Dm, bovenaanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef MartijnTor het volgende:
Huh, er kwam een persoonlijk bericht een beeld, waar lees ik deze terug?:P
www.dm.fok.nl of www.messages.fok.nlquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef MartijnTor het volgende:
Huh, er kwam een persoonlijk bericht een beeld, waar lees ik deze terug?:P
Steven Fletcherquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef forztwente het volgende:
Speelt iemand van jullie met Torres? Ik kan haast niet scoren met hem.. Iemand een alternatief?
Met Torres moet je leren spelenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef forztwente het volgende:
Speelt iemand van jullie met Torres? Ik kan haast niet scoren met hem.. Iemand een alternatief?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:47 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand mij goude spelers aanraden die heel goed bevallen op hun positie ?
Je bent gewoon slecht..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef forztwente het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:47 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand mij goude spelers aanraden die heel goed bevallen op hun positie ?
niet klikke is virus!!!!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
www.dm.fok.nl of www.messages.fok.nl
Ben nu algemeen 82 lengte 169cm..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
87/89 bij mij. Veel kleiner ben je te zwak.
Oostenrijk misschien?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:01 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik probeer een orgineel brons team te maken, maar als ik op stats filter kom ik alleen maar engelse pacebeesten tegen
oostenrijk of kiwi's/australiëquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:01 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik probeer een orgineel brons team te maken, maar als ik op stats filter kom ik alleen maar engelse pacebeesten tegen
Buutjequote:
en gifs krosses, das ook wel mooiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:05 schreef Vijf_voor het volgende:
Hij lijkt wel to kom, dat is ook wat waard
Ben Arfa??quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
drie keer raden wie.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rot anders op uit dit topic
(en nee, heb niet geklikt, uit de reacties weet ik al genoeg)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
kan je niet een snellere CDM regelen? Ramires ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:21 schreef DannyDeko het volgende:
IK heb me verlaagd tot de ultieme pacenoobs:
http://futhead.com/fifa/squads/367853/#.UIBXGbTNrFI
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rot anders op uit dit topic
(en nee, heb niet geklikt, uit de reacties weet ik al genoeg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |