftige proef
Maar wat maakt het dit jaar dan zo heftig? Het begint meteen al goed met een heftige eerste proef in een mangrovebos in Maleisië. Die proef maakt trouwens ook gelijk duidelijk wie in welk team zit. Het team dat de proef wint, gaat naar een prachtig strand. En moesten sommige deelnemers zich vorig jaar nog staande houden in een grot, dit maal moet het verliezende team zien te overleven in de mangrove.
Mangrove
Voor de duidelijkheid: de mangrove is een soort platform tussen de bomen op water. Denk aan een kust met grote struiken met enorme wortels. En ja, dat staat constant onder water en wordt belaagd door honderdduizenden muggen plus andere rare beesten. Laat staan dat er fatsoenlijk voedsel is. En dat is nog maar het begin .
Intriges en verraad
Want volgens Weening is niet alleen de mangrove geestdodend, maar zijn de intriges en het verraad tussen de kandidaten onderling ook niet van de lucht. "Niemand kan een ander vertrouwen, er worden continu messen in elkaars ruggen gestoken. Het is dit jaar erger dan ooit!" laat Weening dan ook weten.
Kandidaten
Stiekem is het ieder jaar dan toch weer een wonder dat de makers dan toch weer met nieuwe kandidaten op de proppen komen. Dat zijn rapper Willie Wartaal en presentatrice Tess Milne ( bekend van Sterren Springen), Fatima Moreira de Melo, Ruud Feltkamp, The Voice finalist Paul Turner, Fajah Lourens, Peggy Vrijens en tuinman Lodewijk Hoekstra.
En omdat Expeditie Robinson samen met de Vlamingen wordt gemaakt, zijn de acht Vlaamse kandidaten: Min Hee Bervoets, Joke Van de Velde, Gene Thomas, Zoë van Gestel, Aagje Vanwallghem, Matthias De Meulder, Christophe De Meulder en Olivier Bisback.
Zij liever dan ik. Dat staat als een paal als boven water. Maar kijken doe ik dan wel. En dat vind ik eerlijk gezegd al spannend genoeg.
Expeditie Robinson is vanaf vanaf donderdag 30 augustus om 20.30 op RTL te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bayswater op 18-10-2012 21:18:16 ]Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
Moest ff wat bedenken en toch netjes blijvenquote:
Zie de spoiler in de OPquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:07 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Moest ff wat bedenken en toch netjes blijven
Zou alleen niet weten hoe ik een kruis door Lodewijk krijg
... maar wat kan ze hockeyen he?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:07 schreef Breekfast het volgende:
Wat is die Fatima eigenlijk een lelijk kutwijf
Jammer juist, Tessquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:10 schreef pullup het volgende:
Die pokeraars kunnen allemaal niet schieten gelukkig
Ja?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is wel lastig om met een boog voor rechtshandigen te schieten als je linkshandig bent.
Dat is toch juist kut.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:11 schreef IMShuuul het volgende:
Het tij is gekeerd! Weer kamp Noord die wint
Maar ja, dan is het nog steeds twee stemmen tegen drie toch? Of heeft Tess nog munten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Neeeeee Tess gaat er nu dus uit
Tenzij Peggy gewoon lief is
Ik dacht dat Tess nog munten had?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ja, dan is het nog steeds twee stemmen tegen drie toch? Of heeft Tess nog munten?
Triest vrouwtjetwitter:Fatimademelo twitterde op donderdag 18-10-2012 om 21:03:12Haha..we hadden jullie al door! @fajah_lourens en @Tessmilne #ExpeditieRobinson reageer retweet
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:14 schreef Bayswater het volgende:
oow, nu heb ik een pokeraar in de OP per abuis verwijderd
TESS IS GEEN SCHAAPJE, TESS IS EEN BABE, EEN LIEVERD, EEN LEUKIEquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:15 schreef Beeertjee het volgende:
Die pokerbelg gaf toch toe dat het vanuit hem kwam? En Tess is een schaapje
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:16 schreef Awesome_ het volgende:
That's it. Als tess eruit gaat straks stop ik met kijken.
Degene die de casting voor dit jaar heeft gedaan mogen ze ook ontslaan. Wat een snijboon.
De productie moet NU ingrijpen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:16 schreef Awesome_ het volgende:
Degene die de casting voor dit jaar heeft gedaan mogen ze ook ontslaan. Wat een snijboon.
Ernst-Paul deed dat vroegerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:16 schreef Awesome_ het volgende:
Ja inderdaad! Ik vond het ook nergens op slaan dat de tweeling in 1 kamp werd gezet!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:16 schreef Awesome_ het volgende:
Krijgen we dat Ernst-Paul gehuil weer, gaan jullie straks weer huilen dat er geen BN-ers meer mee mogen doenquote:
Haha oke! Maar niet zo geschikt voor ER.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:15 schreef Paul het volgende:
[..]
TESS IS GEEN SCHAAPJE, TESS IS EEN BABE, EEN LIEVERD, EEN LEUKIE
Rechtse directe richting Fatimaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:17 schreef Paul het volgende:
Trouwens, Tess heeft tijdens het programma "casanova bootcamp" op Veronica steeds met presenteren iets van gips om haar arm. Zou ze iets breken/zwaar kneuzen nog tijdens Expeditie Robinson?
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Krijgen we dat Ernst-Paul gehuil weer, gaan jullie straks weer huilen dat er geen BN-ers meer mee mogen doen
inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Na dat gepraat over de proef opzettelijk verliezen is dit wel een beetje toevallig.
ik neig ook naar stoppen met kijken eerlijk gezegdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:16 schreef Awesome_ het volgende:
Dat doe ik altijd al, het beperkt zo gigantisch het publiek wat er aan mee doet qua karaktereigenschappen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Krijgen we dat Ernst-Paul gehuil weer, gaan jullie straks weer huilen dat er geen BN-ers meer mee mogen doen
Ja dat is de bedoelingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik neig ook naar stoppen met kijken eerlijk gezegd![]()
Kan Fajah trouwens weer meedoen na de samensmelting
Die fokkers die zeggen dat ze stoppen met kijken elke weekquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik neig ook naar stoppen met kijken eerlijk gezegd![]()
Kan Fajah trouwens weer meedoen na de samensmelting
mis je willie ook nog steeds?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:21 schreef livalo het volgende:
Ik begin steeds gefrustreerder te worden door dit rot programma. Alle mensen die ik leuk vind worden er stuk voor stuk uitgestuurd.
Ja, de ene helft van de deelnemers maakt kutcomplotten, en de andere helft is altijd te naïef om zelf ook met goede complotten terug te komenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
inderdaaddat gestuntel met die pijlen ook erg opvallend
![]()
Het huidige format is gewoon dood doordat alles doodgetactiekt wordt
Wat zal die Raemon Sluiter balenquote:
Dat was Paul niet, dat was Gaston.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:23 schreef Momo... het volgende:
Paul valt me heel erg mee hoor , dacht dattie alles vies zou vinden en zich zou aanstellen
Ja heel kut, maar vooral 1 van die 2 broertjes had echt mongolen trekjes met dat schietenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is wel lastig om met een boog voor rechtshandigen te schieten als je linkshandig bent.
Oh ik dacht dat t Froukje de Both was haha!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:17 schreef Paul het volgende:
Trouwens, Tess heeft tijdens het programma "casanova bootcamp" op Veronica steeds met presenteren iets van gips om haar arm. Zou ze iets breken/zwaar kneuzen nog tijdens Expeditie Robinson?
Blijkbaar houdt Fatima wel een triootje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wat zal die Raemon Sluiter balen
Volgens mij valt er ook weinig te zeuren, ik zie ze nooit over een tekort aan eten praten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Paul een van de leukere deelnemers. Doet goed mee met proeven, is vrij sterk, opgewekt, zeurt totaal niet.
Daar gaat vanavond niet geneukt worden denk ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wat zal die Raemon Sluiter balen
ik had oprecht gehoopt dat hij er een tijd in zou blijven. Hij leek namelijk best afgevallenquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Paul een van de leukere deelnemers. Doet goed mee met proeven, is vrij sterk, opgewekt, zeurt totaal niet.
Jep, met zwarte/extra stemmen. Hebben ze al zovaak gedaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:24 schreef Bayswater het volgende:
Regie kan toch regels wijzigen elk moment? Lijkt mij wel een tijdstip er voor.
Tess onsterfelijk maken ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jep, met zwarte/extra stemmen. Hebben ze al zovaak gedaan.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef RedFever007 het volgende:
Degene met de lekkerste tieten gewoon 2 extra munten geven ofzo.
Dan wint Tess deze eilandraad wel
Tess gaat eruit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Neeeeee Tess gaat er nu dus uit
Tenzij Peggy gewoon lief is
Ze mogen beide blijvenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef Bayswater het volgende:
Ik denk dat Fajah niet tegen Tess hoeft te strijden.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef Spinacia het volgende:
Laat Fajah ook maar stemmen deze keer
Myn ideequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef Spinacia het volgende:
Laat Fajah ook maar stemmen deze keer
Duckface ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:27 schreef RedFever007 het volgende:
Tess kijkt wel altijd een beetje dom trouwens
Ze is dan ook gewoon dom.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:27 schreef RedFever007 het volgende:
HELEMAAL NIET, TESS KIJKT KEISLIMquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:27 schreef RedFever007 het volgende:
Ze speelt het ook niet zó slim.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:27 schreef RedFever007 het volgende:
Voor anderenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:27 schreef Bayswater het volgende:
Fajah haar aantal overwinningen worden omgezet in extra stemmen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef tralalala het volgende:
Beter gewoon Dennis Weening eruit stemmen.
Anders is de aflevering te kort.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waarom Al dat gepraat vlak voor de stemming
Gebrek aan nuttig matriaal vrees ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef waaromniet1988 het volgende:
Alle tactieken worden voor de stemming besproken. Echt onzin
Dat zou tof zijn, gewoon Dennis op je briefje schrijvenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef tralalala het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef Bayswater het volgende:
Stemming wordt ongeldig verklaard.
Euhm neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Peggy en Tess kunnen toch samen een van die flikkers er uitstemmen.
Ditquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:30 schreef tralalala het volgende:
Het begint vroeger en het loopt ook nog eens uit.
Ik wil Van Rossum for president kijken.
Planning is 21.45 hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:30 schreef tralalala het volgende:
Rossem.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:30 schreef tralalala het volgende:
Net of het spannend was..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:31 schreef Bayswater het volgende:
Die Fatima zit trouwens al de uitslag in feite te twitteren, staat daar geen sanctie op?
Ze speelt gewoon goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Fatima heeft gelijk. Ze speelt vuil enzo, maar ze heeft wel gelijk.
Daar gaat het niet om, ze twittert al dat ze Tess en Fajah voor was. Boete van RTL lijkt mij wel op zijn plaats.quote:
Jup. En daar moeten andere spelers zich aan spiegelen want zo is er geen kut aanquote:
quote:
Nee Tess heeft gelijk dat Lodewijk nooit op Fatima zou stemmen, want die dacht dat alles dikkemik wasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
precies!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef ZaZoe het volgende:
Heeft toch niets met Robinson te maken dit gekonkel
Ik heb ook altijd een emmertje vol van Tessquote:
Tissue bedoel je?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een emmertje vol van Tess
Maar dan had ie wel munten in kunnen zetten en dan zou Tess samen met Peggy wel nog iemand eruit hebben kunnen stemmen. Bijvoorbeeld. Dan zou Lodewijk zelf gewoon z'n hart kunnen volgen (weet niet meer op wie hij stemde).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Nee Tess heeft gelijk dat Lodewijk nooit op Fatima zou stemmen, want die dacht dat alles dikkemik was
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een emmertje vol van Tess
Eigenlijk juist wel, maar dat de helft van de spelers dat niet door heeft maakt het zo kutquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef ZaZoe het volgende:
Heeft toch niets met Robinson te maken dit gekonkel
Zo vuil is het toch niet.. Ze doet gewoon wat ze altijd doen in ER. Dat met die Belgen de eerste paar weken was vuil.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja precies. Ik hoop dat ze er snel uitgespeeld word.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:40 schreef Bayswater het volgende:
Irritante van Fatima is, naast haar kop, dat ze denkt dat zij het fenomeen complot in ER heeft uitgevonden.
Haar bikini is ook goed volquote:
Haar "sportieve" spel helpt ook niet...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:50 schreef Breekfast het volgende:
Voor zover Fatima nog de status van Babe had, is die status nu wel volledig verdwenen zeg. Blijkt maar weer hoeveel make-up goed kan maken. Wat een grafkop
Ze zijn zeker goed, maar ergens blijf ik bij mijn punt van eerdere afleveringen dat het echt een blunder van de productie (lees casting) om 3 mensen die elkaar in het dagelijks leven bij elkaar te zetten. En dan helemaal 2 broers...Iedereen weet dat een sterk dou een machtig wapen is in ER, laat staan een sterk trio.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:52 schreef easy-going het volgende:
Dat pokertrio speelt smerig, maar ze zijn wel goed hoor,ze hebben echt alle lijntjes in de smiezen.
Maar na de samensmelting zijn ze in principe kansloos als de rest even goed nadenkt. En daar zie ik Fatima/Tess en Ruud wel toe in staat, maar of die Gene en Joke ook meedoen?
Ben er al achter Christophe 1quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:59 schreef Wilskracht het volgende:
Hoeveel munten hebben Fatima en de twee poker jongens?
Ze gaan die broertjes opbreken na de samensmelting en als Matthijs 0 punten heeft, hem als eerstquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:06 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ben er al achter Christophe 1
Fatima 0 Matthijs ook 0 dus die kunnen er heel snel uit.
Ja als je het zo bekijkt hadden ze Lodewijk moeten houden en Tess en Peggy er uit moeten stemmen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze gaan die broertjes opbreken na de samensmelting en als Matthijs 0 punten heeft, hem als eerst
De 'aardige' deelnemers, die geen zin hebben in complottenen en stiekem gedoe, gaan voor de bijl. Tenzij ze nog geen gevaar vormen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:13 schreef agentstarling het volgende:
Ik denk dat Paul er ook zo uit ligt na de samensmelting ''makkelijk slachtoffer'' en die wil denk ik niet mee doen aan die complotten.
Het viel mij juist op dat er niets in het rode kamp gezegd is. Als je deze informatie wint, dan spreek je dat toch helemaal door.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:52 schreef easy-going het volgende:
Dat pokertrio speelt smerig, maar ze zijn wel goed hoor,ze hebben echt alle lijntjes in de smiezen.
Maar na de samensmelting zijn ze in principe kansloos als de rest even goed nadenkt. En daar zie ik Fatima/Tess en Ruud wel toe in staat, maar of die Gene en Joke ook meedoen?
Dit.quote:
Ditquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef tralalala het volgende:
Zou dat niet gestimuleerd zijn door de regie bedenk ik me net. Doordat zij daar langs gegaan zijn hebben ze voor de samenstelling in de gaten gekregen hoe dat pokertrio werkt en kunnen ze hun eigen complot voorbereiden. Dat we daar niets van zien wil niet zeggen dat het er niet is. Die 3 leken ook niet echt blij te zijn met het bezoek (al kregen ze wel ineens door hoe close Ruud en Tess waren)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:50 schreef rene90 het volgende:
Tja voor de kwaliteit van het seizoen hoef je het niet te doenWat een liefdadigheid allemaal, Ruud / die belg gaan op 'expeditie' en nemen een krabbetje mee als ze gaan koffie drinken bij het andere team....
Misschien dat er bewust voor gekozen is om dat minder uit te zenden? Net als het eten zoeken? Want laten we eerlijk zijn, dat gaat ook vervelen elke week jaar in jaar uit hetzelfde zien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:27 schreef agentstarling het volgende:
ik vind ze trouwens ook helemaal niet echt last hebben van honger
ja dat is waar. maar ik dacht gister dat Paul met kauwgom in zijn mond zatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Misschien dat er bewust voor gekozen is om dat minder uit te zenden? Net als het eten zoeken? Want laten we eerlijk zijn, dat gaat ook vervelen elke week jaar in jaar uit hetzelfde zien.
Dat dacht ik dus ook, maar dat zal heus niet. Zal wel iets gevonden hebben om op te kauwen ergens.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:12 schreef agentstarling het volgende:
[..]
ja dat is waar. maar ik dacht gister dat Paul met kauwgom in zijn mond zat
Is dat zo interessant om naar te kijken dan, dat gezanik dat ze honger hebben? Ze staan echt wel op rantsoen. Volgende week zal er vanwege de samensmelting wel een mooie tafel met eten en drinken staan, leuk om ze dan te zien genieten. Al zal het hier wel weer enkele posts opleveren dat dit "niks met de echte robinson te maken heeft".quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:27 schreef agentstarling het volgende:
ik vind ze trouwens ook helemaal niet echt last hebben van honger
Dat lijkt mij ook niet. Dat zou voor mij al een reden zijn om er mee te stoppen. Gadverdamme!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze al die tijd niet tanden poetsen
We zitten dit seizoen dan ook naar Expditie lite te kijken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo interessant om naar te kijken dan, dat gezanik dat ze honger hebben? Ze staan echt wel op rantsoen. Volgende week zal er vanwege de samensmelting wel een mooie tafel met eten en drinken staan, leuk om ze dan te zien genieten. Al zal het hier wel weer enkele posts opleveren dat dit "niks met de echte robinson te maken heeft".
Plus dat niemand je sowieso meer vertrouwt als je een maatje een dolk in z'n rug hebt gestoken. En mensen waar je totaal niet van op aan kunt, wil je niet om je heen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:33 schreef okiokinl het volgende:
die poker tutjes gaan dr aan de volgende afleveringen. tenzij ze inderdaad nog met en brilliant idee komen, bijvoorbeeld net doen alsof het trio niet meer op 1 lijn zit.
ze denken dat ze heel slim bezig zijn, maar nu is het overduidelijk dat zij een eenheid vormen. en de grootste bedreiging voor alle anderen.
Dat is toch haar eigen verdienste, door te winnen kan ze blijven oefenen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:59 schreef Stefanovich het volgende:
Wat oneerlijk dat faya steeds diezelfde exit proef kan doen en er daardoor goed in is. Elke weggestemde vliegt er steeds uit en verliest keihard. Jammer dat lodewijk niet terug kwam op de boel te fucken.
Ik denk dat het haar heel erg heeft geholpen dat ze vanaf moment één heeft verzwogen wat voor proef het is. Hierdoor kunnen haar tegenstanders zich niet voorbereiden. Veel andere deelnemers zouden hierover wel openheid geven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:59 schreef Stefanovich het volgende:
Wat oneerlijk dat faya steeds diezelfde exit proef kan doen en er daardoor goed in is. Elke weggestemde vliegt er steeds uit en verliest keihard. Jammer dat lodewijk niet terug kwam op de boel te fucken.
Ik hoop echt dat ze iedereen tegen die lelijke drie opstookt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:25 schreef okiokinl het volgende:
ze wordt ook steeds beter, deze keer rende ze met 1 emmer naar de winst.
ja t is een beetje oneerlijk maar ook wel weer leukd at je er als eerste uit vrliegt en dan dus grote kans hebt nog de samensmelting te halen. dat wordt nog lache, die faja is niet makkelijk
ik ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze iedereen tegen die lelijke drie opstookt.
Wat ik wel vervelend vond is dat ze haar pijlen vooral leek te richten op Fatima, terwijl het volgens mij veel belangrijker die twee broertjes uit elkaar te halen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze iedereen tegen die lelijke drie opstookt.
Ik kan me niet voorstellen dat die broertjes ooit maar een individuele proef gaan winnen ...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat ik wel vervelend vond is dat ze haar pijlen vooral leek te richten op Fatima, terwijl het volgens mij veel belangrijker die twee broertjes uit elkaar te halen.
Fatima is natuurlijk wel 10 jaar ouder dan Tess. Maar ik denk dat Fatima na haar hockey-carrière niet veel meer heeft gedaan aan haar conditie. Als je het vergelijk met Fajah, het is echt te zien dat ze veel meer conditie heeft.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:31 schreef Chai het volgende:
Pff ik kijk nu terug, maar jezus wat ziet Fatima er toch oud en verlept uit naast Tess.
Die roze boxershort die ze de hele tijd draagtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind haar kleding ook zo ordinair.
Met die tijger/zebra kees flodder prints.
Klopt, maar in principe was dus alleen de eerste keer een eerlijke strijd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toch haar eigen verdienste, door te winnen kan ze blijven oefenen.
Kan ja, ik vind het gewoon jammer dat dit 'kan' of althans, dat het op zo een manier gaat. Komop je bent vijanden van elkaarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:18 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zou dat niet gestimuleerd zijn door de regie bedenk ik me net. Doordat zij daar langs gegaan zijn hebben ze voor de samenstelling in de gaten gekregen hoe dat pokertrio werkt en kunnen ze hun eigen complot voorbereiden. Dat we daar niets van zien wil niet zeggen dat het er niet is. Die 3 leken ook niet echt blij te zijn met het bezoek (al kregen ze wel ineens door hoe close Ruud en Tess waren)
Maar dan nog, mijn moeder heeft haast nog een mooiere huid op haar gezicht dan Fatima.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:57 schreef miep63 het volgende:
[..]
Fatima is natuurlijk wel 10 jaar ouder dan Tess. Maar ik denk dat Fatima na haar hockey-carrière niet veel meer heeft gedaan aan haar conditie. Als je het vergelijk met Fajah, het is echt te zien dat ze veel meer conditie heeft.
Fatima heeft gewoon een verlepte grafkopquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan nog, mijn moeder heeft haast nog een mooiere huid op haar gezicht dan Fatima.
Foto?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan nog, mijn moeder heeft haast nog een mooiere huid op haar gezicht dan Fatima.
Dat mag?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:04 schreef mazaru het volgende:
Waarom heeft Lodewijk die vijf munten niet aan Fayah gegeven?
Waarom zou het niet mogen? Ik heb niet gehoord dat die munten persoonsgebonden zijn, er staat geen naam op.quote:
Ja dat vind ik dan eigenlijk wel weer stoer, of zo. Dat ze ze daar lak aan heeft. Ik bedoel: ze weet natuurlijk zelf ook wel dat ze een hoofd heeft waar make up heel veel goeds mee kan doen, zeg maar gerust 4 punten op een schaal van 1 tot 10.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:10 schreef Revanches het volgende:
Ik blijf me verbazen over fatimas grafkop zonder make up. Ze lijkt direct 10 jaar ouder.
Ze is toch ook een "gezicht" voor Zinzi.. Samen met Kim Feenstra.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan eigenlijk wel weer stoer, of zo. Dat ze ze daar lak aan heeft. Ik bedoel: ze weet natuurlijk zelf ook wel dat ze een hoofd heeft waar make up heel veel goeds mee kan doen, zeg maar gerust 4 punten op een schaal van 1 tot 10.
Ja geen idee? Ik heb ook niet gehoord dat het wel mag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zou het niet mogen? Ik heb niet gehoord dat die munten persoonsgebonden zijn, er staat geen naam op.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:12 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Ze is toch ook een "gezicht" voor Zinzi.. Samen met Kim Feenstra.
Begrijp het van beide niet..
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
probleem is gewoon BNers, als ze eindelijk inzien dat het niet werkt dan pas wordt het weer beter.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:01 schreef muzas het volgende:
Net teruggekeken. Wát een kutseizoen. Ik erger me helemaal de tering aan al die complothoeren. Vaak mensen die geen kut kunnen en overal in falen. Echt fatima, kop een rots, alsjeblieft.
Jij snapt de bedoeling van het spel nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:01 schreef muzas het volgende:
Net teruggekeken. Wát een kutseizoen. Ik erger me helemaal de tering aan al die complothoeren. Vaak mensen die geen kut kunnen en overal in falen. Echt fatima, kop een rots, alsjeblieft.
Ok.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:05 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Jij snapt de bedoeling van het spel niet
Heb je wel eens survivor gezien? Daar maken ze uitsluitend complotten, Lodewijk is gewoon blindsided.quote:
Oh toch serieus...quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:31 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Heb je wel eens survivor gezien? Daar maken ze uitsluitend complotten, Lodewijk is gewoon blindsided.
Net of Survivor de maatstaf is. Laat alleen zien hoe geniepig en vals Amerikanen wel niet zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:31 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Heb je wel eens survivor gezien? Daar maken ze uitsluitend complotten, Lodewijk is gewoon blindsided.
Volgens mij is er in ieder seizoen (in ieder geval sinds ik Expeditie Robinson kijk) wel een groep mensen die complotten op zetten omdat ze waarschijnlijk denken " Wie niet sterk is moet slim wezen". Maar ik snap je ergernissen wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Oh toch serieus...
Ik snap het spel dondersgoed. Ik erger me alleen aan het feit dat juist de mensen die 'het' 't minst verdienen, omdat ze niets toevoegen of falen in de proeven, zo ver komen dmv complotten smeden met andere 'minderen'.
Nja dit is wel een heel erg groot verschil. Tess ziet er bijvoorbeeld nog steeds mooi uit zonder make-upquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:03 schreef Tukker87 het volgende:
Mensen die er nu pas achter komen wat make-up en Photoshop kunnen doen
van de officiële site.quote:Expeditie Robinson 2012 zal de boeken in gaan als de editie met de beste cast, de meeste complotten en de spannendste en meest onverwachte eilandraden. En het jaar van De Mangrove
2004, dat was eerder 'het jaar van de mangrove'.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
van de officiële site.
Wie schrijft deze onzinbeste cast nigga please.
Tess der eigen schuld, had ze ruud maar moeten kiezen ipv dat andere broertje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:00 schreef Sjappel het volgende:
Die herverdeling sloeg nergens op, het pokertrio mocht wel bij elkaar blijven en ruud en tess niet =/
Nee, ze heeft met make-up ook een grafkop, kijk die kaaklijnquote:
Ik zit dus in dubio. Ik gun het Fajah 't meest. Heeft iedereen dr uitgewerkt en heeft een heerlijk trolololol-mentaliteit. Tess is te saaiquote:
Tessquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik zit dus in dubio. Ik gun het Fajah 't meest. Heeft iedereen dr uitgewerkt en heeft een heerlijk trolololol-mentaliteit. Tess is te saai
Maar wel gruwelijk lekker.
Dus.
Sta je al een tijdje droog ofzo?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:10 schreef Paul het volgende:
Tess[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee man hij kan het altijd en overalalalal. Maar vooral op Tess.quote:
Neeeeeeeeeeeheeeeeeeee Tesssquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen al om de fappers hier hoop ik dat Tess wiebert. Meteen een goede les dat ze beter moet nadenken over met wie ze in een complot gaat.
Inderdaad, die zet veel eerder een goed tegencomplot op.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:55 schreef Reflectionne het volgende:
Tess wilde toch ook niet op die broertjes gaan stemmen ed? Als tegenoffensief op Fatima dat ze een week eerder zichzelf had kunnen redden met het complot tegen Lodewijk? Denk dat Fajah het beter speelt dan Tess na de samensmelting.
Ik ben vooral benieuwd naar de taktiek van het pokertrio vanavond en dat aanhangsel. Wat gaan ze (eventueel individueel) proberen om te zorgen dat ze niet 1 voor 1 de pineut zijn op de komende eilandraden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:55 schreef Reflectionne het volgende:
Tess wilde toch ook niet op die broertjes gaan stemmen ed? Als tegenoffensief op Fatima dat ze een week eerder zichzelf had kunnen redden met het complot tegen Lodewijk? Denk dat Fajah het beter speelt dan Tess na de samensmelting.
Ben ik ook ja.. Zou het echt heel erg dom vinden als ze niet zorgen dat die 3 snel verdwijnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de taktiek van het pokertrio vanavond en dat aanhangsel. Wat gaan ze (eventueel individueel) proberen om te zorgen dat ze niet 1 voor 1 de pineut zijn op de komende eilandraden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |